Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Op reis in europa : 18 reacties (1/1) [Reizen]

Op reis in europa

11/01/17 21:06
K ga wa beginne reizen, en zoek leuke bestemmingen. liefst in europa sinds ik niet super veel ervaring met reizen en de vriendin ni mee wil (surprise hoera) heb en ik plan om interessante mensen mee te nemen en daar feitelijk wat beter te leren kennen.
11/01/17 21:59
UnicornJosi
Portugal: Lissabon, Caiscais
Italië: Rome, Venetië, Sicilië
Ierland: Dublin en Galway
Spanje: Barcelona
Tsjechië: Praag

Vond ik echt super en de moeite waard. Genoeg te zien genoeg volk om u in te mengen.
11/01/17 22:10
Ik vond Londen, Rome, Lissabon, Porto, Amsterdam, Milaan en Budapest cool.
Moskou is leuk om eens gezien te hebben, maar ik vond de sfeer daar niet zo tof, en die zal er wel niet op verbeterd zijn sinds toen.
11/01/17 22:30
UnicornJosi
De landen zette ik er trouwens voor omdat ik achterlijk ben.

Berlijn vond ik ook wel leuk om te doen, toffe mensen ook te vinden. Amsterdam idd ook.
11/01/17 22:52
Wroclaw (Polen) heel leuke stad, toffe mensen en cheap, Liechtenstein (kunt ge nog een uitstap maken naar Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Italië als ge wilt en ge kunt zeggen dat ge op een plek zijt geweest waar 90% van de mensheid nog niet op vakantie is geweest + tax free shoppen); Milaan, Comacchio, Chioggia of het Gardameer (Italië), Ierland (Dublin schijnt tof te zijn), Schotland, Bergen (Noorwegen) of Stockholm (Zweden duh) maar daar is 't redelijk duur naar horen zeggen.
11/01/17 22:59
Montenegro! o zo prachtig
12/01/17 09:03
Mokeponn
Als ge trakteert ga ik overal mee naartoe ;) :p
12/01/17 09:13
Ik ben een grote fan van zuiderse landen, vooral van Portugal, Zuid-Frankrijk en Italië. Je kan inspiratie opdoen op de websites van Joker/Kriskras, die hun reisschema staat altijd online.
Naar 't schijnt zijn Kroatië en Slovenië ook erg de moeite.
Ik ben in Krakau en Warschau geweest, maar had hetzelfde gevoel als snakeeyedboy in Moskou. Hield ook niet zo van de sfeer (dan nog meer in Krakau dan in Warschau).
Ierland en Schotland lijken me ook prachtig!
't Hangt er wat van af wat je zoekt: steden, cultuur vs rust, natuur
12/01/17 09:51
UnicornJosi
En ierland hebt ge indrukwekkende natuur en het leuke van kleine stadjes, dorpen, kastelen, burchten, kerkhoven, musea etc te doen.
12/01/17 11:12
Ik ben vorig jaar naar Krakau geweest! Superrrr cheap en echt wel heel leuk eigenlijk. Auschwitz was kei indrukwekkend en ik ben eigenlijk wel dankbaar dat ik het nu eens allemaal echt gezien heb. Ik geloof dat ik 300euro heb betaald voor 4 dagen Polen, met vlucht, goed uiteten, uitstappen, hotel, souveniers,.. alles in. Echt de moeite :D Voor ik ging had ik het idee dat Polen heel kil en grijs ging zijn, maar dat was ook helemaal niet zo.

Vorig jaar ook naar Madeira geweest, eiland van portugal. Echt super mooi qua natuur! Zeker voor zo wandelingen enzo te maken :D
12/01/17 12:40
Shipwreckage
quote door

Ik ben vorig jaar naar Krakau geweest! Superrrr cheap en echt wel heel leuk eigenlijk. Auschwitz was kei indrukwekkend en ik ben eigenlijk wel dankbaar dat ik het nu eens allemaal echt gezien heb. Ik geloof dat ik 300euro heb betaald voor 4 dagen Polen, met vlucht, goed uiteten, uitstappen, hotel, souveniers,.. alles in. Echt de moeite :D Voor ik ging had ik het idee dat Polen heel kil en grijs ging zijn, maar dat was ook helemaal niet zo.

Vorig jaar ook naar Madeira geweest, eiland van portugal. Echt super mooi qua natuur! Zeker voor zo wandelingen enzo te maken :D


Dit Krakau Polen is echt wel de moeite. Ge kunt uitstappen doen naar Auschwitz en Birkenhau en dit combineren met indrukwekkende zoutmijnen. der bestaat gewoon een heel dorp onder de grond van die mijnwerkers echt cool en sneu tegelijk. en de stad zelf is ook wel de moeite. Maar ge moet wel tegen de opdringerige flyer mensen kunnen die op elke hoek van de straat u nr tittiebars willen lokken. En echt alles is cheap
12/01/17 12:56
carbonanotglue
Zoals hier eerder aangehaald is wroclaw in polen ook echt een aanrader. Niet zo toeristisch als krakau of warschau, maar een aangename stad waar wel 't één en ander te beleven valt + diy-scene en veel vegetarisch/veganistisch gedoe daar. Handig te combineren met bezoeken aan Berlijn (ongeveer 4,5u met de bus) en Krakau (ook ongeveer 4,5u met de bus). Eén van de beste hostels (Grampa's hostel) waar ik ooit verbleven heb, ligt in wroclaw
12/01/17 14:39
En niemand heeft nog niet gevraagd waarom de vriendin niet mee wil?
Ik ben nieuwsgierig - en dan moet ze toch al een goede reden hebben?!
12/01/17 15:00
carbonanotglue
omdat ze een stoem wijf is!
12/01/17 15:55
Shipwreckage
rond wanneer zou ge trouwens vertrekken?
12/01/17 16:27
sample
in de herfst/winter: canarische eilanden. kan ik jou veel tips over geven. verder vond ik sicillië heel erg de moeite. steden: Bratislava, Barcelona en Lyon
12/01/17 21:35
Procaffeinate
Boedapest is za-lig.

Srprs me eens checken, cheape vakantietjes
12/01/17 21:43
atox
+1 voor Boedapest, zelfs naar daar een tweetal jaar te wonen verveel ik me er nooit. En als ge in de zomer gaat kunt ge vandaar uit door naar Balatonfured gaan om er ook nog een typische "strand"vakantie van maken.
13/01/17 13:45
quote door

rond wanneer zou ge trouwens vertrekken?


wanneer ik goesting heb

Mere blossom blowing in the wind enz.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.