Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Opleiding keramiek regio Gent/Sint-Niklaas : 9 reacties (1/1) [School]

Opleiding keramiek regio Gent/Sint-Niklaas

06/08/19 14:31
carovereecken
Hallo! Ik ben op zoek naar mensen die een avondopleiding keramiek volgen en daar iets meer over kunnen vertellen.
Ik heb al een aantal dingen gevonden zoals de academie, maar wou graag een persoonlijke ervaring horen!
Ik ben op zoek naar iets in de avond of het weekend regio Gent/Sint-Niklaas.

Thanks!
06/08/19 18:10
Vrije ateliers in st-niklaas is niet min. Ik volg daar zangles en wreed content van maar ge kunt daar nog allerlei andere dingen volgen zoals gitaar, boetseren, schilderen, ...
13/08/19 12:40
succes, sta al jaren op wachtlijsten voor regio Antwerpen.
Kermiek is aan het bommen en alle lessen zitten bomvol, enig wat nog mogelijk is inderdaad academie en van die hobby klassen waar je eigenlijk echt niks leert aangezien die met mallen werken of enkel duimpotten maken. Das leuk voor even maar niet als ge wilt leren draaien en smijten.
07/10/19 13:50
Hey sorry dat ik onder deze topic schrijf maar ben nieuw hier en weet niet hoe ik een topic moet aanmaken.
Als ik een catzgorie kies voor mijn vraag die ik wil stellen kom ik terecht op een blauw scherm maar kan nergens iers vinden om mijn vraag te typen.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt
Sam
07/10/19 18:13
Sam, als ik via Forum > Maak Topic > Kies een categorie > typ titel en openingsbericht, ga, ondervind ik geen enkel probleem om een nieuw topic aan te maken.
Verder zou ik niet weten wat er dus zou kunnen mislopen bij u.
07/10/19 21:38
Bij categorie stopt het. Ik heb categerie school gekozen maar krijg geen typ titel en openingsbericht.

Alvast bedankt voor je reactie
07/10/19 21:43
Uw profiel moet x aantal dagen oud zijn voor je een nieuw topic kan starten.
Ik denk 7 dagen? Een weekske?
08/10/19 03:52
Positivisme oow oke maar dat is veel te lang moet gaan voor een opdracht uit school en wilde hier wat hulp vragen.
Weekje is helaas veel te lang ????
08/10/19 04:38
Ge kunt uw vraag ook in uw nieuws zetten op uw profiel, dan kunnen mensen in uw gastenboek reageren evt.
08/10/19 10:46
Oke bedankt zal eens zien of dat mij lukt


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.