Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Dierennaam : 36 reacties (1/2) [Dagelijkse Onzin]

Dierennaam

18/11/19 19:01
Yooo noxa,

ik mag mijn nieuwe kat dit weekend uit het asiel halen. Het is een lange, zwartharige.
Geef mij inspiratie: hoe zou gij uw nieuw huisdier noemen? Of hoe heet(te) uw huisdier?
18/11/19 19:20
Mijn kat heet Woef.
18/11/19 19:30
Protego
Onze katten: Filou (niet echt gekozen maar we zeiden altijd, goh die Filou van een kat zit hier weer en uiteindelijk werd dat de naam. ), Lara (in het asiel heette die Laurien naar een verzorgster, wij vonden Lara makkelijker) en Kato, ook asiel, niet zelf gekozen. Maar waren wij tevreden mee.
18/11/19 20:18
Poppedijn
Chupachup of Chipolata
18/11/19 20:28
quote door

Chupachup of Chipolata


Omg Chupachup is zo cute haha.
18/11/19 20:57
Sstig
Boris<3
18/11/19 21:34
Aardbeiwafel
Finn
18/11/19 22:23
quote door

Chupachup of Chipolata


Chipolata is troetelnaam voor Chico :o
18/11/19 22:42
Ik hou van die oude bompa namen: Achiel, Jules, Fons, Leon,... Mijn kat heet Jules, dat was al wel zijn naam in het asiel maar ik vind het heel mooi. Ik noem hem wel Julleke of Jullie.

Mijn vorige kat heette in het asiel poes. Ik heb haar Poepoe genoemd. Dat paste gewoon bij haar.
18/11/19 22:57
LadyOfFlowers
M'n kat noemde in de opvang Miranda. Als we ze adopteerden, was ik game of thrones aan het lezen hebben we Miranda verkort naar meera.
Eigenlijk noemen we haar vooral meertje, (mier), poezebeest en meerie. Maar ze luistert vooral naar het woord brokjes...
19/11/19 08:05
Onze kat heet Penny.

Ik ben vooral team namen die oké zijn om uit te spreken (al dan niet in combi met uw achternaam) aan de telefoon als ge voor hem/haar belt, en die oké zijn om te worden afgeroepen bij de dierenarts. Zeker nadat wij het voorbije jaar duizend keer in de dierenkliniek zijn geweest. Meermaals in mijn broek gepist van het lachen wanneer een huisdier met een naam zoals Poopoo (+ de achternaam van het baasje soms) werd afgeroepen. Niet dat ik niet hou van grappige namen, maar door de ervaringen van dit jaar... :’ )
19/11/19 09:58
Den onzen noemt Fons (de spons). Mochten we 7 jaar geleden een kattin in huis genomen hebben, hadden we ze Loes (de poes) genoemd.
Voor een kater zou ik nog kiezen voor Polidore ofzo :)

Mijn katten bij mijn mama heetten Lemoni (kattin - grieks voor citroen) en Robbie. Nu heeft ze een kattin die Margaux noemt.
19/11/19 11:54
quote door

Onze kat heet Penny.

Ik ben vooral team namen die oké zijn om uit te spreken (al dan niet in combi met uw achternaam) aan de telefoon als ge voor hem/haar belt, en die oké zijn om te worden afgeroepen bij de dierenarts. Zeker nadat wij het voorbije jaar duizend keer in de dierenkliniek zijn geweest. Meermaals in mijn broek gepist van het lachen wanneer een huisdier met een naam zoals Poopoo (+ de achternaam van het baasje soms) werd afgeroepen. Niet dat ik niet hou van grappige namen, maar door de ervaringen van dit jaar... :’ )

Specialen dierenarts. Bij ons doet em da niet zo met die namen.

Also, mijn kat noemt Kreatcher (genaamd naar de grumpy elf uit barry pooter, en k schrijf het met een extra "t" want dat is meer catlike)
Ik vond die naam gwn origineel dat het woord creature herleid werd naar een naam. En mn kat luistert daar heeeeel goed naar. Alsk hem roep komt ie bijna altijd direct. Dus hij zal er ook van houden mss.
19/11/19 12:06
quote door


Specialen dierenarts. Bij ons doet em da niet zo met die namen.


Goh ja, ze staat samen met mijn achternaam in het systeem. Als we bellen voor haar (het is een dierenkliniek met meerdere dierenartsen), dan zeggen we vrijwel meteen haar naam en mijn achternaam erbij. Al weten ze sinds een maand of vier eigenlijk al meteen over wie het gaat als we bellen met de melding 'het is voor onze kat Penny'. :' )
Wanneer het dan toch eens in de wachtkamer wordt afgeroepen en de achternaam erbij wordt vermeld, is dat eerder omdat de dierenarts zowel de naam van het huisdier als de achternaam van het baasje zegt. Met een klein pauzeke ertussen. Maar dat klinkt dan wel als de volledige naam afroepen. :p
19/11/19 13:23
Mijn kat is ook heel donker, maar wel een schildpadje. Ze heet officieel Lucifer en ze luistert supergoed als ik Lucy roep :) mijn lief wou haar eigenlijk Satan noemen, maar dat vond ik toch een brug te ver.. :p
19/11/19 21:07
Mijn kat heet Maurice :)
20/11/19 10:30
Onze katjes heten Jane en Fleur.
20/11/19 11:23
Mijn kat heet vélo
20/11/19 19:11
Wattenstaafje
Mijn kat heette Witte Poes (Witje voor de vrienden), daarvoor had ik Ferdinand en Marie-Antoinette.
20/11/19 20:38
deKirgizischeZomer
Cleo (kat)