Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Boek universum : 64 reacties (1/4) [Literatuur]

Boek universum

06/01/15 10:50
dochverdergeenpaniek
In welk boek universum zou jij het liefst leven en waarom?
06/01/15 11:18
Harry Potter. Because obvious reasons.
06/01/15 11:28
Zonnedorp van Jommeke. Because professor Gobelijn, een pratende papegaai en kei veel avonturen.
06/01/15 11:46
pijlbord
quote door

Harry Potter. Because obvious reasons.


Aaaargh ik wist dat dat het eerste antwoord ging zijn en jakkes het harry potter universum is toch kei-stom, nee?

Ik heb geen idee. Ik heb precies alleen maar depri boeken in mijn kast staan. Maus van Spiegelman, fahrenheit 451, Brave new world, heart of darkness, dat soort nest.

De hitchhikers trilogy dan, omdat het enige universum is waar er te lachen valt.
06/01/15 11:53
Star wars. Fighting with lightsabers & shit, confusing people with the mindtricks.
*wuift met hand* jullie willen allemaal in dit universum leven.
06/01/15 12:15
dochverdergeenpaniek
Het Harry Potter universum is kei magisch (pun intended). Om daar op te groeien als kind, en naar Hogwarts te mogen, basically gewoon het coolste internaat ter wereld, lijkt wel zalig. Maar das zo een obvious iets.
06/01/15 12:31
pijlbord
Maar ge zijt niks met die magie? Allez toch niet als ge een soort vervulling in uw leven wilt. Of ja, dokter wil worden ofzo. Of ingenieur. Of eender wat buiten tovenaar.
06/01/15 12:36
Als ik boeken lees zijn dat het grootste deel van de tijd gewoon boeken over 'ons universum'. En in Harry Potter is de grote slechterik dood dus ik zou ook snel voor Harry Potter kiezen, ook al is dat obvious.
En in die boeken zijn er toch ook dokters?
06/01/15 12:45
Waarom wilt GandalfTheGrey in het Star Wars-universum leven?
06/01/15 12:49
Syndroom
Dune.
06/01/15 13:27
Palindrome
Ik wil eigenlijk al keilang in The Shire wonen. Als mijn lief en ik ooit massa's geld hebben (ahahahahaha), bouwen wij een hobbitwoning in onze tuin. Maar fo real. Een buitenverblijf in Rivendell zou de kers op de taart zijn. Moria is me wat te donker, maar ik zou er wel eens willen passeren! So Middle-Earth it is.
06/01/15 13:51
EstherGreenwood
Waarom moet een universum nut hebben. Alleeja, dat waar we nu in leven hebben we toch evenzeer niet veel aan? Ik denk dat ik ook wel voor iets semi-magisch zou gaan als middle earth of harrypotter, of hitchhikers, of het universum in Kafka op het strand, of een ander van murakami. Moeilijk,
06/01/15 13:54
dochverdergeenpaniek
quote door

Ik wil eigenlijk al keilang in The Shire wonen. Als mijn lief en ik ooit massa's geld hebben (ahahahahaha), bouwen wij een hobbitwoning in onze tuin. Maar fo real. Een buitenverblijf in Rivendell zou de kers op de taart zijn. Moria is me wat te donker, maar ik zou er wel eens willen passeren! So Middle-Earth it is.


Moria, een beetje riskant hé. The dwarves delved too greedily and too deep. You know what they awoke in the darkness of khazad-dum...
06/01/15 13:57
Het universum zoals beschreven in het Oude Testament.
06/01/15 13:59
Palindrome
quote door

Moria, een beetje riskant hé. The dwarves delved too greedily and too deep. You know what they awoke in the darkness of Khazad-dum...


Ik kies wel voor de Vierde Era. Dan is Khazad-dûm terug heroverd!
06/01/15 14:09
dochverdergeenpaniek
quote door

Het universum zoals beschreven in het Oude Testament.


Waarom?

quote door

Dune.


Waarom?
06/01/15 14:16
quote door

Maar ge zijt niks met die magie? Allez toch niet als ge een soort vervulling in uw leven wilt.

... Uw innerlijk kind ligt toch ook ergens in een hoek te ontbinden precies.
Hallo? Ge kunt toveren, awesome?
06/01/15 14:19
Stel u voor, overal deus ex machina's! Dieren die twee aan twee rondhossen, zeeën die opensplijten, een slang die ineens tegen u begint te kwelen, windhozen, plagen,... Da's magie tot de duuzendste hoor, zo'n almachtige God.
06/01/15 14:42
dochverdergeenpaniek
Moet wel iets fictief kiezen hé. Das allemaal echt gebeurd. =S
06/01/15 16:00
Harry potter! Geef mij maar magie, naar het beste internaat ooit gaan en Quidditch spelen.