Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel 9: De Führerbunker (Spel gedaan) : 1583 reacties (2/80) [Weerwolven]

Spel 9: De Führerbunker (Spel gedaan)


Game over; overwinning: wolven.

Relashio
Unni
Dagdromen
USBFan
snakeeyedboy
Kubakawana
Freakske
Warodon
Procaffeinate
Beautifullies
Taboo
Positivisme
Ypsilon
Nem
Salto
Catonthewall
Blizzerd
mrsclaus
schaduwland

N1: 13
Burgemeesterstemming: 19
N2: 26
D2: 36
N3: 44
D3: 61

Eindtekst: 72
07/05/17 23:34
AdrianHealey
We zien tegen dan wel of ge gaat skippen
08/05/17 08:49
Calllie
Wat een hond, die Gaston!
08/05/17 11:23
Indien spel begint na thesisdeadline: count me in (ik voel vooral geen druk)
08/05/17 11:26
Relashio
Yes!
08/05/17 12:08
quote door

Indien spel begint na thesisdeadline: count me in (ik voel vooral geen druk)

Wat is na de thesisdeadline? :D
08/05/17 12:17
Relashio
Na 16 mei.
08/05/17 13:28
USBfan
Stanislave Mongele is een cynische, oude dokter. Zijn vaderlandsliefde was de drijvende kracht achter zijn onderzoek ter genetische perfectionisering van de mensheid. Als baanbrekende doctoraatsthesis was hij erin geslaagd om de genen van de Canis Lupus te gensplitsen met de genen van de Homo Sapiens.

Kort na het behalen van zijn doctoraatsthesis, werd dr. Mongele gerecruteerd voor een geheim overheidsproject, Wehrmacht-Werwolf (WMWW), met als doel het Duitse volk genetisch superieur te maken. Echter, na 13 jaar toewijding en opoffering, kwam dr. Mongele er achter dat zijn resultaten werden misbruikt om een supersoldaat te creeëren.

Teleurgesteld en verraden, besloot dr. Mongele om zijn research te vernietigen en zijn eigen dood in scene te zetten in een brand die zijn ganse laboratorium en 27 masterstudenten die daar hun stage liepen, tot bijtgare scampibrochetjes veranderde.


Na deze morele tegenslag, en na een weekend zwaar zuipen en hoereren, heeft dr Mongele besloten om eigenhandig al de testsubjecten van project WMWW op te zoeken, en af te maken.

Of is dit eigenlijk allemaal een schuilmantel om zijn eigen genetische contaminatie te verbergen?

...
08/05/17 14:20
USBfan
-edit omdat ik niet goed kan lezen-

In zijn zoektocht naar overlevende testsubjecten, is dr. Mongele terecht gekomen in een bunkercomplex waar een allegaartje aan verdachte individuen woont.

Al gaat er sinds kort een gerucht de ronde dat waar dr. Mongele verblijft, vaak onschuldigen dood op duiken.
08/05/17 14:31
AdrianHealey
Allemaal goed ze stijn :p Zeg maar aan iris dat ze zich ook komt inschrijven
08/05/17 15:23
Dagdromen was een klein joods meisje dat gedwongen werd haar ouderlijk huis te verlaten en op zoek te gaan naar de perfecte schuilplaats. Nu Adrian Hitler aan de macht was, was haar aanwezigheid immers niet gewenst. Na het rondzwerven in de Duitse verlaten sloppenwijken, ving ze op dat Hitler himself opzoek was naar roommates. Dagdromen's beste plan tot nu toe werd hierbij gevormd: Ze ging zich verstoppen waar men haar het minst verwachtten, in een van de bunkers! Onder een schuilnaam kreeg ze toegang tot een van de gewilde bunkers, waarna ze achter een van de kasten een klein fort uitbouwden om haar dagen in door te brengen. In haar vrije tijd houdt ze zich bezig met haar dagboek aanvullen en haar fort uitbouwen. Via kleine spullen die andere Duitsers laten slingeren door de bunkers, begint haar fort aan mooi vorm te krijgen! Qua eten is ze absoluut niet kieskeurig, ze voedt zichzelf voornamelijk uit etensresten die achterblijven doorheen de gangen. Indien ze braadworst-resten vindt, is dit dan ook een heel feestmaal! Erro Braun heeft weet van Dagdromen's verblijf. Zij is degene die de schuilnaam heeft goedgekeurd om een plaatsje te nemen in de bunker. Erro is het niet helemaal eens met de idealen van haar manlief Hitler. Dagdromen krijgt op goede dagen dan ook soms extra dessertjes toegestopt. Voorlopig is haar verblijf in de bunkers een groot geheim, hopelijk kan ze dit nog even volhouden..

Ondanks alles, en mede dankzij die lieve Erro, blijft ze het vrolijke vredelievende meisje dat ze steeds was.
"I keep my ideals, because in spite of everything I still believe that people are really good at heart."
08/05/17 15:31
Adrian Hitler was maagd tot zijn 44e en haatte Erro Brain hartgrondig omdat zij seks met hem wist te hebben. Hou uw geschiedenis accuraat he wolfkes.
08/05/17 15:33
USBfan
quote door

Adrian Hitler was maagd tot zijn 44e en haatte Erro Brain hartgrondig omdat zij seks met hem wist te hebben. Hou uw geschiedenis accuraat he wolfkes.


Waarom leert ge ons geen accurate geschiedenis door een geschiedkundig accuraat personage te bedenken en mee te doen :)
08/05/17 15:38
quote door

Allemaal goed ze stijn :p Zeg maar aan iris dat ze zich ook komt inschrijven


Jaja, ik doe mee! Kmoet mijn character nog even opschrijven, maar ik word sowieso een undercover rebel.
08/05/17 15:39
quote door

Jaja, ik doe mee! Kmoet mijn character nog even opschrijven, maar ik word sowieso een undercover rebel.


Gij zijt welkom in mijn fort dan!
08/05/17 15:40
AdrianHealey
Adrian Hitler <3 Erro Braun.
08/05/17 15:41
USBfan
quote door



Jaja, ik doe mee! Kmoet mijn character nog even opschrijven, maar ik word sowieso een undercover rebel.


Dit wordt mogelijk DE relatietest voor ons.

Fuck Temptation Island. Weerwolven is where you really prove it
08/05/17 15:42
quote door



Gij zijt welkom in mijn fort dan!


Team Verzet! Maar misschien best niet samen in een huisje zitten dan he, tvalt nogal op dan!
08/05/17 15:42
quote door



Dit wordt mogelijk DE relatietest voor ons.

Fuck Temptation Island. Weerwolven is where you really prove it


Euhm ja, relatie even on hold tijdens dit spel. X
08/05/17 15:47
Relashio
hehehe
08/05/17 15:49
I'm in, karakter volgt als ik mij nog eens verveel