Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wijnreder EK voetbal : 209 reacties (11/11) [Sport]

Wijnreder EK voetbal

02/07/16 20:48
Het is al toch een verbetering dat we zitten te zeveren over Lukaku of Batshuayi. Zo'n 10 jaar terug waren we bezig of Eric Deflandre of Jacky Peeters de beste rechtsback was : ' )
02/07/16 21:28
quote door

Het is al toch een verbetering dat we zitten te zeveren over Lukaku of Batshuayi. Zo'n 10 jaar terug waren we bezig of Eric Deflandre of Jacky Peeters de beste rechtsback was : ' )


Die nieuwe trend maakt "nationale" ploegen wel relatief he. De helft van de ploeg komt eigenlijk uit een ander land of niet eens uit Europa oorspronkelijk, roots-gewijs niet echt Belgen he :p (niet racistisch bedoeld ofzo, voor iedereen mij doodkettert :p )
02/07/16 21:59
Bwa, Enzo Scifo, Georges Grun, Joske Weber, dat waren ook geen "Belgen" he.
02/07/16 22:25
ik heb echt nooit anders geweten dan dat de helft van de voetbalploeg uit het buitenland kwam
ik ben ook al verschillende sans-papiers tegengekomen die via voetbal hoopten aan papieren te komen. want goeie voetballers zijn wél welkom.
02/07/16 22:31
pijlbord
Die kerels zijn wel zwart maar heten wel Jordan en Jason.

Kan mij niet schelen hoe zwart uw vel is, meer white trash kunt ge niet worden hoor. Marginaal en vlaams ten top.
02/07/16 23:52
"Football is a simple game. Twenty-two men chase a ball for 90 minutes and at the end, the Germans always win."
11/07/16 18:06
Geen erkenning, niks? :(
11/07/16 18:22
pijlbord
Het enige dat ik hiervan ga onthouden is dat ik jos verslagen heb hahaha (maar hij staat wel serieus voor bij 't tourspel dus bah)

Nee, ik vond dit een heel raar spel. Als in nu bijvoorbeeld naar uw scores kijk siemen, dan zit ge er ook vaak naast, maar krijgt ge toch redelijk wat punten omdat ge de juiste winnaar hebt. Ik vind dat gewoon een gekke manier van punten geven.

(niettegenstaande dat ge 46ste algemeen staat zie ik, mooi gedaan wel ze, ik kan het niet)
11/07/16 18:28
Haha, ik was één van de slechtste in de groepswedstrijden, maar dankzij de finales en de jokers toch nog behoorlijk wat punten gepakt.

Wel echt proficiat aan Siemen, da's een bizar goeie score!
11/07/16 18:53
Adolfo
Proficiat Siemen, Themis en JamesJoyce!

Ik ben al blij dat ik al beter geëindigd ben dan mijn initiële laatste plaats.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.