Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Verdwenen noxanen : 928 reacties (38/47) [Gezocht]

Verdwenen noxanen

25/12/17 22:09
Ramp?
25/12/17 22:23
SardaukarLevenbrech
Huh? :(
28/12/17 14:45
Asphyxious
quote door

Die is waarschijnlijk al lang weg (kweet ni wanneer laatste keer was) maar weet er iemand nog iets van Asphyxious? wrs wel fout gespeld ma whatever ^^


Actually you spelled it perfectly :o and thanks for wondering

ik ben gestopt met noxa omdat ik het o.a. te genant vond zo dicht bij voormalige liefjes te blijven, en de poule van mensen die ik niet kan uitstaan is te groot spijtig genoeg in vergelijking met wie cool is, ik heb enkele zalige mensen ontmoet hier maar ik kan hen nog elders treffen intussen. And i know a lot of those feelings are mutual.

Intussen ook al 2 jobs verder in de logistiek, nu in Gent gewoon baanvervoer en uitzonderlijk vervoer. Low stress at this point en vrijheid veel dingetjes te schrijven intussen.

Nadat ik het uitmaakte met neverlenkemise of welke naam Nthl nu ook heeft heb ik een jaar en een klets me enorm afzijdig gehouden, de cumultieve verwerkingsnood na relaties met een handjevol noxanen had die rust wel echt nodig. De oplossing kwam dan ineens uit de lucht gevallen, toen ik tegen m'n principes een Tinder besloot te doen maar dan bruuteerlijk en talky en de eerste waarmee het klikte ben ik iets mee begonnen.

Intussen leven we een half jaar samen en hebben we 2 katten genomen, een dure en een straatkattin.

Ik kom elke dag thuis bij 3 meisjes die me opwachten vol ongeduld so I feel like I've got my happy end. Or at least my end happy.


Groetjes,

Michael
28/12/17 17:08
quote door



Actually you spelled it perfectly :o and thanks for wondering

ik ben gestopt met noxa omdat ik het o.a. te genant vond zo dicht bij voormalige liefjes te blijven, en de poule van mensen die ik niet kan uitstaan is te groot spijtig genoeg in vergelijking met wie cool is, ik heb enkele zalige mensen ontmoet hier maar ik kan hen nog elders treffen intussen. And i know a lot of those feelings are mutual.

Intussen ook al 2 jobs verder in de logistiek, nu in Gent gewoon baanvervoer en uitzonderlijk vervoer. Low stress at this point en vrijheid veel dingetjes te schrijven intussen.

Nadat ik het uitmaakte met neverlenkemise of welke naam Nthl nu ook heeft heb ik een jaar en een klets me enorm afzijdig gehouden, de cumultieve verwerkingsnood na relaties met een handjevol noxanen had die rust wel echt nodig. De oplossing kwam dan ineens uit de lucht gevallen, toen ik tegen m'n principes een Tinder besloot te doen maar dan bruuteerlijk en talky en de eerste waarmee het klikte ben ik iets mee begonnen.

Intussen leven we een half jaar samen en hebben we 2 katten genomen, een dure en een straatkattin.

Ik kom elke dag thuis bij 3 meisjes die me opwachten vol ongeduld so I feel like I've got my happy end. Or at least my end happy.


Groetjes,

Michael


Cool story bruh.
28/12/17 18:00
Happy endings zijn voor sprookjes en massageparlors, sounds like you wanna make someone jelly.
28/12/17 18:01
quote door



Cool story bruh.


<3
29/12/17 09:34
Asphyxious
Sure as shit don't miss this :";)
geloof wat je wil maar waarom zou ik iemand jelly maken als ik er net nooit reference naar maak, zelfs geen foto's of aankondiging op sociale media of eender what. Gewoon eens summier de voorbij jaren meegeven en ik ben al jelly aan het maken.

Maybe that's still a thing in your mindset (and thats why it popz up so easily?) maar zo een bekrompen motivaties volg ik niet meer, mijn intentie was niets meer dan een first hand explanation geven aan de 2 die wilden weten wat er gebeurde met me since i quit here. Wasn't sugarcoating anything, aint particularly proud nor expecting it will last indefinitely, heck, dont feel like i achieved anything yet in life.

It feels good mostly though, and i felt like expressing that. Zo dat degenen met nog wat betrokkenheid/iets anders dan azijnpis misschien blij kunnen zijn voor iemand anders..
29/12/17 09:45
onverhuld
Het azijnpisgehalte hier is al een pak minder hoor.
Ik noem het mijn persoonlijke missie
29/12/17 10:26
Het is hier bij momenten al veel meer toxisch geweest dan momenteel het geval is.
29/12/17 10:56
Carolily
quote door



Actually you spelled it perfectly :o and thanks for wondering

ik ben gestopt met noxa omdat ik het o.a. te genant vond zo dicht bij voormalige liefjes te blijven, en de poule van mensen die ik niet kan uitstaan is te groot spijtig genoeg in vergelijking met wie cool is, ik heb enkele zalige mensen ontmoet hier maar ik kan hen nog elders treffen intussen. And i know a lot of those feelings are mutual.

Intussen ook al 2 jobs verder in de logistiek, nu in Gent gewoon baanvervoer en uitzonderlijk vervoer. Low stress at this point en vrijheid veel dingetjes te schrijven intussen.

Nadat ik het uitmaakte met neverlenkemise of welke naam Nthl nu ook heeft heb ik een jaar en een klets me enorm afzijdig gehouden, de cumultieve verwerkingsnood na relaties met een handjevol noxanen had die rust wel echt nodig. De oplossing kwam dan ineens uit de lucht gevallen, toen ik tegen m'n principes een Tinder besloot te doen maar dan bruuteerlijk en talky en de eerste waarmee het klikte ben ik iets mee begonnen.

Intussen leven we een half jaar samen en hebben we 2 katten genomen, een dure en een straatkattin.

Ik kom elke dag thuis bij 3 meisjes die me opwachten vol ongeduld so I feel like I've got my happy end. Or at least my end happy.


Groetjes,

Michael


Ik snap nog altijd niet waarom de meesten hier op relationeel vlak enkel maar vissen in deze vijver
Zorgt sowieso voor miserie he. Er zijn nog mensen buiten Noxa bij deze!
29/12/17 11:28
Asphyxious
Yeah, ik heb 2 fijne relaties gehad met noxanen, voor een totaal van 9 jaar. Vond ik fantastisch, hoewel ik hier nooit meer zou ''vissen' hoor.. Noch bewust enkel deze beviste. Misschien besef je nog niet dat voor meeste mannen gewoon elke vijver een visvijver is, really. That hunger never stops.

I guess wat de reden dat het zo passeerde in mijn geval was, dat ik nogal introvert ben, zeker voor first encounters en knowing what to say.
Noxa gaf me de kans om m'n eigenzinnige persoonlijkheid wat te laten zien voor men met alle andere stuff (like de 5 koppen groter) geconfronteerd werd, which really helped my game alot. Tis niet alsof ik niet genuine was, ik heb er wel zo oprecht mogelijk m'n hart en ziel in gestopt, maar dat niet-noxanen minstens zo goed zijn is geen nieuwe kennis voor me ;)
29/12/17 12:56
Hahaha, amai, ik heb dit gemist. Nog eens een smaakje van the good old days. Hey Asphy.
29/12/17 14:03
Ben ik de enige die alles gemist heeft en niet begrijpt waarom AdrianHealey en Pijlbord verdwenen zijn?
29/12/17 14:33
Carolily
Nee :D ik mis ook die dingen
29/12/17 15:55
Adamm
quote door

Sure as shit don't miss this :";)
geloof wat je wil maar waarom zou ik iemand jelly maken als ik er net nooit reference naar maak, zelfs geen foto's of aankondiging op sociale media of eender what. Gewoon eens summier de voorbij jaren meegeven en ik ben al jelly aan het maken.



Die namedrop was gewoon niet zo cool. Dat interesseert ons niet met wie gij het uitmaakt. En als ge een beetje nadenkt kunt ge wel snappen dat het voor die persoon niet zo leuk is om dat te moeten lezen.
29/12/17 17:04
quote door

Die namedrop was gewoon niet zo cool.


dit
29/12/17 17:46
quote door

Neverlenkemise is ook verdwenen van Facebook?!


Hahaha wat?! Nee ik ben gewoon UnDeRcOvEr

Hierboven: Namedrop was niet cool nee, gelukkig kan ik het mentaal aan dat heel noxa weet dat ik de laatste uit een handvol Noxa relaties was en dan gedumpt ben, waarna ge het licht gezien hebt op Tinder. Life is life, wie ben ik he

Mogen alle verdwenen noxanen hier even hun levensverhaal delen? Mijn is wel ni zo perfect ma alz
29/12/17 21:44
Makara
Mag je hier enkel komen melden wie je niet actief genoeg vind?

Ik mis joske wel .
30/12/17 03:03
quote door

Dimholt, Vespertine, Valura, Wrath, Hellion, Descent, JebusLives, Micha.

Nog gekend bij iemand?

Haha, I'm still alive! Tijd vliegt wel enorm snel.. Al 11 jaar lid van Noxa ondertussen 8)
30/12/17 14:08
USBfan
quote door



Actually you spelled it perfectly :o and thanks for wondering

ik ben gestopt met noxa omdat ik het o.a. te genant vond zo dicht bij voormalige liefjes te blijven, en de poule van mensen die ik niet kan uitstaan is te groot spijtig genoeg in vergelijking met wie cool is, ik heb enkele zalige mensen ontmoet hier maar ik kan hen nog elders treffen intussen. And i know a lot of those feelings are mutual.

Intussen ook al 2 jobs verder in de logistiek, nu in Gent gewoon baanvervoer en uitzonderlijk vervoer. Low stress at this point en vrijheid veel dingetjes te schrijven intussen.

Nadat ik het uitmaakte met neverlenkemise of welke naam Nthl nu ook heeft heb ik een jaar en een klets me enorm afzijdig gehouden, de cumultieve verwerkingsnood na relaties met een handjevol noxanen had die rust wel echt nodig. De oplossing kwam dan ineens uit de lucht gevallen, toen ik tegen m'n principes een Tinder besloot te doen maar dan bruuteerlijk en talky en de eerste waarmee het klikte ben ik iets mee begonnen.

Intussen leven we een half jaar samen en hebben we 2 katten genomen, een dure en een straatkattin.

Ik kom elke dag thuis bij 3 meisjes die me opwachten vol ongeduld so I feel like I've got my happy end. Or at least my end happy.


Groetjes,

Michael



Gaan we for old time's sake nog eens ruzie maken?

Gewoon effe doen alsof ik nog Polti heet ;)