Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Buurvrouw kan niks verdragen : 49 reacties (3/3) [Wonen]

Buurvrouw kan niks verdragen

18/03/17 23:38
quote door

Bouw uzelf zo'n microfoon/geluidsinstallatie die al haar gebrul meteen terug reflecteert naar haar. Zo roept ze op zichzelf.


Genie
18/03/17 23:41
kan handig zijn
20/03/17 12:22
MrsClaus
in onze vorige blok hadden wij ook zo iemand, die zette zelfs de chauffage af in de kelder omda dat lawaai van de leidingen haar stoorde.

Die vertoonde ook echt pestgedrag naar de vrouw vant gelijkvloers ; bv als die de gang had gekuist, ging ze daar potgrond per ongeluk laten vallen..

zelfs politie bij ons gehad om te vragen hoe wij dat ervaren.. ge kunt alles doorgeven aan uw huisbaas, die zal da meenemen op vergaderingen met de syndicus
20/03/17 13:00
Ach, sommige mensen zijn nu helemaal verbitterd. Het zou maar te gek zijn dat jullie in functie van die vrouw gaan leven. Een klein beetje rekening houden met mekaar. Maar om dan te zeggen dat je uw eigen terras niet meer mag opkomen? Er zijn grenzen. Die mensen weten vaak niet beter en die eenzaamheid vreet daar wellicht aan. De enige vorm om contact te leggen met andere mensen. Allicht wel duidelijk de verkeerde.
Probeer het van u af te zetten.
20/03/17 13:20
Amai ik zou mij toch ook niet aanpassen aan madam haar wensen. Als zij zoveel last heeft van uw 'lawaai', zoals zij dat noemt, moet zij er een melding van maken bij de instanties die haar daarbij kunnen helpen. Als ze dan langskomen voor te checken, zullen ze ook wel zien dat ze nogal overdrijft.

Ik denk dat gij hier toch wel in uw recht zijt, wanneer gij wilt praten op uw terras hoor. Dat zij dan geen letter kan lezen, wilt zeggen dat ze meer met jullie bezig is dan met hare boek. ;)
20/03/17 13:39
UnicornJosi
Ik woon in een half open bebouwing, ik heb een tuin net als al mijn buren. Als ik buiten zit in de zomer en de buren ook, en zij hebben bezoek moet ik ook niet zeggen: "Ga binnen zitten.". Dat hoort nu eenmaal bij deze wereld, er zullen altijd mensen rondom je zijn, tenzij je ergens verlaten gaat wonen.

Idem met uw terras, er is een terras aan uw appartement dat dient om buiten te zitten.
En ik zou zelf natuurlijk altijd beleefd en rustig blijven, en als zij blijft doorgaan kunt ge ZELF de politie bellen om een PV te laten opstellen hé. Hoe meer PV's tegen mevrouw, hoe minder zij te klagen gaat hebben. :)

Of zoals de rest reeds als voorstel gaf, overleggen met buren en eventueel dossier opmaken voor naar de vrederechter te gaan.
26/03/17 22:29
Hihi
10/04/21 11:49
It's quite simple.
In een appartement woon je met meerdere mensen tegelijk, hence geluiden/lawaai van deze personen overdag is geen abnormaliteit.

Die moet dus gewoon haren teut houden. Die kan jullie ook niks maken door naar de politie te stappen of zo. Helaas. Wij zitten zelf met een luide bovenbuur en ik weet maar al te goed dat dat gewoon rotte kutpech is voor ons.
12/05/21 10:50
ik... denk dat ze uw antwoord niet meer gaat lezen...
15/05/21 14:02
quote door

ik... denk dat ze uw antwoord niet meer gaat lezen...


Ik weet het, maar 't was een roep in de duisternis zonder echo te krijgen, of eenzame solitude zonder enig geluid.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.