Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Pokémon GO : 913 reacties (1/46) [Games]

Pokémon GO

17/07/16 15:07
Adolfo
Wat vinden je van Pokémon GO? Spelen je het of niet? Wat is het grappigste of raarste dat je onderweg al hebt meegemaakt? Enkele vragen misschien? Etc.

Download:
Android
iOS
17/07/16 15:09
josfindus
Ik ga den hele belachelijk vraag stellen,maar wat is dat eigznlijk?
17/07/16 15:11
waarismijnbroek
Ik speel het niet, ook niet echt interesse in. Wel wat filmpjes van gezien, maar meh.
Geef mij dan maar de gewone gouwe ouwe pokemon spellen om te spelen tijdens lange ritten.
17/07/16 15:14
Adolfo
Officiële reclame
How To Play
17/07/16 15:15
naughtygames
Ik speel het ook niet. Geen interesse in en ik vind het eigenlijk maar iets onnozel.
17/07/16 15:17
Dat lijkt mij inderdaad maar iets onnozel. Totaal geen interesse in. Ik speel het dus ook niet.
17/07/16 15:23
AdrianHealey
Ik zit aan level 10. 't is wel geestig. Ik wou dat ik er hardcore(r) mee beizg kon zijn, maar buiten wandelen is moeilijk. En ik zal nooit zo hardcore er mee bezig kunnen zijn als anderen; dus ik geraak sowieso achterop. Het is wel het eerste ding met microtransacties waar ik echt nog in de verleiding kom om geld uit te geven, lol.
17/07/16 15:27
Niet
Ik droomde daar al van sinds ik 7 ben ofzo, gewoon al uwe eigen pokédex mee hebben en proberen alle pokemons te spotten :o Daarna gemerkt dat mijn oeroude smartphone da ni aan kon :( Gelukkig is mijn scherm 2 weken geleden gebroken en heb ik dus wel nog een extra reden om een nieuwe te kopen :D De fairphone is besteld dus ik kan ook nog eens op twee oortjes slapen dat er geen arme afrikaantjes/chineesje moeten boeten voor mijn obsessie met pokémon :D

Over het spel zelf vind ik het Augmented Reality gedeelte wel echt cool, da je die pokemons op straat kan zien enzo :p ook is het echt wel een motivatie voor vereenzamende mensen om ne keer buiten te komen, voor zwaarlijvige (nerds) om wat rond te lopen en dergelijke.. Het succes is denk ik het grootste bij jongens rond mijn leeftijd omdat dat kei nostalgisch is en dat is een groep van mensen die vaak niet goed weten wat doen (op café of restaurant gaan kost geld enzo) ma die toch wel veel nood hebben aan sociaal 'contact'.

Nu hebben ze dus een reden om toch samen te komen en kei cheap 'rond te hangen', weliswaar met een doel enzo :p .

Anyway ik ga dus vanaf volgende week mijn fitnessabo kunnen afzeggen haha, nee zo drastisch nu ook weer niet ma ik wil ze echt wel alle 151 vangen hoor !!
17/07/16 15:39
pijlbord
Ik speel het niet, maar het is zoveel in het nieuws dat veel van mijn bewoners het willen, dus ik vermoed dat ik het binnenkort wel eens zal 'begeleiden'.
17/07/16 15:51
op zich vind ik het een heel cool idee
maar damn, dit is er echt over
17/07/16 15:51
Ik kan het niet eens draaien op m'n smartphone. Dus ik beperk me tot de originele gameboy spellen...
17/07/16 16:04
pijlbord
quote door

op zich vind ik het een heel cool idee
maar damn, dit is er echt over


Oké, dat is.. zot.
En niemand die zichzelf de vraag stelt wtf hij/zij daar in godsnaam aan 't doen is haha.
17/07/16 16:06
dat soort concepten vind ik wel cool dus ik heb het eens geprobeerd, maar ik vrees dat het niet goed werkt bij mij. Ik zie zo dat stratenplan, maar vaak komt het niet echt overeen met waar ik echt zit. En af en toe komen er wat beestjes in mijn bereik. Als ik dan overschakel naar camerabeeld krijg ik eerst altijd zo dat tussenvenster dat toestemming vraagt om camera te gebruiken (irritant), en als ik dan effectief kan rondkijken via camera dan zie ik nergens iets. Ook nergens iets van aanwijzing van wat ik zou kunnen doen om een beestje te kunnen vinden. En muziek die blijkbaar niet afgezet kan worden, daar erger ik me ook al meteen aan.

Er komt zo vrij regelmatig een rood kadertje vanboven, maar de tekst die er op staat kan ik nooit goed lezen want die tekstballon van 'catch a pokemon' komt er vlak over. Slecht ontworpen dus, dat spel lijkt nog langs geen kanten af. Ik gok dat die error over mijn gps gaat, want dat had ik vlak na het installeren ook al. Maar mijn gps staat wel degelijk op, voor zover ik kan nagaan.

Stom spel dus :p
17/07/16 16:08
NeverLeNkemise
Fan fan fan! Echt kutservers wel maar zo grappig om te zien hoeveel mensen daarmee bezig zijn! Deze nacht van 00 tot 02u rondgelopen in Vilvoorde centrum (doder dan dood) en we zagen in de verte 2 lures dus zijn we daar naartoe gegaan en daar zijn we nog een groepje jongeren tegengekomen en hebben we daar effe gechilld :D Daarnet effe met de fiets gaan vangen en een koppel tegengekomen die ook aant vangen waren met hun fiets. Iedereen is instant bevriend.

Ik denk dat Pokemon go gaat zorgen voor world peace
17/07/16 16:10
quote door

En niemand die zichzelf de vraag stelt wtf hij/zij daar in godsnaam aan 't doen is haha.


Hoe kan je dat nu afleiden uit dat filmpje ? Misschien zijn er juist veel die zich dat wel afvragen. Of misschien niet. Maar dat zie je daar toch helemaal niet op ?
17/07/16 16:10
NeverLeNkemise
Ah ik ben wel een beetje gefrustreerd over het feit dat ik keihard achtersta op de rest omdat ik het pas bij de officiële release kon downloaden
17/07/16 16:12
LenteInMei
Heb het even geprobeerd maar het is mijn ding denk ik niet. Ik ben thans nog steeds fan van pokémon, ben bij met alle spellen, ale ja. Geen idee waarom dit mij niet aanspreekt. Ik denk dat het ook wel iets is wat je héél snel beu bent. En het VREET batterijen.
Ik vind het vooral verrassend hoe gigantisch groot die hype geworden is. Ik dacht dat dat enkel de hardcore fans aan ging spreken. Ik denk dat Nintendo dit ook niet heeft verwacht, hoe dan ook, ze kunnen er maar bij varen :D
17/07/16 16:14
pijlbord
quote door



Hoe kan je dat nu afleiden uit dat filmpje ? Misschien zijn er juist veel die zich dat wel afvragen. Of misschien niet. Maar dat zie je daar toch helemaal niet op ?


Ik bedoelde, omdat die gewoon maar lopen en lopen en lopen en volgen. Ge zou denken dat er een paar zoiets hebben van 'fuck dit', maar kuddementaliteit, I guess. Geen steek naar spelers he, als mensen lopen, dan loopt ge mee.
17/07/16 16:15
pijlbord
Also, als zo'n beest spawned, kunt ge die dan maar één keer vangen? (de eerste in dat park die hem heeft heeft em en dan is hij weer weg?) of kunnen duizend spelers die vangen en verdwijnt die gewoon na een vaste tijd?

Want ik snap niet waarom zooooveel mensen lopen als maar één iemand hem zou kunnen vangen.
17/07/16 16:15
Adolfo
quote door

dat soort concepten vind ik wel cool dus ik heb het eens geprobeerd, maar ik vrees dat het niet goed werkt bij mij. Ik zie zo dat stratenplan, maar vaak komt het niet echt overeen met waar ik echt zit. En af en toe komen er wat beestjes in mijn bereik. Als ik dan overschakel naar camerabeeld krijg ik eerst altijd zo dat tussenvenster dat toestemming vraagt om camera te gebruiken (irritant), en als ik dan effectief kan rondkijken via camera dan zie ik nergens iets. Ook nergens iets van aanwijzing van wat ik zou kunnen doen om een beestje te kunnen vinden. En muziek die blijkbaar niet afgezet kan worden, daar erger ik me ook al meteen aan.

Er komt zo vrij regelmatig een rood kadertje vanboven, maar de tekst die er op staat kan ik nooit goed lezen want die tekstballon van 'catch a pokemon' komt er vlak over. Slecht ontworpen dus, dat spel lijkt nog langs geen kanten af. Ik gok dat die error over mijn gps gaat, want dat had ik vlak na het installeren ook al. Maar mijn gps staat wel degelijk op, voor zover ik kan nagaan.

Stom spel dus :p

Ja, ik ben er zelf ook nog maar enkele uren mee bezig geweest en ik begrijp de klachten. Spel is eigenlijk nog in bèta. Camerafunctie werkt bij mij ook niet, maar dat is waarschijnlijk omdat mijn gsm geen accelerometer en/of gyroscope heeft. (Moto G 2015) Dus die pokémon komt er dan niet op uw scherm op en je kan dan enkel verder door AR af te zetten.

Dat rood kadertje is inderdaad wanneer hij uw locatie aan het zoeken is, maar dat heeft iedereen wel eens voor enkele seconden (zeker bij opstart)

Muziek kan denk ik wel afgezeten worden. Pokéball -> Settings -> Uncheck Music en evt. Sound effects.