Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Noxa-ster in komen eten? : 127 reacties (6/7) [Tv en Radio]

Noxa-ster in komen eten?

30/10/15 13:16
pijlbord
Zelfs voor entertainment vind ik het nogal slecht. Die afgeprinte papiertje met al die regels op. Vastgeplakt met duct tape. Precies alsof ze de stagiair hebben gevraagd om dat vlug te regelen.

Allez da's kritiek geven om kritiek te geven. Nee we zijn zo verwend op dit vlak, met programma's die echt hun best doen om die psychologische hoek te geven. Dat met dat meisje dat een uur later moet binnen komen, dat heb ik nog al gezien maar dan veel beter in beeld gebracht, met veel meer groepsdynamica. Hier was het één minuut beelden en dan die dwiep die toe geeft dat hij haar nu gaat wantrouwen.

En pft, focusgroep. We zijn de leeftijd die vier wil en ik denk eigenlijk ook het opleidingsniveau en het 'soort' mensen dat vier wil. Enfin, twee jaar geleden toch toen ze de televisie gingen 'revolutioneren'. Ik denk dat ze hun pijlen nu toch op iets minder kritische mensen richten.
30/10/15 14:07
famousmonsters
quote door

en der was zo nog is een noxaan euhm.. haar hond heette betty sue, of zijzelf I dont care.. en ze had meegedaan aan the make under :D

hahah, goedje. En heb die ook gezien op the make under, maar van die wist ik meteen zeker dat ze hier van noxa was.
31/10/15 03:53
Ik lach me echt ziek met dit topic
31/10/15 13:53
ik ook :p
31/10/15 15:42
saylaulau
ik kan niet meer naar mijn tv scherm kijken als die glenn in beeld is zonder in lachen uit te barsten nu ik weet dat hij die gast is die "slapend" een selfie nam met uitgestrekte arm. zelfs nu ik er alleen nog maar aan denk, moet ik mij inhouden om niet te schaterlachen in het midden van mijn living. foei.
01/11/15 12:46
PoundingSense
Waarom herinner ik mij die foto nie? :(
02/11/15 14:30
JONGENS JONGENS!!! Ik heb de waybackmachine gebruikt voor die foto van "slapende Glenn"!!!!!

De foto zelf staat er jammer genoeg niet meer, maar wel de comments:

screenshot voor moest de waybackmachine ooit niet meer werken
waybackmachine
02/11/15 16:22
pijlbord
waar is de tijd dat zo'n rommel nog 13 pagina's met comments trok:(
02/11/15 17:53
Wie is dieje Glenn ffs ?
02/11/15 18:12
pijlbord
Dieje chubby kerel in dictator, de opvoeder. En ook de mens die foto's van zichzelf nam 'al slapend'.
02/11/15 19:21
josfindus
seg ik hoorde op de radio reclame voor komen eten. Is die charlotte dan diegene die daar ne romance aant beginnen is. of is dat ondertussen al een andere aflevering
03/11/15 10:38
PoundingSense
quote door

seg ik hoorde op de radio reclame voor komen eten. Is die charlotte dan diegene die daar ne romance aant beginnen is. of is dat ondertussen al een andere aflevering


romance aant beginnen met?
03/11/15 10:45
turnstile
nee ze denk da niet, tzijn nieuwe mensen he nu
03/11/15 13:29
carbonanotglue
als ik dat hier allemaal lees, denk ik gewoon het volgende:

http://www.k3dav.com/a_aaa-al-bundy.jpg
12/11/15 22:03
PoundingSense
Laurentine zit vandaag bij De Slimste Mens int publiek :p
16/11/15 11:35
josfindus
quote door

Ik lach me echt ziek met dit topic


heb ik u nu net gezien in k3 zoekt k3 ?
16/11/15 13:41
josfindus
ok gij zijt dat kei hard! auditie dag 2

nu kunnen wij ook nog eens lachen he.
28/11/15 23:15
PoundingSense
Over K3 gesproken.. Glenn van de Dictator verkoopt de K3 merchandise op hun optredens :p
04/02/16 00:14
josfindus
over noxanen op tv gesproken: Der doet er een mee in Temptation Island.
Ik weet hare nickname niet :(

04/02/16 00:26
Blinwar
Als lief of als slet?