Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
airconditioning in slaapkamer : 80 reacties (4/5) [Dagelijkse Onzin]

airconditioning in slaapkamer

02/07/10 20:36
Darkevil
quote door

Airco is meer dan alleen koelen hé ;)
*koelen
*verwarmen
*drogen
*ventileren
*etc


Ja kweet het wel, maar het is eigenlijk enkel noodzakelijk in de zomer als het warm is, omdat hij dan niet kan slapen.
Moest dat er niet zijn zou het het toch totaal nie nodig hebben?
Al de rest is eigenlijk een beetje luxe é, dat da ik bedoelde.
02/07/10 21:18
Levitated
Zelfs al is dat ongezond, wat maakt het uit? Alles wordt ongezond verklaart tegenwoordig...
Als ik geld teveel zou hebben zou ik ook een plaatsen hoor.
03/07/10 00:21
ik heb een vaste airo op mijn kamer als verwarming maar ook om te koelen, werkt best goed. in no time lekker fris of warm in de winter!
03/07/10 00:51
LyNNekeeuuh
Ik heb airco, & ik zet die op 3 graden frisser dan de temperatuur buiten (anders word ik zie) & serieus, dat hélpt. Ik geraak veel sneller in slaap, & ik stel die in dat die nog 2u blijft draaien als 'k in m'n bed kruip, zodat het zeker fris genoeg blijft totdat ik in slaap val...

Het is ook handig in de winter, als mijn CV het laat afweten, dat ik de airco kan inschakelen als verwarming. Echt zalig.

'k Zou alleszins niet meer zonder willen :)
03/07/10 10:47
Wij hebben dat thuis. Voor een deftige airco met een station dat ge buiten op uw dak moet plaatsen (dus de airco's die echt koude lucht blazen) betaalt ge makkelijk 1000 euro en meer voor iets deftigs.

Maar het helpt wel, ja. Niet te koud zetten natuurlijk, da's mega ongezond.
03/07/10 10:56
Negen
Doe zoals mij! Ik slaap buiten onder de blote hemel in een slaapzak al enkele nachten :D
Heeft iemand ook gemerkt dat het deze nacht geregend heeft? :o
03/07/10 12:29
plonserd
quote door
Uw eigen zat zuipen helpt ook natuurlijk.. 8)


Lol true, ik slaap met die warmte ook maar een goeie 3 uur per nacht.
De afgelopen 2 dagen gewoon op café gegaan, genoeg alcohol gedronken (niet superzat, maar..'gewoon';) en eens thuis gewoon als een blok in slaap gevallen.
Win ik toch gemakkelijk weer 2 of 3 uur slaap mee.
03/07/10 14:06
quote door
Doe zoals mij! Ik slaap buiten onder de blote hemel in een slaapzak al enkele nachten :D
Heeft iemand ook gemerkt dat het deze nacht geregend heeft? :o

Hier heeft het nog niet geregend deze nacht :p
alleen zoveel wind dat de parasollen van ons buren bij ons beland zijn enzo :d
03/07/10 17:19
MaryPoppins
quote door


Lol true, ik slaap met die warmte ook maar een goeie 3 uur per nacht.
De afgelopen 2 dagen gewoon op café gegaan, genoeg alcohol gedronken (niet superzat, maar..'gewoon';) en eens thuis gewoon als een blok in slaap gevallen.
Win ik toch gemakkelijk weer 2 of 3 uur slaap mee.

Probeer opium!


OT: Ventilator = win
03/07/10 21:23
eveliciouz
Mijn ouders hebben deze week ook een airconditioning gekocht voor de slaapkamer... ik moet zeggen, het moet al uuuuren aanstaan om het koel te maken op de kamer. En dan nog... eens ze gaan slapen als het koel is, en ze zetten die uit (aanlaten kan ook nie, dan wordt ge ziek.) na 5 - 10 minuten is het terug zo laf en warm op die kamer.. dusja..
03/07/10 21:42
quote door
Mijn ouders hebben deze week ook een airconditioning gekocht voor de slaapkamer... ik moet zeggen, het moet al uuuuren aanstaan om het koel te maken op de kamer. En dan nog... eens ze gaan slapen als het koel is, en ze zetten die uit (aanlaten kan ook nie, dan wordt ge ziek.) na 5 - 10 minuten is het terug zo laf en warm op die kamer.. dusja..


Teken dat uw airco ni sterk genoeg is voor die ruimte. Want als ik de mijne afzet dan blijft het nog tot 's morgens koel, en dan wordt het ni direkt terug warm.. En om ons kamer te koelen moet die ongeveer een uur of 4-5 opstaan, naargelang dat buiten warm is. Maar das aan amper een paar centen per minuut, daar zal het nu ook ni op aankomen alsge daardoor koel slaapt e.
03/07/10 22:08
Ingee
Wij hebben airco op de kamer thuis en ik vind dat persoonlijk heerlijk. Je mag hem wel niet te koud zetten, want soms heb je van die dagen da je denkt 'amaaai veel te warm, lekker op 18° zetten' big no no no want da gade u beklagen. Eenzelfde temperatuur, niet te koud en da schilt bij mij heel veel want ik droom altijd veel te hard als ik het te warm heb haha
03/07/10 22:14
elisabeth
ik heb airco... en nu kan ik pinguïns op mijn kamer houden !
04/07/10 00:03
MijnUitlaatKlep
Ramen opzetten etc , niet doen krijg je enkel 1000 muggen op je lijf , jaa je kan een vliegenraam kopen/maken, maar whatever ><

Mn vriend had 'n lange tijd airco, en hij kon dr best mee slapen had ook timertje etc ;D na twee uurs viel die uit .. Maar ik kon dr echt niet tegen, ik kreeg er hoofdpijn van .. Dus ik liet hem kwartiertje opstaan, viel mn vriend in slaap, en zette ik dat ding uit

Dus als je airco neemt, zorg dan dat je dr tegen kan en dat je 'n timer hebt :)
04/07/10 00:21
kijk , ... DE oplossing is balansventilatie ..
in de winter krijg je warme lucht binnen zoals je zelf instelt , en in de zomer gewoon koude lucht , kost wel een hoop geld maar is doeltreffend EN ecologisch !!!
30/06/11 10:11
Warsteiner
In mei heb ik een mobiele airconditioner gekocht. Tijdens de warmte van enkele dagen geleden kon ik die goed gebruiken, ik slaap stukken beter. Ik heb er geen spijt van dat ik me dat aangeschaft heb!
30/06/11 11:23
BattleJayRoyale
Ik heb altijd en overal nen airco op mij staan. Thuis, op mijn werk, in de auto. En altijd op het koudste. Ik kan gewoon niet zonder en je kunt er prima van slapen. Oh wat haat ik de zomer en wat hou ik van de winter.
30/06/11 19:53
CivilChaos
Kampeer buiten als je een tuin hebt, problem solved.
30/06/11 21:10
Warsteiner
quote door
Kampeer buiten als je een tuin hebt


Op dat idee ben ik zelf al gekomen, er staat nu een tent in mijn tuin. Maar soms is het zelfs daar 's nachts te warm, zoals een paar dagen geleden.
01/07/11 00:29
Wij hadden eerst zo'n niet-vaste airco in onze living en dat hielp vrij goed, maar als het heel warm was toch niet volledig. Dan hebben we een vaste gezet die echt supergoed werkt. De verplaatsbare airco staat dan op mijn kamer als het warm is en daar helpt dat ook wel heel goed. Dus het hangt ook wat af van de grootte van de kamer. Op jouw kamer zou zo'n verplaatsbare airco normaal toch ook goed moeten werken en dat is wel een heel stuk goedkoper dan zo'n vaste volgens mij.

EDIT: Ik had niet heel het topic gelezen en ik zie n dat je al een gekocht hebt en dat het ook goed werkt bij jou :D