Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Hoe maak je een eigen site aan? : 24 reacties (1/2) [Internet]

Hoe maak je een eigen site aan?

14/02/08 15:37
SilversunPickups
Voor school moeten we een tijdschrift maken en hiervoor willen we ook een site aanmaken.
Maar het probleem is dat we niet goed weten hoe we zo een site aanmaken.
Kan iemand dit 'duidelijk' uitleggen? Het is ook zeer belangrijk dat de site gratis is.
14/02/08 15:58
Topssie
Hier!

dit is vrij simpel
14/02/08 16:02
djbofke
makkelijk uitlegge ga nie echt,
eerst moet je webspace zoeken, dit kan als iemand van jullie vb telenet heeft dan heb je namelijk gratis webspace
of je typt in google free webspace ofzo in,
daarnaast heb je een programma nodig voor je website te maken, of je moet veel van html codes kennen . . . gebruik een programma gelijk dreamweaver of studio webdesign, beide nog redelijk moeilijk :d maar als je alleen een basis website wilt maken gaat dit redelijkvlot, eventueel kan je nog een programma nodighebben dat u "site" files upload naar de webspace,
voor echt een duidelijke uitleg kan je best online een tutorial zoeken,
ben zelf nu ook bezig aan een site, website van mij geplaatst op telenet webspace, aan het maken met studio webdesign
14/02/08 16:32
Spring 3 keer, draai vervolegns een keertje rond en klap 2 maals in je hande! en voila
14/02/08 16:34
else
via een gmailaccount kan je extréém gemakkelijk een site aanmaken op googlepages.com.

echt een aanrader! ik ken niets van sites en toch heb ik voor m'n jeugdbeweging een defitige site kunnen maken...
je moet geen moeilijke codes en dergelijke kennen. groot voordeel dus. :)
14/02/08 16:35
Psycotomatic
microsoft office frontpage.. ik kan er wel geen uitleg bij geve want weet zelf amper hoe het werkt..
14/02/08 16:40
mb
frontpage, dreamweaver als je met een programma wilt werke, anders kan je van die online 'website-bouwers' gebruiken
14/02/08 16:44
Calibre1
gwn html codes ingeve
of via flash ofzo
opslaan en online zetten :)

http://www.w3schools.com/html/
http://www.handleidinghtml.nl/

das al tsimpelste om een deftig resultaat mee te bereiken
14/02/08 17:00
Florian
met kladblok:

klik
14/02/08 17:08
stijnnj87
met windows office publisher 2007
das gwon slepe enzo vn die dinge, mr j moe wel mss wegwijs zen in het programma zelf, wa et wa moeilker maak, mo eenmaal da ge et door eb, ist veel simpeler dan gewone html codes of flash of whatever:d

14/02/08 17:46
RakshaTheDemon
Eerst bedenkt ge 'n registratienaam voor u site. Om te weten of die al dan niet bestaat kunt ge checke op dns.be.
Hierna kan ja via notebook.kladblok aan de slag. Je moet html-taal ingeven.
Dit ziet er ongeveer zo uit:
<html>
<head>
<title>Welkom op mijn website!</title>
</head>
<body>
</body>
</html>
Voor 'n verdere beschrijving zou ik op 't internet 'n betere uitleg gaan zoeken.
Om 't on-line te zette heb je nog 'n FTP programma nodig. Bv. Coffeecup. Daar geef je dan de domeinen in, en klaar is kees.
Dit zijn de beginsele van 'n site maken, iets waar ik zelf ook pas mee begonnen ben op school.
veel succes
14/02/08 18:46
EmptyBody
je kan kijken op freewebs.com
je kan kijken op imonline.nl
of op everyoneweb.com
vrij simpel allemaal.
14/02/08 19:21
langhaarke
@ellesdee :p
14/02/08 19:34
SilversunPickups
bedankt allemaal !
14/02/08 21:22
raverlogix
gwn frontpage gebruike
is echt easy en je vind de cursus gwn op et net
enzo niet stuur een mail ik geef je de mijn
yu
14/02/08 23:06
MetalKings
Ik heb hier nog een cursus van 1000+ bladzijden over webdesign, geïnteresseerd?:p
15/02/08 11:40
je kan ook, als je zo een freewebs website hebt, bv een .tk domein aanmaken, dan lijkt het echter :P
15/02/08 21:59
MillionDreams
ik heb gewoon het e107 PHP systeem gebruikt: Site een eenvoudig systeem om te gebruiken als user, en als administrator:) .
16/02/08 13:09
TheLastGoodbye
1) naam bedenken
2) een webruimte zoeken en aanvragen bij belgacom of telenet
3) paginas maken in kladblok/frontpage/dreamweaver
4) de bestanden uploaden met smartftp
5) eventueel een .tk extensie aanmaken
16/02/08 13:31
piedsjie
een site "aanmaken" :p