Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel #8: fashionwolven : 276 reacties (14/14) [Weerwolven]

Spel #8: fashionwolven


Regels
stemkalender (nieuwe kalender sinds 9/5)

(alphabetical)
AdrianHealey (b)
Calllie
DagDromen
Erroarist
Procaffeinate
Positivisme
Relashio
Snakeeyedboy
Unni (voormalig usb)
ypsilon (w)


de volgende deadline is op de 12de om 23.59h
12/05/17 17:48
Hoe is iedereen alles te weten gekomen?
12/05/17 17:50
AdrianHealey
Euhm, beetje van vanalles:

- Posi claimde een burgerrol, maar in het tekstje stonden alle burgerrollen vermeld (behalve die van posi, dus ja...)
- Ik werd gedood als burger en daardoor kwam iedereen shit aan mij zeggen

dat is zowat de essentie van het verhaal
12/05/17 18:10
Voor alle duidelijkheid ik claimde die burgerrol vóór alle rollen in het tekstje verschenen :s
Oh btw THANKS BLIZZ
12/05/17 22:13
quote door

Voor alle duidelijkheid ik claimde die burgerrol vóór alle rollen in het tekstje verschenen :s
Oh btw THANKS BLIZZ


my priviledge, weet gewoon dat het ni random was.

de stemmen zijn nog maar voor de helft binne, kunne we het afronden aub?
13/05/17 08:16
quote door



my priviledge, weet gewoon dat het ni random was.



Ah gebt mij opzettelijk gedwarsboomd :s
Ook de laatste keer dat ik gm Bart inlicht over mijn lopende plannen.
13/05/17 10:37
ik vermoed dat hij bedoelt dat de functie-verdeling in het begin niet random was.
13/05/17 12:31
SEG WANNEER KOMT DE VOLGENDE TEKST
13/05/17 12:49
AdrianHealey
Wrslk ergens rond dag 4 van het volgende spel
13/05/17 14:50
Kheb de deadline gemist hahahaha
13/05/17 19:38
Blizz.
Tekst.
14/05/17 00:47
AdrianHealey
Ik gok dinsdag
14/05/17 16:31
Kunnen we het spel afsluiten?
14/05/17 16:36
Graag
14/05/17 17:16
Ok, sinds er geen stemme meer binnekomen (ook al waren er nog stemgerechtigden die een burgerwin konnen forceren binnen 2 dagen imo)

Sluit ik nu het spel af, wolven winnen nu duidelijk, half omdat de burgers immuniteit hebben gegeven aan een niet-burger en half omdat heel het spel de weerwolven veel geluk hebben gehad en de burgers... niet. De wolven hebben gedurfd en gedaan, de burgers hebben meek afgewacht om een voor een geslacht te worden... Je stemt nooit no-kill, als je dat wel doet dan laat je de wolven kiezen wie sterft :s

T was plezant als een initiatie als gm ook al vonden jullie de regels niet al te tof blijkbaar. Ik heb veel geëxperimenteerd om te zien wat zou werken en wat niet, (bvb de aparte stempool leek mij interresant, maar (ook vooral omdat ik de menselijke aard voor te goose-steppen onderschat had) bleek nogal veel 'lode speelt het spel tegen yps' te veroorzaken... wat niet de bedoeling was.

Ik heb er veel van bijgeleerd en ik bedank jullie voor het geduld in het in mijn ogen altijd al bedoel om kort te zijn maar dit is wel heel korte, verwarrende, maar imo geslaagde ;) spelletje.

hier mijn notitites, niet alles staat er in en vooral de laatste dag is wat messy, maar je kan er veel uithalen en evt ook wat problemen zien die ik door het spel doorkreeg...

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OZB0ZWqDNPc8jAJv85AleHSb3ddP1cIWLqwEf-rWCIs/edit?usp=sharing
14/05/17 23:02
Ok thanks blizz!
En wat was er zo niet random aan de functievermelding in de tekst op dag 2? :' )
14/05/17 23:16
Dat alle rollen bovenkwamen, ik had vooraf bepaald wanneer wat ging gebeuren als iemand een rol uitvoerde.
15/05/17 00:22
quote door

half omdat de burgers immuniteit hebben gegeven aan een niet-burger


Dit snap ik nog steeds niet echt. We zaten aan dag 3, met een lynch door de burgers en een bekering door de wolven? De immuniteit zou pas op dag 4 gestemd worden? Of gaat het om iets dat door een functie werd gedaan?


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.