Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Kater om te dekken : 32 reacties (2/2) [Gezocht]

Kater om te dekken

05/02/15 07:58
PoundingSense
quote door

Ik heb hier allemaal geen verstand van, maar hoe kan een fokker nu ooit te weten komen dat een verkochte kat een nest krijgt? De kans dat zoiets uitkomt lijkt mij best wel klein.


Tegenwoordig is dat nochtans best simpel: Facebook. Gebeurt heel vaak dat fokkers en nieuwe baasjes elkaar toevoegen op Facebook omdat ze interesse hebben in hun katten en willen weten hoe het verder gaat.
En ik veronderstel, als ge die kat laat dekken, dat daar ook wel foto's van gaan verschijnen.

Ik heb bv de fokker van mijn katten ook op Facebook. In dit geval is dat wel mijn schoonzus, maar dat komt héél vaak voor. Om maar een voorbeeld te geven.

Deels ook wel een kwestie van vertrouwen ja. Met straatkatten doet ge wat ge wilt. Bij raskatten ligt dat net iets anders. Die beestjes worden verkocht naargelang hun kwaliteiten. Zitten daar foutjes in, maar is de bouw etc goed, kan die kat nog verkocht worden om te fokken. Zitten daar echt grove fouten in of is er iets 'mis' dan worden die als gezelschapsdier verkocht. Is die kat zo goed als perfect, wordt die verkocht als showkat.
Dit maakt ook allemaal een verschil uit in de prijs en dat wordt op voorhand besproken.

Wanneer er dan iemand een kat koopt in welke kwaliteit dan ook, wordt er een contract opgesteld en ja, daar kunnen boetes aan vast hangen.
05/02/15 10:09
carbonanotglue
quote door

Onbeleefd. Lol. Das een dier dat seks heeft. wie kan het nu schelen dat meneer Mengele ni ok is met de partnerkeuze. Das natuur. Extreem pure natuur. Zijn dieren. Kom ze.



Yes, beruchte nazi's in de discussie betrekken, love that shit!
05/02/15 13:48
AmMaThi
en gij denkt dat als die 2 katten bij elkaar zitten drek op elkaar gaan kruipen? Allé ni dat ik ne kattenkenner ben eigelijk...
05/02/15 14:14