Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Scoutskamp Thema : Movies : 13 reacties (1/1) [Games]

Scoutskamp Thema : Movies

11/07/16 23:59
carovereecken
Hoi! Wij gaan met de scouts dit jaar op kamp rond het thema films, oscars, zo'n dingen.
Elke dag is ingepland volgens een bepaalde film.
Zo hebben we een 101 dalmatiers dag, een hunger games dag, enz..
Ik moet zorgen voor de
- Hungergames dag
- The godfather (hierbij doen we een stadspel dat dan eindigt in een kookwedstrijd)
- Een filmquiz

Ik ben hier meestal wel goed in maar kvind het altijd leuk om ideeën van anderen te lezen.
Ook voor de mensen die zelf in de scouts zitten, hebben jullie nog leuke ideeën voor totemopdrachten?

Alles kan helpen!

12/07/16 00:05
totemopdrachten bespreken op een openbaar forum?
12/07/16 00:16
carovereecken
Hu ja waarom is dat zo raar?
12/07/16 09:20
ik moest een uur enthousiast zijn voor mijn totem. Da was hard.

Hungergames kunt ge sluipspel doen he. yay sluipspel.
12/07/16 09:37
Wat zijn totemopdrachten?
12/07/16 09:50
er staat dt dat een vraag is voor mensen die zelf in de scouts zitten. Dat is geheime insiderinfo. :D

totemopdrachten zijn opdrachten die ge moet doen om uw totem te krijgen. Uw totem is uw dierennaam (en adjectief soms)
12/07/16 13:23
Ja bij ons mogen de leden/leiding op voorhand absoluut niks weten over totemisatie. En dat is niet alleen bij ons zo. Dus ik vind het nogal ongepast om zoiets hier te bespreken.
12/07/16 13:54
ongepast lol.


bij ons mocht dat ook niet geweten zijn, zo wat mysterie creeëren voor de mannen. Maar die opdrachten werden ook neit echt op voorhand voorbereid. Toch niet die van de totemnacht.
De leiding uiteraard wel? hoe moetend ie dat anders organiseren?
12/07/16 16:33
carovereecken
Ma ongepast.. please..
Vind da gewoon intressant om wa inspiratie op te doen.
Zo doen ze bij veel scoutsen nen 'totemtocht' blijkbaar, wordt bij ons niet gedaan en is misschien wel tof om ook is te integreren. Bij ons moeten ze 24 het kampvuur aanhouden standaard en kweet da da ook nie overal is.
15/07/16 01:59
buh ik bedoel gewoon heb wa aandacht voor de 'tradities' van andere groepen. Bij ons is de spanning er rond zowat de helft van de totemisatie.. als ge daar al mee lacht heb ik niet veel zin om de rest ook te delen :d
als ge inspiratie wilt: ga naar herfstontmoeting en socialize of koop de totemmap, er is een heleboel verzameld over totemisaties bij verschillende groepen
15/07/16 02:23
Wa hebben de tradities van uw groepje nu te maken met haar scouts? Alle?
15/07/16 03:29
Ma huh omdat die opdrachten overeen kunnen komen? En er zijn meerdere scouts waarbij da geheim blijft? En er kunnen leden van die scouts alles lezen want google enzo? Alle.

En t gaat hier ondertussen meer over mijn reactie dan over die opdrachten dus miss da we er beter over stoppen : ';)
15/07/16 19:54
silentnights
Totemopdrachten toen ik leiding was:

- gedropt worden met blinddoek en de weg terug vinden naar het lokaal (ongeveer 10 km) en de volgende voorwerpen meebrengen zonder budget: (insert ingrediënten om een vers recept te maken, bij ons spaghetti bolognese) en die moest dat dan maken en warm serveren bij ons.
- citytrip door (insert grote stad in de buurt) waar ge dan foto's (selfies als bewijs) maakt van alle monumenten en daar een voorstelling van maakt als ge terug zijt, vertelt waar dat beeld over gaat.
- vuurwake
- 3 zonsopgangen en zonsondergangen fotograferen
- op pad laten gaan en enkel laten terugkeren in een tractor
- ...
17/07/16 02:25
All7aken
quote door

totemopdrachten bespreken op een openbaar forum?


So?

Vreemd om een thema dag per dag te behandelen wel. Wij maakte daar altijd een volledig verhaal rond om dat in een week uit te leggen.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.