Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Playlist uitwisseling : 233 reacties (3/12) [Muziek]

Playlist uitwisseling


3 : ONDERKANT van deze pagina staat de definitieve lijst die gebruikt wordt.

Doen mee:

- Cthulhu - sekk
- Warodon - CMYK
- SCHEEPSWRAK - Dreamerscircus
- DreamersCircus - SCHEEPSWRAK
- Mokeponnn - Regenrups
- Blizzerd - Procaffeinate
- Unni - Universeisthelimit
- CMYK - Warodon
- Paardm2n - Uw2ePersoonlijkheid
- Ballegerard - Ypsilon
- Uw2ePersoonlijkheid - Adamm
- Regenrups - Cthulhu
- Snakeeyedboy - Ballegerard
- Procaffeinate - Paardm2n
- Ypsilon - Mokeponnn
- UniverseIsTheLimit - Unni
- Adamm - snakeeyedboy
- Sekk - Blizzerd
15/09/17 22:16
1. Liedje van vroeger waar je mama/papa total loss op ging (en nog steeds total loss op gaat waarschijnlijk).
2. Liedje waardoor je fan bent geworden van één van je favoriete artiesten/waardoor je hem/haar/hen hebt ontdekt.
3. Liedje waarbij je je moet inhouden om niet te snel te rijden (because getting pumped en al).
4. Liedje dat je op zou zetten tijdens het afslachten van zombies in een apocalyps (also getting pumped en al).
5. Liedje waarvan je fantasie over je celebrity crush op hol slaat/zou kunnen slaan (als in: dan ontstaat er een sexy scenario in uw hoofd).
6. Liedje waarbij je jezelf altijd als hoofdpersonage in een zelfverzonnen videoclip plaatst.
7. Liedje waarop je heel graag een mooie dans zou willen kunnen doen (maar waarbij het je ontbreekt aan talent).
8. Liedje van een artiest die je soundtrack zou fixen moest je ooit zelf een film bedenken en produceren.
9. Liedje dat je als je anthem op Tinder zou zetten (ik heb dat ontdekt vorig weekend!).
10. Liedje van een artiest/band waar je geen fan van bent dat je toch goed vindt.
11. Liedje dat je de ruimte in zou sturen om contact te leggen met aliens.
12. Liedje dat je graag perfect zou kunnen zingen.
13. Liedje dat je theme song zou kunnen zijn.
14. Liedje dat een absolute moodkill zou zijn tijdens de seks.
15. Liedje dat bij een film hoort waardoor de film eigenlijk NOG beter is volgens u.
16. Liedje dat je waarschijnlijk voor altijd aan een bepaalde gebeurtenis linkt (zowel positief als negatief).
17. Liedje van VOOR de jaren 90 waarvan je denkt ‘damn, ik had wel graag in die tijd geleefd’ en waarop je dan ook keihard zou dansen.
18. Liedje dat je doet denken aan de herfst.
19. Liedje voor tijdens het studeren.
20. Liedje voor als het regent.
21. Liedje voor een roadtrip.
22. Liedje voor bij de koffie (of thee).
23. Liedje waar je productief van wordt.
24. Liedje dat je doet denken aan een treinrit.
25. Favoriete liedje van deze maand.
26. Liedje voor bij het sporten.
27. Liedje van een concert waar je ooit bent geweest.
28. Een live liedje.

16/09/17 00:15
Wow amai, ik weet niet of ik nog wil meedoen :p Fucking veel moeilijker dan 28 liedjes zoeken die ge gewoon goed vindt.
16/09/17 00:25
Ik kan nog schrappen hoor, als het teveel is. Ik vind het gewoon moeilijk om te kiezen haha :p
16/09/17 12:25
Warodon
Als je de liedjes doorstuurt, best de vorige ontvangers van uw lijst ook vermelden zodat die u niet opnieuw ontvangen, want je kan wel eens dezelfde liedjes erin steken.
16/09/17 12:37
Ik denk dat de bedoeling ni is om alle vragen te doen, gewoon kiezen welke vragen op u van toepassing is ofzo en de nummer bij het liedje te zetten
16/09/17 12:59
Volgens mij is de bedoeling van ze wel alle 28 te doen. Anders gaat het voor erro echt een bitch zijn om de lijsten op te maken en dan nog eens te verduidelijken welke nummertjes uit de lijst die persoon heeft gekozen. Geen voorstander van een keuzesysteem wegens tijdrovend prulwerk voor erro, alleszins.

Anders maximum 15 of 20 vragen?
16/09/17 13:16
AdrianHealey
quote door

Wow amai, ik weet niet of ik nog wil meedoen :p Fucking veel moeilijker dan 28 liedjes zoeken die ge gewoon goed vindt.


Maar ook veel leuke,r hoor.
16/09/17 14:38
Mokeponnn
k Vind de vragen eigenlijk wel ok gelijk dat ze zijn. Like, doe gewoon wat Erro post of doe een andere keer mee ofzo?

Dus de bedoeling is nu de liedjes in een spotifyplaylist te zetten. Dus ik veronderstel dat ge dan de liedjes in de volgorde van de vragen oplost?

Anyway, ik ga de lijst invullen vandaag want komende dagen ga 'k geen tijd hebben.
16/09/17 15:21
Ja ik vind de vragenlijst goed zo, klinkt leuk. En ge hebt een 5dagen he. Ge moet dat nie allemaal vandaag doen :p
16/09/17 15:28
Seg maar niet iedereen rijdt auto. En bij 16 en 15 mag daar dan extra uitleg bij? Dus welke herinnering en welke film.
En lijstje is wel ok, heb toch vrije tijd teveel; al lijkt me dan dat ge niet al uw favo muziek erop kunt smijtne maar meer dingen die ge wel ok vindt en van toepassing zijn voor het lijstje.
16/09/17 16:18
Dat was bij de vorige lijst ook, dat van dat autorijden! Daar kan je altijd een nummer pakken dat je zou opfokken moest je rijden. En extra uitleg hoeft toch niet? Allee, dat mag uiteraard, maar film kan je a.d.h.v. artiest op Spotify al makkelijk zien bijoorbeeld. En die herinnering hoeft ook niet per se, lijkt me.

De eerste 3 keer was trouwens met een vrije playlist, denk. Kan voor volgende keer terug! Dit is maar de tweede met een lijstje.
16/09/17 16:32
Niet elk liedje gaat gelinkt kunnen worden aan een film in spotify , minder bekende dingen enzo. Swat, ik zal wel zien.
16/09/17 16:53
CMYK
Ik heb mijn lijst al mag ik ze hier posten of????
16/09/17 16:56
Best naar Erro sturen lijkt me :p
16/09/17 16:59
28 liedjes is wel veel :p op den duur blijft er ook niks van inspiratie meer over voor volgende rondes vrees ik

al is het natuurlijk niet erg als bepaalde variaties op vragen blijven terugkomen.
16/09/17 17:20
Ja ik had de indruk dat er meer mensen waren die een lijstje wouden :p en euhm, ge moogt zeker uitleg geven, ik zal die dan zelf ook mee sturen naar de persoon waar ik uw lijstje naar toe stuur.
De lijst liefst naar mij in pm sturen of via privé bericht in telegram, de link vd Spotify lijst ofwel de links van de liedjes op youtube.
Deadline kan veranderd worden indien nodig, als het te kort is voor mensen. Ik kan ook vragen schrappen in het lijstje als jullie het te lang vinden want 28 is mss wel wat veel haha :(
16/09/17 18:05
quote door



Maar ook veel leuke,r hoor.


Subjectief.
16/09/17 18:41
quote door

Volgens mij is de bedoeling van ze wel alle 28 te doen. Anders gaat het voor erro echt een bitch zijn om de lijsten op te maken en dan nog eens te verduidelijken welke nummertjes uit de lijst die persoon heeft gekozen. Geen voorstander van een keuzesysteem wegens tijdrovend prulwerk voor erro, alleszins.

Anders maximum 15 of 20 vragen?

Ja is ook goed voor mij (had uw post niet gezien), ik kan er nog altijd schrappen! :D en wordt idd teveel prulwerk als ik moet gaan uitzoeken wie wat heeft :p
16/09/17 19:47
Definitieve vragenlijst

1. Liedje van vroeger waar je mama/papa total loss op ging (en nog steeds total loss op gaat waarschijnlijk).
2. Liedje dat je op zou zetten tijdens het afslachten van zombies in een apocalyps (also getting pumped en al).
3. Liedje waarbij je jezelf altijd als hoofdpersonage in een zelfverzonnen videoclip plaatst.
4. Liedje waarop je heel graag een mooie dans zou willen kunnen doen (maar waarbij het je ontbreekt aan talent).
5. Liedje van een artiest die je soundtrack zou fixen moest je ooit zelf een film bedenken en produceren.
6. Liedje van een artiest/band waar je geen fan van bent dat je toch goed vindt.
7. Liedje dat je de ruimte in zou sturen om contact te leggen met aliens.
8. Liedje dat je graag perfect zou kunnen zingen.
9. Liedje dat je theme song zou kunnen zijn.
10. Liedje dat een absolute moodkill zou zijn tijdens de seks.
11. Liedje dat je waarschijnlijk voor altijd aan een bepaalde gebeurtenis linkt (zowel positief als negatief).
12. Liedje van VOOR de jaren 90 waarvan je denkt ‘damn, ik had wel graag in die tijd geleefd’ en waarop je dan ook keihard zou dansen.
13. Liedje voor tijdens het studeren.
14. Liedje voor als het regent.
15. Liedje voor bij de koffie (of thee).
16. Liedje waar je productief van wordt.
17. Favoriete liedje van deze maand.
18. Liedje voor bij het sporten.
19. Liedje van een concert waar je ooit bent geweest.
20. Een live liedje.
16/09/17 21:44
Adamm
Wanneer is deadline?