Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Noxanen in 't echt? : 88 reacties (1/5) [Dagelijkse Onzin]

Noxanen in 't echt?

12/02/18 12:33
Wat ik mij afvraag?


Al is voorgesteld dat ge hier op Noxa, tegen iemand praat, zevert, lult, weetikveelwat, en dat dan achteraf blijkt dat ge die persoon toch al wel is hebt gezien ergens? of toevallig 't zelfde caféke altijd bezoekt, maar eigenlijk van toeten of blazen weet dat ge daar al is tegen hebt gezeverd hier op 't forum ofzo?



hmmmmmm :/
12/02/18 13:39
Gryffindor
ja, al meegemaakt ook.
Maar ik denk dat de grens tussen noxa / real life dusdanig dun is de laatste twee jaar ongeveer .. dat dat allemaal niet veel meer uitmaakt :)
12/02/18 13:48
Mnee, maar als ik er zo over nadenk is da wel interessant..
12/02/18 14:12
Dat is hoe ik mijn laatste lief heb leren kennen.
Hier wel eens een keer tegen elkaar gepraat, en in de Fakbar Letteren is ze tegen me komen praten na me daar enkele keren gezien te hebben. Maar ik wist van niks tot ze zelf naar me kwam.
12/02/18 14:58
Wat is de vraag eig?
Nog niet meegemaakt denk ik, wel paar noxaantjes gespot.
12/02/18 16:44
Iemand van noxa kwam eens zeggen dat ze mij gezien had in't station en ik zei dat ze dag mocht zeggen volgende keer, maar dat durfde ze niet.
Ik heb followmehome al gezien op de rommelmarkt, klapke mee gedaan.
12/02/18 18:00
Ik ben ook al een noxaan/noxane tegengekomen int echt maar ik vind dat nogal creepy om daar naar toe te gaan en te zeggen dat ge ze kent 'vant internet'.
12/02/18 18:28
Depulso
Vroeger werd ik wel nageroepen door noxanen die mij dan zagen op straat of tijdens uitgaan. Of hoorde ik achter mij zeggen: “zeg is dat niet *insert noxanaam*”
Dat was in 2007-2009.

Achteraf kwamen die dan wel iets posten in de gastenboek maar mij op dat moment aanspreken gebeurde zelden.
12/02/18 18:51
Het is pas raar als iemand u op straat aanspreekt met uw nickname. Dat vind ik écht vreselijk. Twee of drie keer gebeurd. Vraag dan op zijn minst iets à la ‘zit jij ook niet op Noxa?’. Maar eerlijk gezegd word ik liever gerust gelaten op straat. Ik vind het niet fijn om zo ineens een ‘gesprek’ te hebben met iemand die u vanop internet herkent.
12/02/18 19:01
LadyOfFlowers
Ik ben ooit eens herkend op de trein maar dat is achteraf in mij gb gepost en ik weet niet hoe die persoon er uit ziet dus telkens ik nu die trein neem, ben ik op mijn ongemak.
Al zou ik wellicht zelf ook niets durven zeggen want ben ook al op noxamensen gebotst zonder iets te zeggen...
12/02/18 19:01
quote door

Het is pas raar als iemand u op straat aanspreekt met uw nickname. Dat vind ik écht vreselijk. Twee of drie keer gebeurd. Vraag dan op zijn minst iets à la ‘zit jij ook niet op Noxa?’. Maar eerlijk gezegd word ik liever gerust gelaten op straat. Ik vind het niet fijn om zo ineens een ‘gesprek’ te hebben met iemand die u vanop internet herkent.

'Zijt gij de mens van Penny?'
12/02/18 19:25
quote door

Het is pas raar als iemand u op straat aanspreekt met uw nickname. Dat vind ik écht vreselijk. Twee of drie keer gebeurd. Vraag dan op zijn minst iets à la ‘zit jij ook niet op Noxa?’. Maar eerlijk gezegd word ik liever gerust gelaten op straat. Ik vind het niet fijn om zo ineens een ‘gesprek’ te hebben met iemand die u vanop internet herkent.


Jep dees!
Ik ben ook gewoon een beetje asociaal en ik moet mij voorbereiden op sociaal contact (en soms gwn geen zin in)
12/02/18 19:34
K zou dat heel leuk vinden moest iemand op straat "Hey ballegerard" roepen. :'D
De enige die mij al eens gespot heeft was CMYK denk ik. Maar die heeft ni geroepen. Ik heb ook nooit geroepen naar noxanen en heel soms achteraf ih gastenboek er iets van gezegd.
12/02/18 19:49
Ik ben Ohm eens ne keer tegengekomen op een festivalleke hier in de buurt. Ik heb achteraf gewoon gezegd in z'n gb idd dat ik hem was tegengekomen. Nu, een halfjaar later ofzo, moet ik nog altijd reageren op z'n vraag hoe ik het vond op dat festivalleke, oeps.
12/02/18 19:50
Makara
quote door

ja, al meegemaakt ook.
Maar ik denk dat de grens tussen noxa / real life dusdanig dun is de laatste twee jaar ongeveer .. dat dat allemaal niet veel meer uitmaakt :)


Hoe dat? Mss als je vaak afspreekt met noxa volk.
12/02/18 19:59
Ik heb Followmehome eens gezien toen ik ergens taart ging eten maar durfde ook niets te zeggen, en onverhuld eens op een concert maar toen durfde ik al helemaal niet : ' )
Vermoed dat ik in Leuven wel af en toe een noxaan tegen het lijf loop zonder het te beseffen.
12/02/18 22:08
SardaukarLevenbrech
Soms als ik een one on one meet heb met noxanen en ik spot een andere noxaan maar die weten dat niet van elkaar dan denk ik 'secret noxa meet' hehe

da gebeurde wel vooral toen ik 16-ish was haha
12/02/18 22:14
quote door

Vroeger werd ik wel nageroepen door noxanen die mij dan zagen op straat of tijdens uitgaan. Of hoorde ik achter mij zeggen: “zeg is dat niet *insert noxanaam*”
Dat was in 2007-2009.


Dat heb ik zooovaak meegemaakt op festivals. Ik was toen best geschrokken hoeveel mensen mij herkenden. Nu gebeurt dat nog af en toe. Wel grappig vind ik. Heb ook al wel veel mensen herkend, op straat bijvoorbeeld. Ik vind dat wel bijzonder.
13/02/18 01:55
yessss.. Nageroepen worden met "Zijde gij nie ikbenfluffy van noxa?!" of aangesproken da maakt mijn dag :D
13/02/18 07:44
Ik word zelfde herkend. Denk ene keer gebeurd in de colruyt waarna er een berichtje in mijn gb volgende. Vond dat een heel rare ervaring zo herkend worden door mensen die ge niet kent. Voelde mij vrij bekeken haha