Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Filmclub organisatie : 108 reacties (2/6) [Films]

Filmclub organisatie

21/08/17 14:40
Adamm
Soit, ik zie dat er wel wat mensen geïnteresseerd zijn.

Het lijkt mij makkelijk om dit als organisatietopic te houden en telkens wie de film gekozen heeft [met het meeste stemmen, of een ander syteem] maakt dan een apart topic met een deadline.


Geef dus nu idd gerust suggesties, en dan zal ik er één van uitkiezen om de toon te zetten. Probeer wat te reageren of je die film al gezien hebt zodoende dat we beginnen met één die voor zo veel mogelijk mensen goed is. En for fuck's sake, laat snobisme wat aan de kant hier aub. Probeer een film die niet uw ding lijkt ook te bekijken, en geef dan achteraf uw constructieve argumentatie.
21/08/17 14:41
AdrianHealey
Zoeken we een film die velen nog neit gezien hebben , die velen al wel hebben gezien maar mss eens willen herzien, een onbekende film, ...?

Wat zoeken we?
21/08/17 14:45
Verborgen pareltjes? Liefst wel iets dat om een of andere reden de moeite is. Geen slechte films louter om het slechte :p
21/08/17 14:45
Iets van oude films die iedereen wel eens gezien moet hebben?
21/08/17 14:46
geen oude films, my eyes, they hurt :(
21/08/17 14:49
quote door

geen oude films, my eyes, they hurt :(

Er zijn zoveel goeie oude films. .
21/08/17 14:51
quote door

geen oude films, my eyes, they hurt :(

Wat is volgens u juist oud? I need numbers baby!
21/08/17 14:54
van voor 1980 ZEKER niet meer te kijken, van voor 1990 liefst ook niet en over een paar jaar ga ik verhogen naar geen films van voor 2000...

Uitzonderingen zijn: klassiekers die ik al zag toen ik zelf jong was en waardoor ik de pijn aan mijn ogen dus kan verdragen (Jurassic Park, Back to the future, star wars omdat het moest) OF die heel goed gerestaureerd zijn in Blu Ray
21/08/17 14:57
Ik weet niet of ik altijd mee kan doen (ben ook het type dat in de week te moe is voor een film en in het weekend overeen moet komen met mijn lief), maar als ik een suggestie mag geven: de films van Anders Thomas Jensen vind ik wel de moeite. Komt als eerste in me op. Flickering Lights (2000), bijvoorbeeld. Soit, ik gooi het gewoon al even in de groep.
21/08/17 14:58
quote door

van voor 1980 ZEKER niet meer te kijken, van voor 1990 liefst ook niet en over een paar jaar ga ik verhogen naar geen films van voor 2000...

But why?
21/08/17 14:59
Met oud bedoel ik echt films van voor den oorlog, zoiets van Mr. Smith Goes To Washington, Gone with the Wind, All Quiet on the Western Front etc. En dan de eerste Frankenstein, de eerste King Kong..
21/08/17 15:00
Adamm
quote door

Ik weet niet of ik altijd mee kan doen (ben ook het type dat in de week te moe is voor een film en in het weekend overeen moet komen met mijn lief), maar als ik een suggestie mag geven: de films van Anders Thomas Jensen vind ik wel de moeite. Komt als eerste in me op. Flickering Lights (2000), bijvoorbeeld. Soit, ik gooi het gewoon al even in de groep.


Ik snap dat niet iedereen een eeuwige student is met niets te doen, dus had ik wel gedacht om toch wel een week de tijd te geven aan iedereen? Of is dat te lang? Niet lang genoeg?
21/08/17 15:01
OT: misschien moeten de deelnemers allemaal 1 film voorstellen en gaan we random door die lijst, alvorens we met een nieuwe beginnen
21/08/17 15:09
quote door



Ik snap dat niet iedereen een eeuwige student is met niets te doen, dus had ik wel gedacht om toch wel een week de tijd te geven aan iedereen? Of is dat te lang? Niet lang genoeg?


Door mijn reactie moet je zeker niet denken dat het te weinig tijd is, want ik weet van mezelf dat ik op dat vlak wel een uitzondering ben. :p
Maar als ik weet dat het zal lukken kan ik op voorhand wel aangeven dat ik hem zal bekijken, nein? Of heb je echt liever dat iedereen elke keer meedoet? Dakketmorwet!
21/08/17 15:10
Adamm
Neenee niet iedereen *moet* elke keer meedoen :p was eerder een vraag naar iedereen gericht ook.

edit: mij lijkt een week de tijd voor een film te kijken meer dan genoeg, maar sommige mensen hebben een druk leven dus daarmee
21/08/17 15:11
Aha kijk, da's goed dan! Ik vind het alleszins wel een tof idee.
21/08/17 16:08
CMYK
First rule: You do not talk about film club.
21/08/17 16:37
Gryffindor
quote door

Ik ben de queen van slasher/gore/splatter/horror/ echt de goorste films ooit. Maar Srpski Film vond ik echt bijna niet uit te kijken.


Oh amai nu wil ik die ook zien, ik ben ook mega slasher/horror fan en heb het enkel moeilijk gehad bij cannibal holocaust, maar dan eerder de schilpad scene.
En bij human centipede 2 , die 1 vond ik niet vies maar die 2 was gewoon goor.
21/08/17 17:15
quote door


But why?

Jaah, echt he, wat is er mis met films uit de jaren 70' bijvoorbeeld? En ik heb ook geen probleem met zwart-wit films. Frankenstein is wel een klassieker ze. Maar ik hou wel van geschiedenis en oude dingen, duzz ik sta hierin mss alleen?
21/08/17 17:18
quote door



Oh amai nu wil ik die ook zien, ik ben ook mega slasher/horror fan en heb het enkel moeilijk gehad bij cannibal holocaust, maar dan eerder de schilpad scene.
En bij human centipede 2 , die 1 vond ik niet vies maar die 2 was gewoon goor.


Ik wil u op voorhand waarschuwen: verwacht u niet aan een over the top slasherfilm, ofzo. Het is geen Human Centipede of Saw of whatever. Dit gaat verder. Veel, veel verder. Pakken verder dan afgehakte ledematen, stront, foetussen met een kapstok verwijderen of rondspetterend bloed. Op psychologisch vlak is dit de ziekste film die ik ooit heb gezien. Ik zou hem geen tweede keer bekijken, ook al was die objectief bekeken wel goed. De allergoorste gore doet mij niks, maar deze bleef ongewild en te lang naar mijn goesting nazinderen.

Ik vond dat ik dit moest zeggen. For your own sake. :' )