Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Anime : 193 reacties (8/10) [Tv en Radio]

Anime

06/03/09 13:46
FakeXsmileX4Xu
Een goede anime vind ik Elfen Lied. Een beedje bloederig, maar erg nice. Ook leuk, maar wel nogal girly is Chobits. Die is overigens erg cute! ^^ Momenteel ben ik de ganse Sailor Moon serie nog eens aan het kijken, gewoon uit pure nostalgie! :p Waar is de tijd dat die nog op vt4 te zien was! Dit keer wel in het japas aan het kijken uiteraard ^^ Anime kijken in het Japans vind ik een must!
12/03/09 18:56
tjoeketjoeke
"een beetje bloederig"
LOL :p

hier ist quasi gedaan met anime kijken, beetje beu na 5 jaar er mee bezig geweest te zijn
16/04/09 23:45
NuclearWinter
Wow een anime topic ofwa, chillage. ^^
Mijn favoriete atm zijn Texhnolyze (ben ik nog aan 't volgen), Sayonara Zetsubou Sensei (vond ik echt super grappig en die OP, zalig! ) en Full Metal Alchemist (waarvan eindelijk het tweede seizoen bezig is, allez tweede seizoen...). Ik ben ook eindelijk is aan Code Geass herbegonnen maar 'k snap nog altijd niet wat iedereen er zo goe aan vindt, mja ik ga blijven kijken in ieder geval, 't wordt naar 't schijnt beter. :p 'k ben momenteel wa vanalles en nog wa aan 't volgen, ik kan mij echt nooit volledig op één anime concentreren. xD
18/06/09 08:19
RoenJustRoen
Momenteel wacht ik op het volgende Naruto seizoen, al verwacht ik er niet veel van want Sasuke is maar een boring emo persoon.

En ik ben bezig met Bleach (filler Bounto saga). Deze anime kan me zeker bekoren, alleen zou het pas echt af zijn, als Ichigo zijn Hollow form liet vechten. Die is echt bad-ass, maar nee hoor, hij moet altijd dat masker aftrekken... Echt lame, hij is al zo weak zonder die powers.
I can't wait for the Espada!
26/06/09 18:36
JunePaik
Leuk, Death Note zal te zien zijn op JIMtv vanaf volgende week.
29/06/09 12:55
Echt? Cool.
Maar wss in het Engels?
30/06/09 13:02
eenofanderezot
Leuk, Death Note zal te zien zijn op JIMtv vanaf volgende week.

wat? iets deftigs op tv in belgië *wrijft in ogen* ik zal nog aan het slapen zijn zeker? :(
30/06/09 16:09
nyu
iiiieee

rozen maiden is echt super ^^
net als elfenlied
hellsing ultimate ova is echt geweldig ^^ deze houd zich aan de manga
thank god ^^
black butler is jammie ^^
ouran highschool host club Is echt super leuk om met je vrienden te kijken
Vampire knight is wel leuk ^^ zeker als je van Hot vampire guy's houd *jammie*
emma a victorian romance iiiieee te cute ^^ moet nogaltijd m'n bf over halen om mee te kijken iiieee
girls bravo hihihi een semi hentai maar als je net een perv bent als moi is het PERFECT
zombie loan iiieee awsome who loves zombie's I DO
tsja zo kank nog wel even door gaan

persoonlijk vind ik anime's leuk ^^ maar zijn de manga's (in mijn mening) toch beter
Yesh ANIME rules ^^ onthou dat

bybye

xxx NYU!!!

30/06/09 21:15
darleen
wow mijn broertje riep mij en plots was death note op tv,
in het japans en al
hoe raar is da :d
30/06/09 21:23
nyu
wow wel nice ^^ beter dan een gedubte versie =)
30/06/09 21:56
Unseenshadows
wow mijn broertje riep mij en plots was death note op tv,
in het japans en al
hoe raar is da


Ik verwachtte ook de dub, de barslechte dub die in canada ook op TV te zien is *Huiver*

Toen ik japanse audio hoorde, ging ik echt rechtstaan.
Niks te raar aan, gewoon zaligheid!
Of het nu japanse audio is of engelse, ik versta het toch alletwee, maar japans klinkt gewoon pakken beter dan engels.
en nu volhouden met jap audio en ned sub, en als dat aanslaat, dan gaan wij hopelijk meer series te zien krijgen.

werd echt is tijd dat er iets fatsoenlijks op TV in belgië kwam, en hopelijk gaan mensen nu is anders naar anime kijken, in plaats van gewoonmaar te zeggen: "das tekenfilms ofwa"
dream on, cartoon network is that way -------->
30/06/09 21:59
nyu
-_- wees maar blij dat jullie niet in duitsland wonen
daar hebben ze veel anime's op tv maar dan wel allemaal gedubt
kan je het je al voorstellen Alucard (hellsing) met een duiste stem
*huivert* das pas echt VERKEERD ^^ nee laten we het maar allemaal japans houden
30/06/09 23:12
darleen
ik vind het japanse ook beter
ofja ik ken de dub niet
maar da's jimtv
01/07/09 11:00
Hahaha Alucard in het Duits :";) Degoutant.
01/07/09 13:41
nyu
Duitse alucard

hihi luister maar en sinds ik m'n anime's allemaal in duitsland koop kank altijd lachen om die duitse dubs ^^ alleen is alucard de ergste diek ooit gehoort heb8)
01/07/09 14:35
eenofanderezot
damn seg. :' )


ze verkrachten dan gewoon alles. maar echt alles door het in een andere taal te smijten :(
(toch vind ik nog franse dubs het ergste.)
01/07/09 16:32
nyu
benk helemaal ,met je eens maarja dat kan ook komen omdat ik frans een rot taal vind hihi
01/07/09 22:13
eenofanderezot
och. wie vind dat niet :p
01/07/09 22:45
nyu
hihi de fransen ^^ en alle kakkers bij mij in de klas daar is het frans het Je van het >.<
bleh
01/07/09 22:57
Ginsel
Welke dag en hoe laat komt Death note op jim? o_ O