Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Gezinssituatie : 67 reacties (2/4) [Dagelijkse Onzin]

Gezinssituatie

04/11/19 17:11
Al 8 jaar met Texke samen van vroeger op noxa.
Hebben samen een huis.
Blijf graag kinderloos.
Dierentuin: 2 honden, 1 kat, 3 ratten en ben opvangmama voor katten.

I'm happy :) .
04/11/19 17:30
7,5 jaar samen, waarvan 1,5 jaar getrouwd. Eigen huis gebouwd (laten bouwen :p ) waar we intussen ook al bijna 2 jaar in wonen (de tijd gaat snel, amaaaai). 2 katten geadopteerd en binnenkort komt daar een nieuw baasje bij :D
04/11/19 18:00
Yucca
Ik ben 26, mijn lief 28. We zijn 7,5 jaar samen, hebben meer dan 4 jaar samen gewoond in een huurhuis en nu aan't bouwen. We wonen nu al een jaar in bij mijn schoonouders om die periode wat te overbruggen.

Verhuis voorzien in januari en dan gaan we wat sparen, wat genieten en op termijn willen we dan graag een boeleke

04/11/19 18:02
feitelijk samenwonend, bijna 3,5 jaar samen, 1 hond en 3 katten, geen eigen kinderen en is ook niet het plan. Aan het kijken om ergens anders te wonen op termijn, mogelijk zelf bouwen. 80% kans op trouwen, omdat mijn vriend een romanticus is.

04/11/19 18:27
marmermijn
Kwoon nog thuis, kheb geen lief en geen huisdieren.
04/11/19 18:49
Poppedijn
quote door

Ik heb geen geld, geen huis en geen idee.


Dit.
04/11/19 19:03
LadyOfFlowers
12, 5 samen met m'n man, waarvan 7 jaar getrouwd. Eerst 5 jaar een appartement gehuurd, nu al 5 jaar in een huisje dat we gekocht hebben. In januari vieren we ons 5jarig adoptie poezeke. Enkel een kat, geen kinders, ons huis is te klein... (ik heb geen kinderwens, en gebruik elk excuus als mensen mij vragen waarom)
En ik ben 31, fuck, dit typ ik niet graag... #nevergrowup
04/11/19 19:39
Khuur al vier jaar ofz een studio, woon best gelukkig alleen met mn kat. :3 en geen kinderwens so far. En gaat wrs zo blijven. Plannen? Hopelijk ooit iets groter wonen.
04/11/19 20:04
4 jaar samen, 1 jaar getrouwd, 4 maanden een eigen huis, 3 maanden een eigen baby ;)
04/11/19 20:59
Sinds anderhalf jaar huiseigenaar, sinds mei dogmom van 1 hond.
Zou graag ooit meer honden hebben, maar heb dan een groter huis (en beter betalende job) nodig :D
(27 jaar trouwens :) )
04/11/19 21:07
Woon al zeventien jaar alleen. Eerst zes jaar als huurder, en sinds elf jaar als eigenaar van een huis.
04/11/19 21:26
Bijna 13 jaar samen met mijn man waarvan we er al 7 samenwonen. We bezitten een woning sinds 5 jaar en zijn recent verhuisd naar een nieuwe woonst :) . Ondertussen ook al een jaar getrouwd (had nooit verwacht dat hij het nog ging vragen).
We hebben al 7 jaar onze kat, Fons, die met momenten een zorgenkindje kan zijn. Gelukkig is't beter, 't is een schatje en we noemen hem soms al lachend onze 'firstborn'.
We willen graag een kind en daar zijn we al 1,5 jaar mee bezig, zonder resultaat voorlopig.
04/11/19 21:42
wettelijk samenwonend, 1 zoon hier en 1 sterretjeszoon, 1 hond :)
04/11/19 22:16
Ik woon alleen en heb een kat Jules. Alleen wonen is het beste wat er bestaat. Geen kinderen want kinderen zijn vreselijk. Ik haat kinderen.
05/11/19 03:45
avond
4 jaar samen, we huren een appartement in Canada, zijn op zoek naar een huisgenoot, geen kinderen en dat blijft voorlopig zo, geen huisdieren, ik heb een fwb in Belgiƫ en een tweede lief hier in de buurt

trouwens: "drachtig zijn", wordt dat niet alleen gezegd over niet-menselijke dieren? ^^
05/11/19 06:44
Tot mei 2018 een huis gehad met mijn toenmalige vriendin en 3 kindjes, nu alleen in een gehuurde woning.
05/11/19 08:36
levendigefantasie
quote door

'k Woon nu meer dan drie jaar samen met mijn lief. We wonen wettelijk samen gezien we anders geen gemeenschappelijke spaarrekening konden openen (nog altijd wtf). (...)


Hmm... Da's idd heel raar. Wij wonen feitelijk samen ipv wettelijk en hebben een gemeenschappelijke zichtrekening... Misschien echt afh van soort rekening dan.
05/11/19 09:18
Ik ben nu 2 jaar en 4 maanden samen, waarvan een half jaar ook als wettelijk samenwonenden. Elkaar ontmoet via Tinder en nog steeds erg dankbaar en gelukkig voor. Exact een jaar geleden een huis gekocht samen, al wonen we er nog maar 2 maand in.
Wij zijn ook al volop bezig met de volgende stappen dus verwacht de komende maanden maar al veel zeemzoete nieuwtjes van mij.
Ohja, volgende week word ik 34 en vanavond komt mijn schoonmoeder drie dagen op bezoek, help !!!
05/11/19 09:59
7jaar samen, 4jaar getrouwd, kind van 3jaar, huis, tuin, kippen, katten. Compleet dus :D
05/11/19 10:07
Ik ben 4 jaar samen met mijn man en sinds anderhalve maand getrouwd. Drie weken geleden ben ik bevallen van onze dochter. Wij hebben samen een huis gekocht en wonen hier nu ondertussen 2,5 jaar. In de toekomst zouden we graag verhuizen zodat we dichter bij mijn vader wonen. Maar die zoektocht is iets voor volgend jaar of het jaar erna.