Verdwenen noxanen

23/05/18 17:54
Ik ken er wel enkele opnoemen en ze zijn allemaal te herleiden tot één persoon (+ mezelf).
Maar als ik daarmee begin kan je een heel archief openen dat ik liever gesloten houd, want verhalen krijgen steeds een eigen draai IRL én op noxa.

Is dat hier niet de gewoonte om om de zoveel tijd een nieuw profiel aan te maken of is vasthouden aan die ene naam de vaste praktijk?
23/05/18 18:45
Al sinds 2003 hetzelfde profiel :p
23/05/18 22:47
en volgens mij ook dezelfde avatar ahahha
24/05/18 09:29
haha klopt :)
24/05/18 17:31
Geen noxaan, maar wel een populair topic da verdwenen is! Waar is "wat ga jij eten vanavond" naartoe? :(
24/05/18 17:34
quote door

Geen noxaan, maar wel een populair topic da verdwenen is! Waar is "wat ga jij eten vanavond" naartoe? :(

:o
24/05/18 17:44
WABLIEFT :( :( :( :( :(

Rip <3
24/05/18 17:46
HET IS TERUUUUG <3
24/05/18 17:47
quote door

Er zijn nog een paar topics die ik hier plots niet meer zie: het vrijgezellentopic, does size matter, straatmadeliefjes :(

Maar ook laatste film die je gezien hebt staat er niet meer bij.
24/05/18 18:03
er was deze voormiddag een ongeplande database restart, waardoor een hoop lijstjes en overzichten leeg zijn geraakt. Voor zover ik weet is er niks echt definitief weg, het is gewoon tijdelijk niet zichtbaar in die lijstjes. Al die dingen worden regelmatig automatisch bijgewerkt, dus normaal gezien gaat alles in de loop van de dag wel automatisch overal terug verschijnen.
25/05/18 17:58
quote door

ik was ook al in paniek jong
01/06/18 11:12
quote door

er was deze voormiddag een ongeplande database restart, waardoor een hoop lijstjes en overzichten leeg zijn geraakt. Voor zover ik weet is er niks echt definitief weg, het is gewoon tijdelijk niet zichtbaar in die lijstjes. Al die dingen worden regelmatig automatisch bijgewerkt, dus normaal gezien gaat alles in de loop van de dag wel automatisch overal terug verschijnen.

Er ontbreken precies toch nog steeds een pak topics volgens mij... Er zijn nu amper 6 pagina's met topics.

Edit: Tiens, als ge naar de categorie gaat zijn alle topics wel nog aanwezig. Dan scheelt er iets met het forum overzicht?

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.