Noxanen in 't echt?

13/02/18 08:46
Oeiiiii hahahaha
13/02/18 09:42
quote door

Dat heb ik zooovaak meegemaakt op festivals. Ik was toen best geschrokken hoeveel mensen mij herkenden. Nu gebeurt dat nog af en toe. Wel grappig vind ik. Heb ook al wel veel mensen herkend, op straat bijvoorbeeld. Ik vind dat wel bijzonder.

Ik ken uw naam niet (meer) dus ik zou u ook sowieso komen vragen zijt gij Geelvis :D . Want vroeger 'kende' ik u wel hier op Noxa.
13/02/18 09:46
Mensen hebben mij al vaak gespot blijkbaar das scaryyyyyy
13/02/18 12:13
quote door

Ik ken uw naam niet (meer) dus ik zou u ook sowieso komen vragen zijt gij Geelvis :D . Want vroeger 'kende' ik u wel hier op Noxa.

Vooral voor mijn gezelschap was dat altijd wat raar, want zij kenden 'Geelvis' niet en dan moest ik het gaan uitleggen, haha.
13/02/18 12:23
In Kompass eens een uur aangeschoven achter 'Estherisonfire' zonder het door te hebben, en enkele uren later aan de toiletten kwam ik ze opnieuw tegen en wist ik het opeens! En dan heb ik stilletjes gevraagd "Eeh, zijt gij ni Estherisonfire?" haha. Op café eens gespot door Nakkeskud en tlie, gewoon gezwaaid naar elkaar. Ctulhu kom ik wekelijks tegen op de paaldans, en all7aken kom ik ook regelmatig tegen in 't stad hier.

Mijn noxaleven is wel echt 'geheim'. Niemand van mijn vrienden weet dat bijvoorbeeld, dus ik ben altijd blij als ik mensen tegenkom van noxa dat dat dan heel subtiel gebeurd haha.
13/02/18 13:06
Confession time: Er is een vrij gekende Noxaan X die ik via-via ken. X praat soms over Noxa en ik doe dan alsof ik daar mss al eens iets over gehoord heb. Ik begin dan ook al eens over dingen die X hier heeft gepost en ik eigenlijk niet hoor te weten, en dan is X in de war hoe ik dat weet.

Ik wil nu eigenlijk zien hoe lang ik dit sociaal experimentje nog kan volhouden. En hoeveel profielhits ik nu ga krijgen.
13/02/18 13:12
:' ) freakske you're a freak.
13/02/18 13:24
SardaukarLevenbrech
quote door

In Kompass eens een uur aangeschoven achter 'Estherisonfire' zonder het door te hebben, en enkele uren later aan de toiletten kwam ik ze opnieuw tegen en wist ik het opeens! En dan heb ik stilletjes gevraagd "Eeh, zijt gij ni Estherisonfire?" haha. Op café eens gespot door Nakkeskud en tlie, gewoon gezwaaid naar elkaar. Ctulhu kom ik wekelijks tegen op de paaldans, en all7aken kom ik ook regelmatig tegen in 't stad hier.

Mijn noxaleven is wel echt 'geheim'. Niemand van mijn vrienden weet dat bijvoorbeeld, dus ik ben altijd blij als ik mensen tegenkom van noxa dat dat dan heel subtiel gebeurd haha.

Haha 'geheim' :D

Ik vind het gewoon echt vreemd om mensen over noxa te vertellen. Mijn beste vriendin snapt het bijvoorbeeld niet en ik had voor mijn eerste echte noxameet met haar afgesproken en toen kwam de hoop af en mijn beste vriendin had echt zoiets van 'I'm out of here' :p

Mijn mama vroeg gisteren ook nog eens terloops hoe ik Michel ook alweer heb leren kennen... Tis gewoon awkward om het hele noxa concept te moeten uitleggen, dus ik houd dat ook zo goed als ik kan geheim haha
13/02/18 13:38
Mensen die Noxa niet kennen snappen het inderdaad niet. Zelfs als ge probeert uit te leggen dan nog begrijpen ze dat niet. Dus inderdaad, 'geheim'. Al wist mijn mama wel van Noxa af toen ik nog een tiener was, ook al snapte die niet goed wat het was. Ik zei dan: 'Ik ga naar een noxameeting en dat is daar van zo laat tot zo laat.' En dan keek die soms wel raar en zei ze: "Héh wat? Ah juist dat online ding." .
13/02/18 14:14
quote door

K zou dat heel leuk vinden moest iemand op straat "Hey ballegerard" roepen. :'D
De enige die mij al eens gespot heeft was CMYK denk ik. Maar die heeft ni geroepen. Ik heb ook nooit geroepen naar noxanen en heel soms achteraf ih gastenboek er iets van gezegd.

Ik denk dat'k u ook al ies gespot heb ze, maar dan jaren geleden. Weet het echt ni zeker, maar als ge de zus van Taco zijt zal ik u al een keertje gezien hebben toen hij nog met z'n band repeteerde bij hem thuis op zolder :p
M'n vriend (die hier ook op noxa zit maar al jaaaren niet meer actief is) was een poosje bassist :) .
13/02/18 14:21
quote door

Ik denk dat'k u ook al ies gespot heb ze, maar dan jaren geleden. Weet het echt ni zeker, maar als ge de zus van Taco zijt zal ik u al een keertje gezien hebben toen hij nog met z'n band repeteerde bij hem thuis op zolder :p
M'n vriend (die hier ook op noxa zit maar al jaaaren niet meer actief is) was een poosje bassist :) .

Ja ik herinner mij u ook nog. Haha.
Gij zei heel vriendelijk "hallo" heheheh.
En uw vriend noemt Nathan gok ik.
13/02/18 15:05
quote door

Confession time: Er is een vrij gekende Noxaan X die ik via-via ken. X praat soms over Noxa en ik doe dan alsof ik daar mss al eens iets over gehoord heb. Ik begin dan ook al eens over dingen die X hier heeft gepost en ik eigenlijk niet hoor te weten, en dan is X in de war hoe ik dat weet.

Ik wil nu eigenlijk zien hoe lang ik dit sociaal experimentje nog kan volhouden. En hoeveel profielhits ik nu ga krijgen.

Amai zo blij dat ik niemand ken die uw (real life) naam heeft. Kzou echt stressen da ik het ben hahaha.

Ok ik stress nog steeds. Mss hebt ge wel gelogen over uw echte naam????
13/02/18 15:34
quote door

Amai zo blij dat ik niemand ken die uw (real life) naam heeft. Kzou echt stressen da ik het ben hahaha.

Ok ik stress nog steeds. Mss hebt ge wel gelogen over uw echte naam????

Liegen in een weerwolvenspel, dat gelooft ge nu toch zelf niet?
13/02/18 15:36
quote door

Ja ik herinner mij u ook nog. Haha.
Gij zei heel vriendelijk "hallo" heheheh.
En uw vriend noemt Nathan gok ik.

Jap :D
13/02/18 16:14
Een noxaan heeft mij eens in Leuven gespot en later een bericht gestuurd hier. Ik vond dat zeer bizar omdat ik helemaal niet gekend ben en dus ook vreemd vind dat iemand voldoende wist hoe ik eruit zag om mij op straat te herkennen.
13/02/18 17:09
cymianel
Ik ben ooit herkend geweest in Mechelen city.
13/02/18 17:20
quote door

Jep dees!
Ik ben ook gewoon een beetje asociaal en ik moet mij voorbereiden op sociaal contact (en soms gwn geen zin in)

Oh yes,
ik moet mij ook altijd voorbereiden om sociaal te zijn. Zo iet onverwacht vind ik altijd wa moeilijk omda ik altijd de verkeerde dingen zeg
13/02/18 19:42
quote door

Ik ben ooit herkend geweest in Mechelen city.
[/quote

Hahahajz Mechelen city... the town of bad, baaaaad people hahaha ]
14/02/18 15:57
quote door

Oh yes,
ik moet mij ook altijd voorbereiden om sociaal te zijn. Zo iet onverwacht vind ik altijd wa moeilijk omda ik altijd de verkeerde dingen zeg

Serieus? Ik hebb ooit met u gesproken, twee zinnen in den berkenboom in st niklaas, meen ik. En gij leek mij een kei vlotte. :p Maar toen wist ik nog niet datgij een noxaan waart denk ik.
14/02/18 16:04
De berkenboom in Sint-Niklaas, daar heb ik ook gezeten. 1 jaar wel maar op TSO..