Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
ongepaste reclame : 84 reacties (4/5) [Internet]

ongepaste reclame

12/06/17 21:28
Ma...hoe lang duren die reclames? 30 sec? zet het geluid ffkes af ofzo kweenie maak het uzelf niet zo moeilijk
12/06/17 21:30
de enige reclame die ik haat is als spotify tijdens de blok zegt 'Je bent moe.. iedereen is moe' BITCH PLEASE LAAT MIJ GERUST :D haha
12/06/17 21:34
pijlbord
quote door

Ma...hoe lang duren die reclames? 30 sec? zet het geluid ffkes af ofzo kweenie maak het uzelf niet zo moeilijk


Ik luister muziek tijdens fietsen met een bluetooth headset via mijn gsm. Zeker in de winter (met handschoenen aan) is 't ni evident om aan die knopjes te prutsen van mijn headset. In de zomer al iets makkelijker maar dan nog, ge kunt niet altijd uw stuur loslaten.

'k vind de reclame op zich niet zo storend maar wel dat het elke keer net hetzelfde is hah.

reclame is wel de reden dat ik naar klara luister in de auto. Zalig is dat. lekker zen cruisen.
12/06/17 21:38
Ik vind die ook storend hoor, en ik zet dat dan ook niet af, maar als het zo'n groot probleem is dat ge het echt ongepast vindt (waar ik niet over judge ofzo he) dan zou ik dat op youtube bijvoorbeeld wel ffkes muten?
12/06/17 21:56
onverhuld
quote door

de enige reclame die ik haat is als spotify tijdens de blok zegt 'Je bent moe.. iedereen is moe' BITCH PLEASE LAAT MIJ GERUST :D haha


Soms echt zo ALS GE DA NU NOG ENE KEER ZEGT HE ZET DAN TENMINSTE EEN GOEI SCHIJF OP NI DA WAWAWAP LIED
12/06/17 22:55
Ik had die ClearBlue reclame nog nooit gehad tot ik wilde stoppen met de pil (niet om zwanger te worden) en een paar keer gegooglet had 'stoppen met de pil'. Dus ik vind dat heel erg vervelend. Zeker omdat ik op mijn laptop van het werk geen adblocker kan installeren (je kan niks installeren zonder de toestemming van de ict-mensen) waardoor dat superluid door onze bureau galmt als ik een video moet bekijken en mijn geluid vergeet op voorhand af te zetten. Collega's stellen dan vragen etc.

Dat ik deze maand paniekerig een zwangerschapstest heb gekocht en een morning afterpil heb moeten nemen helpt natuurlijk niet om die reclame zomaar te negeren.
13/06/17 01:18
Carolily
quote door

Tjah, wat verstaat ge onder ongepast?
Ik ben het intussen wel kotsbeu dat ik constant reclame krijg van Clearblue.
IK WIL GEEN KINDEREN, STOP met da te laten zien.
Of reclame van Ice tea, ik lust da nie eens.

Niet ongepast, wel serieus ongewenst :p


hahaha dit inclusief dat over die Ice Tea, bah!
13/06/17 08:41
Zjoske
Voor alle duidelijkheid ik vind het ook niet erg dat er reclame is. Zeker niet als ge in ruil gratis content krijgt.
Maar ik vraag mij dan af of dat met alle moderne technologie gewoon niet beter afgestemd kan worden.
Het feit dat ze zo veel info verzamelen over u,zou ook in uw voordeel mogen spelen.

Ik weet dat er bijvoorbeeld ooit een hele choquerende reclame was over veiligheid in het verkeer.Dat was bewust choquerend en ze hadden dat op voorhand wel besproken met nabestaanden van slachtoffers.Die hadden er geen probleem mee want het was voor de goede zaak Stel die mensen zitten op YouTube,zouden die toch moeten kunnen aangeven dat zij dat niet zien? Want ja ge kunt dat na 1sec afzetten,maar ondertussen bent ge wel met het onderwerp geconfronteerd.
Of stel ge zijt suikerpatient en ge krijgt constant reclame van Haribo en ben en Jerry's,dan zou ge moeten kunnen instellen dat ge enkel nog reclame voor Zalando wilt.

Ireclame is vaak een noodzakelijke kwaad,maar ons kijk en luister gedrag is totaal veranderd.vilgens mij zou het wel helpen als reclame ook wat mee veranderd.

Btw hoe marginaal is die reclame van de pearl?
13/06/17 09:37
quote door

Ik had die ClearBlue reclame nog nooit gehad tot ik wilde stoppen met de pil (niet om zwanger te worden) en een paar keer gegooglet had 'stoppen met de pil'. Dus ik vind dat heel erg vervelend. Zeker omdat ik op mijn laptop van het werk geen adblocker kan installeren (je kan niks installeren zonder de toestemming van de ict-mensen) waardoor dat superluid door onze bureau galmt als ik een video moet bekijken en mijn geluid vergeet op voorhand af te zetten. Collega's stellen dan vragen etc.

Dat ik deze maand paniekerig een zwangerschapstest heb gekocht en een morning afterpil heb moeten nemen helpt natuurlijk niet om die reclame zomaar te negeren.


Ik heb dan weer gezocht naar andere mogelijkheden wat anticonceptie betreft (van pil naar ring overgestapt). Volgens mij denk ik niet aan een baby als ik naar alternatieven zoek, dus FAKAFF CLEARBLUE.
13/06/17 09:45
quote door

Of stel ge zijt suikerpatient en ge krijgt constant reclame van Haribo en ben en Jerry's,dan zou ge moeten kunnen instellen dat ge enkel nog reclame voor Zalando wilt.



Als iedereen reclame kan uitvinken 'niks meer van icetea, niks meer van cola, niks meer van clearblue, niks meer van haribo', dan gaat het doel van reclame wel een beetje verloren (namelijk nieuwe mensen bereiken met uw product)
13/06/17 10:48
Ik heb voor zover ik weet al jaren niks meer gegoogled i.v.m. anticonceptie, laat staan ermee stoppen, en toch krijg ik ook constant die irritante Clearbluereclames. Is echt gewoon een kwestie van vrouw zijn en ergens in de twintig zijn, denk ik.
13/06/17 11:14
Elementary
quote door

Ik heb voor zover ik weet al jaren niks meer gegoogled i.v.m. anticonceptie, laat staan ermee stoppen, en toch krijg ik ook constant die irritante Clearbluereclames. Is echt gewoon een kwestie van vrouw zijn en ergens in de twintig zijn, denk ik.


Dit :p
13/06/17 11:33
Zjoske
quote door



Als iedereen reclame kan uitvinken 'niks meer van icetea, niks meer van cola, niks meer van clearblue, niks meer van haribo', dan gaat het doel van reclame wel een beetje verloren (namelijk nieuwe mensen bereiken met uw product)

Of net niet.want ge weet dat ge in ruil sowieso reclame gaat krijgen.zie net had ik op Instagram reclame voor opgeklopte Philadelphia met basilicum en pijnboompitten. Dat krijgt ge zo aan mij verkocht. Die reclame heeft gewerkt en ik heb er niet om gevraaggd.maar dat was dus niet storend.waarom moet reclame zo storend zijn? De bedoeling is toch om een product te verkopen? Als reclame kak is werkt dat bij mij niet.
En ja bij Spotify is die reclame obvious kei storend omdat het de bedoeling is om premium te verkopen en niet zozeer de producten in de reclame
13/06/17 12:11
Ik heb addbkock altijd op behalve als ik de youtiber een inkomen wil geven
13/06/17 18:55
Mag ik mij toevoegen aan de groep die een bloedhekel heeft aan de clearblue reclame.
Oh man, ik kan die babygeluidjes niet meer horen.

Ik ben al blij dat ik die reclame voor tampons (?) niet meer krijg met die vrouw die aan het ziplinen is. Die was ook afschuwelijk irritant.
13/06/17 18:57
AdrianHealey
- Ik wil een gratis database met miljoenen bronnen van muziek, comedy, informatie, etc.
- Ik ga heel het internet afzeiken voor 30 seconden reclame
- (Reclame die je perfect kan omzeilen met een addblock)

Echt: dit komt over als mensen die herhaaldelijk op hun eigen vingers slaan en dan klagen dat hun vingers pijn doen.
13/06/17 19:22
quote door

Mag ik mij toevoegen aan de groep die een bloedhekel heeft aan de clearblue reclame.
Oh man, ik kan die babygeluidjes niet meer horen.

Ik ben al blij dat ik die reclame voor tampons (?) niet meer krijg met die vrouw die aan het ziplinen is. Die was ook afschuwelijk irritant.


of die van "moeder natuur niet nu"
13/06/17 19:23
Zjoske
Ik hoop AH dat dat niet op mij bedoeld was,want ik zei uitdrukkelijk dat ik begrijp dat reclame nodig is als ge gratis iets in ruil wilt
14/06/17 00:32
NumberCity
ik ben een ass die zo'n reclame maakt. Maar zijt gerust, ik heb zo net mijn ontslagbrief verzonden.
14/06/17 00:52
Adamm
oef!