Noxa eindejaarslijst 2017

05/12/17 08:15
Makara
quote door

NickM zegt soms nogal onfortuinlijke MRA shit. Wordt niet altijd gesmaakt.

Ah nog niet gemerkt. Op telegram dan ofzo?
05/12/17 08:39
AdrianHealey
Kheb Nick nog nooit op MRA shit betrapt, tenzij met de slechtste van alle mogelijke interpretaties.
05/12/17 08:46
Topics
- Meest memorabele topic: idd, alles van weerwolven.
- Agressiefste topic (mensen erin, tegen elkaar): weerwolven
- Grappigste topic: hier heb ik luidop mee gelachen
- Meest onzinnige topic: Wc doorspoelen idd, of het alle kleren uitdoen voor ge gaat kakken ofzoiets. Was dat dit jaar?
- Interessantste topic: ik lees alles, wil niet zeggen dat het interessant is
- Genantste topic: mss toch ook wel de geflopte filmclub
- Quote van het jaar: ?

Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief):
- Meest behulpzame noxaan: Kdenk dat iedereen wel zijn behulpzame momenten heeft eigenlijk?
- Actiefste noxaan (volgens jou dan): AdrianHealey
- Grootste kop van jut: Pijlbord, Nickm
- Meest memorabele noxa-nieuwkomer (Profiel nieuw van 2017, zonder voorafgaand profiel te hebben): Blizzerd! Ook al zie ik net dat die van 2016 is... Maakt ni uit, nog steeds beste nieuwkomer van 2017!
- Meest geliefde noxaan: geen idee?
- Mooiste noxaan: hier doe ik niet aan mee
- Intelligentste noxaan: AdrianHealey, BeautifulLies
- Meest wijze noxaan: Onverhuld
- Grappigste noxaan: Snake hehe
- Agressiefste noxaan: AdrianHealey (al is het idd al veel verbeterd), USB (ook veel verbeterd)
- Irritantste noxaan: oei da durf ik niet invullen
- Grootste zeveraar: Zeveren we niet allemaal af en toe
- Leden waar je het vaakst mee eens bent: niemand die er zo uitsptingt, eigenlijk.
- Leden waar je het minst vaak mee eens bent: dat durf ik ook niet zeggen :s

Profielen
- Mooiste profiel: oei daar let ik niet op
- Leukste nieuwsschrijver: even mijn volglijst checken: Alexiadinges, Salto, Balle, PancakeSushiPanic, SashaFierce. nuja leukste... Interessantste alleszins
- Meligste nieuwsschrijver: onverhuld soms
- Mooiste noxanaam: onverhuld, alledaagsedingen
- Grappigste noxanaam: sheepswrak, nog altijd spijtig dat ge die verwijderd hebt
- Leukste postknop: oei let ik ook niet op
- Leukste avatar: de kakjesavatars haha

Albumfoto's
(Beschrijving mag, maar probeer eventueel te linken.)
- Mooiste albumfoto Deze is de laatste die ik tussen mijn favorieten zette
- Grappigste albumfoto: rap rap eens gekeken en toch wel gegniffeld bij deze
- Origineelste albumfoto: geen idee
- Meest romantische albumfoto: geen idee

Kvergeet waarschijnlijk veel, mijn geheugen is niet alles meer.
05/12/17 08:47

Topics
- Meest memorabele topic: vrijgezellen
- Agressiefste topic (mensen erin, tegen elkaar): elk topic ever
- Grappigste topic
- Meest onzinnige topic
- Interessantste topic
- Genantste topic
- Quote van het jaar: dat discussiëren met mij onmogelijk is omdat ik een echokamer ben (blizzerd)
En dat er besproken is in een private chatroom en dat ik eruit ben gekomen als persoon met de meest dubbele standaarden (deel van noxa)

Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief): yps
- Meest behulpzame noxaan: nemnem
- Actiefste noxaan (volgens jou dan)
- Grootste kop van jut: seg wat een stoute vraag
- Meest memorabele noxa-nieuwkomer (Profiel nieuw van 2017, zonder voorafgaand profiel te hebben): bahb (warandon?)
- Meest geliefde noxaan: onverhuld
- Mooiste noxaan: Veel! Jana (rare nieuwe naam), dagdromen, downtown, ..
- Intelligentste noxaan: adrianhealy
- Meest wijze noxaan
- Grappigste noxaan
- Agressiefste noxaan
- Irritantste noxaan
- Grootste zeveraar
- Leden waar je het vaakst mee eens bent
- Leden waar je het minst vaak mee eens bent

Profielen
- Mooiste profiel
- Leukste nieuwsschrijver
- Meligste nieuwsschrijver
- Mooiste noxanaam
- Grappigste noxanaam
- Leukste postknop
- Leukste avatar

Albumfoto's
- Mooiste albumfoto
- Grappigste albumfoto
- Origineelste albumfoto
- Meest romantische albumfoto
05/12/17 08:49
quote door

- Quote van het jaar: dat discussiëren met mij onmogelijk is omdat ik een echokamer ben (blizzerd)

huehuehue <3
05/12/17 08:58
Oeps gsm blokkeerde. Het vervolg:

Intelligentste noxaan: adrianhealy (intelligent niet wijs)
- Meest wijze noxaan: morthagg
- Grappigste noxaan: John die vriend van garmonbozia (ik weet zijn noxa naam niet meer maar I HAVE BELIEVED WHAT OTHERS HAVE DOUBTED)
- Agressiefste noxaan: Niema'd hoop ik
- Irritantste noxaan: blizzerd RD d
- Grootste zeveraar

Profielen
- Mooiste profiel
- Meligste nieuwsschrijver
- Mooiste noxanaam
- Grappigste noxanaam
- Leukste postknop
- Leukste avatar

Albumfoto's
- Mooiste albumfoto
- Grappigste albumfoto
- Origineelste albumfoto
- Meest romantische albumfoto
05/12/17 09:02
Okee ik stop mijn gsm kan het ni aan.

Noxaan waar ik vroeger closer mee was: Nem
Crew die ik mis nu ik een job heb en niet meer zo vaak kan volgen op telegram: telegram crew
Noxaan waarmee ik super dringend nog eens moet meeten: onverhuld
Noxaan die ik alle liefde van de wereld toewens: mokeponn
05/12/17 09:03
Noxaan die irritantste zijn niet persoonlijk moet pakken: blizzerd hehehe we just don't match
05/12/17 09:16

Topics
- Meest memorabele topic: wat ga je vanavond eten?
- Agressiefste topic (mensen erin, tegen elkaar): weerwolven denk ik
- Meest in rondjes draaiende topic: vrijgezellen

Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief):Adamm
- Meest behulpzame noxaan; Mokeponnn
- Actiefste noxaan (volgens jou dan): Starvomiter
- Grootste kop van jut: Pijl
- Meest geliefde noxaan: Positivisme, Onverhuld, Dagdromen
- Mooiste noxaan: Ronkedoor, Nakkes - Downtown, Dandylullaby
- Intelligentste noxaan: Agarwaen
- Meest wijze noxaan: Morthagg
- Grappigste noxaan: Adamm, Posi, Agar, Moke
- Agressiefste noxaan: ik wil geen slagen krijgen :' )
- Grootste zeveraar: Nickm
- Beste kokkin op noxa: Evamusement
- Minst actieve noxaan: TotallyNotSteven
- Noxaan die zich herpakt heeft: Adamm
- Meest verdwenen noxaan: Zjoske
- Ontdekking van de periferie: Bloemzak

Profielen
- Mooiste profiel: de bomen van Starvomiter, al vind ik Depulso haar profiel ook geweldig.
- Leukste nieuwsschrijver: Ballegerard, Posi wanneer ze schrijft.
- Meligste nieuwsschrijver: wij allemaal
- Mooiste noxanaam: Crescendo, retoriek, Geroezemoes
- Grappigste noxanaam: VanDenHond, Sheepswrak
- Leukste avatar: Romaric

-Foto's die mij àltijd blij maken: de foto's van Letsfuck

05/12/17 09:41
quote door

Noxaan waar ik vroeger closer mee was: Nem

let's rekindle our flame
05/12/17 09:49
- Grootste kop van jut: Pijlbord hands down
05/12/17 10:00
DreamersCircus
quote door

- Grootste kop van jut: Pijlbord hands down

RIP
05/12/17 10:04
quote door

gwn shoutout daav nieuwskes

Yoooooo xoxo :$

Topics
- Meest memorabele topic: Vrijgezellen? Wrsl door activiteit.
- Agressiefste topic (mensen erin, tegen elkaar): Welk topic ook Yps en pijlbord zo raastig heeft gekregen dat pijlbord verdwenen is.
- Interessantste topic: Mijn geheugen werkt niet meer, maar er zal wel iets geweest zijn. #metoo rond Bart de Pauw topic.
- Genantste topic: Veel. Radicalisering bij kleuters. Mijn partner doet coke. Xenofoob trans topic. Pesten in verdwenen noxanen.
- Quote van het jaar: Mss moet ge niet zo’n little bitch zijn – een little bitch dat hun profiel ondertussen heeft verwijderd.

Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief): VallendeSterren.
- Meest behulpzame noxaan: VallendeSterren fo sho, you know why gurl. Positivisme.
- Actiefste noxaan (volgens jou dan): Ballegerard
- Grootste kop van jut: Pijlbord.
- Meest geliefde noxaan: Starvomiter/Erro/Dagdromen etc klik.
- Mooiste noxaan: Garmon, Retoriek, Blonde onverhuld, Dagdromen, xRauwrr, Miljaarr, Procaffeinate en elk persoon dat zich hier schaamteloos en vol enthusiasme aanbiedt met stralende selfies. Noxa heeft het geluk van de mooiste mensen uit de omstreken te hebben.
- Intelligentste noxaan: Pijlbord
- Meest wijze noxaan: Morthagg, Onverhuld
- Grappigste noxaan: Telt schadenfeude offff?
- Agressiefste noxaan: AH
- Irritantste noxaan: Makara. Blizzerd.
- Grootste zeveraar: Nickm.
- Leden waar je het vaakst mee eens bent: VallendeSterren. Garmon.
- Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Blizzerd.

Profielen
- Leukste nieuwsschrijver: Garmon. Ik ben een to the point persoon, zo moet ik geen profielen bezoeken.
- Meligste nieuwsschrijver: SashaFierce. Jesus, take a dick already. Starvomiter.
- Mooiste noxanaam: Lente in mij
- Grappigste noxanaam: “batsen”
- Leukste postknop: mijne
- Leukste avatar: ook mijne

Albumfoto's
- Mooiste albumfoto: Zelfs 0.001% van het geluk dat door een letsfuck foto straalt doet me gloeien.
- Grappigste albumfoto: ahem
- Origineelste albumfoto: inspiratie waar ik eigenlijk een topic mee ging maken, maar energie enzo.
- Meest romantische albumfoto: Zelfde letsfuck, puur euforisch dan.
05/12/17 10:13
quote door

Noxaan die irritantste zijn niet persoonlijk moet pakken: blizzerd hehehe we just don't match

Ik vind u wel tof eigenlijk ma ok. Ik ben soms wel een beetje ruw.
05/12/17 10:14
Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief): BeautifulLies, Adamn, Sherm/CMYK, Depulso
- Meest behulpzame noxaan: DagDromen, Nem, BeautifulLies, Regenrups
- Actiefste noxaan (volgens jou dan): Blizzerd
- Grootste kop van jut: Pijlbord
- Meest memorabele noxa-nieuwkomer (Profiel nieuw van 2017, zonder voorafgaand profiel te hebben): Geen idee
- Meest geliefde noxaan: Adamn
- Mooiste noxaan: Geen Noxacrushes meer
- Intelligentste noxaan: AdrianHealey
- Meest wijze noxaan: Ypsilon
- Grappigste noxaan: Sherm/CMYK, Snakeeyedboy
- Agressiefste noxaan: /
- Irritantste noxaan: Pijlbord
- Grootste zeveraar: Pijlbord
- Leden waar je het vaakst mee eens bent: Veel mensen
- Leden waar je het minst vaak mee eens bent: Blizzerd

De rest sla ik over wegens te inactief en te slecht geheugen
05/12/17 10:27
Makara
Yes Daav ziet mij nog graag!
05/12/17 10:28
Beste Dj-duo: Sekk en NoAcceptance
AdrianHealey

Topics
- Meest memorabele topic
Goh, ja. Ik frons nog altijd mijn wenkbrauwen bij mensen die moesten weten wat anderen hun toiletgewoonten waren. Dus dat was... bizar. Ik vergeet hier zo snel dingen, maar als'k even terugblader: het topic over partner die coke doet. Wat ik nog altijd niet snap is dat het 'wat ga je vnv eten' topic zo populair is, maar leven en laten leven, zeker?

- Agressiefste topic (mensen erin, tegen elkaar)
<= Weerwolvenspel, elke keer opnieuw en zeker als ik meedoe. Schaduwland kon er ook wat van. Het viel ook op dat als wij tweeën geen spelers waren, het allemaal wel meeviel. Ik heb echt angermanagement issues en ik snap dat echt iet. Maar goed; om ook dingen te nomineren waar ik niet (rechtstreeks) in zat: soms kan het in vrijgezellentopic ook al eens hevig worden, over wat wel en niet of of ontopic is.

- Grappigste topic
<= Goh, echt grappige dingen worden er (precies?) niet meer gepost. Die onzinnige topics zijn voor mij niet echt een bron van humor. 'k heb me wel geamuseerd met alle 'laten we terugdenken aan hoe noxa vroeger was' topics.

- Meest onzinnige topic
<= Take your pick.

- Interessantste topic
<= Goh, ja, ik vind he torganisatie topic van weerwolven wel boeiend, maar daar ben ik wrslk alleen in. Ik vind het interessant om na te denken over game mechanics om het weerwolvenspel te tweaken dat leuk is voor iedereen, zowel intensievere als minder intensievere spelers. Tot nu toe is het antwoord: nog niks gevonden.

- Genantste topic
<= Goh, ja, ik vind die beschamende topics een beetje genant. 'k denk niet dat er echt een topic is waar mensen op zich genante dingen zeiden.

- Quote van het jaar
<= Uiteraard is mijn eigen verzonnen en op noxa wijdverspreide 'hey x' iets dat ik wel moet nomineren. Niet dat ik daar nu per se nog heel trots op ben ofzo, maar het is wel echt iets dat binnan noxa 'viral' is gegaan en dat was even leuk.

Mensen
- Meest memorabele noxaan (positief)
<= Goh, van de mensen waar ik dingen over mag zeggen, zijn dat er nog altijd wel wat. Het was een beetje een turbelent jaar, maar ik heb fundamenteel goeie herinneringen aan verschillende mensen waar ik niet echt zin van heb om ze op te sommen. Maar als ge vriendelijk tegen mij hebt gedaan, dan denk ik met goede dingen aan u, zelfs als je nu kwaad op mij zijt. Mijn algemeen meest positieve ervaring was uiteraard met Positivisme, die uitgegroeid is tot echt een goede vriendin.

- Meest behulpzame noxaan
<= Er zijn wel meer noxanen die behulpzaam zijn, zelfs tegenover mensen die het niet altijd verdienen. Enkele namen die hier uit schieten zijn Onverhuld, Nam en Starvomiter. Dat is geen exhaustieve lijst - over heel het jaar zijn er nog anderen - maar die 3 verdienden zeker al een uitdrukkelijke vermelding, zonder anderen hun behulpzame momenten teniet te doen.

- Actiefste noxaan (volgens jou dan)
<= Dat is een grote wedstrijd maar ik denk dat, zoals anderen al opgemerkt hebben, Starvomiter hier, zeker het laatste half jaar, toch wel de kop neemt. Ikzelf, Erroarist en nog wel wat anderen zijn ook wel echt quasi dag en nacht actief.

- Grootste kop van jut
<= NickM krijgt soms wel heel veel kritiek dat niet altijd terecht is - alhoewel datik vaak een gevoel had van 'ik snap beide kanten wel, maar doe allemaal wat chiller'. (Wat ironisch is komende van mij; ik weet het.) Een andere kop van jut is ntrlk Blizzerd.

- Meest memorabele noxa-nieuwkomer (Profiel nieuw van 2017, zonder voorafgaand profiel te hebben)
<= De enige mens die hier echt genomineerd kan worden is Warodon, uiteraard. Zijn er uberhaupt nog andere nieuwelingen die echt actief zijn?

- Meest geliefde noxaan
<= Goei vraag. Er zijn sommige noxanen die precies geen enkele slechte vibe veroorzaken bij eender wie. Ik denk dat Onverhuld daaronder valt, Starvomiter en Erroarist.
Als er gevraagd wordt, wie mijn meest geliefde noxaan is, wel ja, ik hoop dat de mensen die ik graag heb dat weten/voelen/ofzo.

- Mooiste noxaan
<= Dit is al een iets gevoeligere vraag. Ik denk dat ik sardaukarlevenbrech toch hoog rank. Maar er zijn er nog die een soort van intrigerende schoonheid hebben. Evamusement schiet daarbij mij te binnen. Alexiasineagraphia scoort ook heel hoog.

- Intelligentste noxaan
<= Ik ga mijn eigen imago alle eer aandoen en mezelf hier vermelden, maar ik weet niet of ik de meest intelligente ben. Anderen die hier een vermelding verdienen zijn Beautifullies en Ypsilon. En onvermijdelijk nog een hoop anderen die ik niet naar waarde kan schatten wegens te weinig interactie.

- Meest wijze noxaan
<= Die andere categorie waar ik dan weer helemaal niet zo goed scoor. 'Wijs' zijn is natuurlijk een brede waaier aan dingen, maar ik heb dit jaar enorm veel gehad aan de raad van verschillende mensen. In het voorjaar veel aan Beautifullies, in het najaar ook veel aan Dagdromen. Dus dat zouden mijn 2 picks voor dit jaar zijn. In het algemeen denk ik dat mensen als Morthagg en USBFan heel opiniated zijn en er soms boenk op en soms helemaal niet opzitten, naar mijn aanvoelen (wat niet het beste is.) Maar er zijn nog mensen die mss meer onzeker zijn, maar daarom niet minder nuttige dingen te zeggen hebben.

- Grappigste noxaan
<= Voor mij is dit eigenlijk handsdown Nam. Ze is zeker geen stortvloed aan mopjes, maar *als* ze in haar droge opmerkingenmodus is - zoals de lessen van Jana elke dinsdagochtend - dan is ze echt hilarisch. Dan lig ik echt vaak proestend achter mijn scherm. Anderen noemenswaardige vermeldingen is uiteraard SnakeEyedBoy die een droge doch absurde manier van humor heeft die ik ten zeerste kan appreciëren.

- Agressiefste noxaan
<= Ik denk dat ikzelf en Schaduwland (tijdens weerwolven) hier toch wel de kroon spannen. Ik zou het bizar vinden als er andere mensen dan deze 2 worden vermeld.

- Irritantste noxaan
<= Goh, ik geloof dat ik vaak irritant kan zijn, ja. Ik kan moeilijk aflaten in discussies, ik heb een woedeuitbarstingprobleem, moeilijk dingen te verwerken, etc. Voor de rest denk ik dat er velen in meerdere of mindere mate wel eens irritant kunnen zijn. Ik zelf vind niet per se bepaalde noxanen irritant, maa rbepaalde soorten van gedrag die ik niet goed begrijp. Maar goed, dat is uiterest subjectief.

- Grootste zeveraar
<= Goh, wat is nen zeveraar? Ik zeg veel maar ik meen de meeste dingen die ik zeg, maar anderen vinden dat zever. Maar ik denk niet dat een goed criterium is. Als we 'zever' positief interpreteren - wie kan de meeste onzin zeggen dat grappig en entertainend is - dan komen we terug bij SnakeEyedboy. In de meer negatieve betekenis - wie zegt veel dingen waarvan ik echt denk 'wat voor bs is dat' dan is er niemand in't bijzonder die eruit springt. Iedereen zegt wel eens dingen waar ik het niet mee eensben.

<= Ik heb nog nooit iets gehad van Dagdromen over dingen die belangrijk zijn waar ik het niet mee eens ben. Adamm & Posi verdienen hier ook wel een vermelding.

Das nen moeilijken. Ik denk dat Agarwaen en ik dit jaar wel wat geclashed zijn over een hoop zaken - waar ik uiteraard niet goed mee omging - dus ik denk dat ik hem hier moet vermelden. Ik doe dat niet om hem te bashen, maar als feitelijke mededeling.

Profielen
- Mooiste profiel
<= Goh, ik check niet zoveel profielen. Er is er 1 dat ik wel mooi vind, maar voor de rest let ik daar eigenlijk niet zo op.

<= Idem. Wrslk is het bias, maar ik zie precies neimand nog die echt leuke nieuwsen schrijven; iedereen die frequent dingen schrijft, zijn allemaal zo droevig. Dus echt iemand hier vermelde is moeilijk.

- Mooiste noxanaam
<= Als je er bij nadenkt, is 'dagdromen' een leuke naam. Evamusement?

- Grappigste noxanaam
Schapenwrak!
Aahja wauw CMYK ga ik ook wel nomineren als grappigste

Misschien had ik toch nog even moeten wachten met invullen, nu denk ik de hele tijd AHJA DAS WAAR DIE MOET ER EIGENLIJK OOK BIJ
05/12/17 10:33
Ja sheepswrak vond ik ook wel eigenlijk grappigste noxa naam haha