Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Budgetvriendelijk huishouden : 67 reacties (4/4) [Lifestyle]

Budgetvriendelijk huishouden

22/12/17 17:45
quote door

Het kraanwater in Mechelen is fucking goor, bah. Ik blijf zweren bij het bruiswater van Saskia uit de Lidl, want plat drink ik niet graag. Da bomb.


..
Ik had eerst de post van onverhuld gelezen en daarna pas die van Cthulhu, en dat klonkt echt eerst effe of ge het bruiswater uit de lidl gebruikte om mee te kuisen :' )
22/12/17 18:11
Makara
quote door

Het kraanwater in Mechelen is fucking goor, bah. Ik blijf zweren bij het bruiswater van Saskia uit de Lidl, want plat drink ik niet graag. Da bomb.


Valt wel mee.
22/12/17 21:05
Ik vind dan niet. Jakkes.

En haha, Morthagg. :’ )
23/12/17 00:13
Makara
quote door

Ik vind dan niet. Jakkes.

En haha, Morthagg. :’ )


Maar gij zijt een niet stedelijk water gewoon?
23/12/17 00:32
Ik vond het kraanwater in mijn hometown ook vies. Maar Mechelen is het goorste dat ik al heb gedronken.
24/12/17 22:12
Kraantjeswater uit de Rupelstreek valt gelukkig mee.
Zelf kuis ik weinig en eet ik redelijk sober.
Geen auto helpt, net als meer maaltijdcheques krijgen dan je gewoon bent uit te geven.

Ben benieuwd hoe dat gaat lopen wanneer ik iemand leer kennen waarmee het klikt om verder te gaan. =)
29/12/17 20:04
ik woon nu een jaar en half alleen en mijn onkosten vallen belachelijk goed mee ten opzichte van wat ik had verwacht

ik betaal maandelijks 500 euro af , ik spaar maandelijks 250 euro doe aan pensioensparen . betaal een 70 euro op de maand aan elektriciteit (260 euro eens per jaar voor mijn verwarming /pellets) en dan ja 50 euro ofzo? aan water per maand

en dan eten en andere zaken vallen ook goed mee . aangezien ik nu nog steeds alleen woon eet ik ook wel vrij soberkes . altijd brood dat ik zelf bak in broodbakmachine . of als ik kook is het vlees en groentjes uit diepvries . of een pizza ofzo :p

al bij als spaar ik dus maandelijks 250 euro (voor toekomstige verbouwingen) en dan pensioen . en ik heb maandelijks nog makkelijk geld over om naar ergens toe te gaan en mezelf leuke prullen te kopen

geen idee wat ik dan anders doe tov anderen ma voor mij valt het financieel aspect goed mee
30/12/17 13:21
Wij kochten al ons eten bij Delhaize, de witte producten en snelverkoop en gaven iets van een 70 euro uit, voor ons beide tesamen. Heel veel dingen voor in de diepvriezer. We gingen nooit naar de Aldi want dat eten vond ik niet echt lekker eigenlijk..


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.