Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
BV's ontmoet : 212 reacties (9/11) [Dagelijkse Onzin]

BV's ontmoet

07/04/16 22:18
etangsnoirs
quote door

awel ik weet niet of jullie die kennen want dat is eerder een soort ex-BV, maar Juul Vanleysen (bekende architect en beruchte ex van Brigitta Callens) was vaste klant in de winkel waar ik werkte, en die loopt nu zo in van die Hare Krishna gewaden rond en die draagt keistraffe parfum en die doet naar het schijnt zo van die handopleggingen enzo

trouwens wel een knappe man


Ge vergat het volgende toe te voeguh:

"En tis ne klootzak en ik ga zijn lul er af snijden en opfretten iedereen suckt mannen zijn klojo's BV's wa is da nu zo zielig"
07/04/16 22:48
Hadewych
quote door



Ik wilde enkele dagen geleden ook reageren op uw post over die haar ouders. Mij raakte dat, omdat ik haar beide ouders redelijk goed ken, waardoor ik weet dat dat zeer lieve, intelligente en zorgzame mensen zijn. Ik heb die reactie uiteindelijk niet geplaatst omdat ik ervan uitging dat jouw post 'voor de grap' was. Dat BV-bashen, die mensen zijn dat gewend en hebben zich bewust zelf in de spotlights gezet, zoals Joy-Anna. Maar dat focussen op die ouders, dat gaat een stap verder, vandaar komt dat veel agressiever over.


Ik focus helemaal niet op die ouders. Ik zei dat er ook maar bij voor de grap. Heel mijn post was een grap (behalve dan het feit dat Joy-Anna Thielemans effectief een dom wicht is dat naast haar schoenen loopt). Weet ik veel wie die haar ouders zijn. Dat kunnen best fantastische mensen zijn. Daar gaat het ook niet om.

Amai, dit bewijst wel dat heel wat mensen hier niet volwassen genoeg zijn om met dit soort humor om te gaan. Leer eens relativeren hé zeg, in plaats van alles direct zo persoonlijk te nemen en te zagen over morele correctheid.
07/04/16 22:50
pijlbord
Kan best zijn dat sommige mensen uw humor niet snappen, maar de stijlvolle oplossing is dan beleefd te zeggen dat het een misverstand is.

Niet als de kut iedereen rond u te verwijten dat ze het niet snappen en niet volwassen genoeg zijn. Dat is niet de stijlvolle oplossing, dat is de narcistische oplossing.

En maar rondstrooien dat ge niet op mij wilt lijken hoho. Het gevoel is wederzijds.
07/04/16 22:54
Hadewych
quote door



Ik spreek dat BV-bashen niet goed, voor alle duidelijkheid. Ik gaf aan dat ik deze reactie van een ander kaliber vind dan de anderen. Zelf vind ik het vreselijk als mensen op basis van hun uiterlijk worden afgemaakt.


Ik zou ineens een klachtbrief sturen naar de VTM, aangezien Clara Cleymans Joy-Anna haar scheve gebit imiteert en in de kijker zet. Hoe durft ze!
Met Guy Verhofstadt z'n tanden werd destijds ook smakelijk gelachen. Dat is allemaal onschuldig.

En als ge dagelijks 26 foto's post van uzelf en in elk boekske wilt staan, zult ge wel geen complexen hebben over uw uiterlijk, denk ik zo.

Als ge dan toch de moraalridder wilt uithangen, ga dan ook eens de mensen verdedigen die gemene opmerkingen krijgen op foto's hier. Dat is veel erger.
07/04/16 22:56
AwesomeLand
Ge kunt tegenwoordig niks meer zeggen op een forum over mensen want dan zijt ge altijd een klotemens. Dat vind ik pas kut. Dat, en Joy Anna
07/04/16 22:57
Hadewych
quote door

Kan best zijn dat sommige mensen uw humor niet snappen, maar de stijlvolle oplossing is dan beleefd te zeggen dat het een misverstand is.

Niet als de kut iedereen rond u te verwijten dat ze het niet snappen en niet volwassen genoeg zijn. Dat is niet de stijlvolle oplossing, dat is de narcistische oplossing.

En maar rondstrooien dat ge niet op mij wilt lijken hoho. Het gevoel is wederzijds.


Haha, dit is toch echt wel het toppunt.
07/04/16 23:10
Hadewych
pijlbord : gij waart het toch die naar de politie of zoiets wilde bellen, omdat iemand hier een semi-racistische opmerking had gemaakt die u niet aanstond? juist ja
07/04/16 23:11
freeforlunch
nvm
07/04/16 23:14
AwesomeLand
maar anders doen we even voort met wat het topic was en doen we de rest lekker in pm?
07/04/16 23:15
Hadewych
ja, stuur het allemaal in pm ALS GE DURFT

maar pijlbord, van u wil ik geen pm's meer krijgen, oversekste viezerik
07/04/16 23:18
pijlbord
quote door

pijlbord : gij waart het toch die naar de politie of zoiets wilde bellen, omdat iemand hier een semi-racistische opmerking had gemaakt die u niet aanstond? juist ja


Racisme is strafbaar.

En uhm, vanwaar die beschuldigingen. Wij hebben naar elkaar gepm'd, dat ging onder andere ook over seks maar niet alsof ik u random verzoeken tot neuken heb gestuurd he. Tof dat ge zoiets nu in mijn gezicht smijt. Vooral omdat het wel leek alsof ge uw hart rond die onderwerpen eens moest luchten.
Misschien moet ik de gevoelige dingen die over dat onderwerp hebt gezegd hier ook smijten, maar daar voel ik mij te goed voor.

Amai serieus, wat hebt gij vandaag voor jong?
07/04/16 23:20
AwesomeLand
weet ge nog toen we dit in pm gingen doen en het topic voort gingen zetten?
07/04/16 23:22
pijlbord
Weet ge nog hoe ik het belangrijk vind om bepaalde dingen recht te zetten, zeker als het over dat soort absurde beschuldigingen gaat met een enorme impact.
Ik ben fuckin' nimmegeers niet ze, serieus.
07/04/16 23:23
AwesomeLand
weet ge nog toen ik het vooral in't algemeen had over die discussie
07/04/16 23:33
Hadewych
quote door



Racisme is strafbaar.

En uhm, vanwaar die beschuldigingen. Wij hebben naar elkaar gepm'd, dat ging onder andere ook over seks maar niet alsof ik u random verzoeken tot neuken heb gestuurd he. Tof dat ge zoiets nu in mijn gezicht smijt. Vooral omdat het wel leek alsof ge uw hart rond die onderwerpen eens moest luchten.
Misschien moet ik de gevoelige dingen die over dat onderwerp hebt gezegd hier ook smijten, maar daar voel ik mij te goed voor.

Amai serieus, wat hebt gij vandaag voor jong?


Gij beseft toch dat ge net door uw reactie bevestigt wat ik heb gezegd, wat eerst nog als een misplaatste grap kon opgevat worden?
07/04/16 23:34
Sstig
Zooooo zeg Hadewych komt best over als een negatief haatdragend persoon, maar nog wel op een grappige manier (ofzo).

Ik heb gisteren in mijn straat Evelien Bosmans gezien, jeeeeezes die is knap. En een paar huizen naast mij woont een BV (de vrouw van een voetvalreporter) maar ik ben even haar naam kwijt
07/04/16 23:37
AwesomeLand
Die vrouw van Frank Raes?
07/04/16 23:53
cath luyten!
07/04/16 23:59
AwesomeLand
ja die
08/04/16 10:13
Ik heb niet echt een uitgesproken mening of joy anna, maar ze is wel altijd positief ingesteld :p

Cath luyten lijkt mij ook wel een toffe jah. Fran Raes is ne voetbalman, ik heb het nooit echt op voetbal gehad...

Ooohjah ik heb ooit iedereen van Lazarus (een gezelschap) spaghetti naast mij zien eten. Koen de Graeve, Charlotte vandemeersch (dreamboat btw) en nog een paar waar ik de naam nie van ken maar wel herkende van tv enzo. Er kwamen mensen handtekeningen vragen terwijl ze dus aan het eten waren, maar enkel maar aan de bekende acteurs en de rest niet, ik vond dat dan sneu voor die anderen en ook wel onbeleefd, iedereen was aan het eten he :p ik heb ze gerust gelaten, zou ook niet weten waarom ik die mensen moest gaan lastigvallen :)