Pizza bakken in combimagnetron

07/06/16 09:54
turnstile
ja ik ook haha! :)
07/06/16 11:38
quote door

Man man, ik heb ook zo'n combi en ik heb daar eens een afbakbroodje keihard mee laten verbranden :p dat gaat dus blijkbaar ook niet (nu probeer ik het op minder watt, maar ben er toch heel voorzichtig in geworden).
Ik ben zo blij met dit topic. En ga zo'n schaal als HumbertHumbert aanraadt maar eens kopen (mag dat in ne combi? of op de grillstand?)

Btw, josfindus, ik ben zeer geïnteresseerd in het recept voor chocoladecake :p

mijn oven had dat als speciale functie, maar volgens mij was dat gewoon een metalen schaal die ook in de microgolf mag. die wordt dus (heel) warm en bakt uw dingen. Da was een gril+micro stand toen.
Maar da was zo'n whirlpool, denk ik. Ik weet niet of dat overal kan, maar ik denk het wel. vlgens mij is dat gewoon wat apntenten gezever.
07/06/16 13:04
quote door

mijn oven had dat als speciale functie, maar volgens mij was dat gewoon een metalen schaal die ook in de microgolf mag. die wordt dus (heel) warm en bakt uw dingen. Da was een gril+micro stand toen.
Maar da was zo'n whirlpool, denk ik. Ik weet niet of dat overal kan, maar ik denk het wel. vlgens mij is dat gewoon wat apntenten gezever.

Ik heb een whirlpool dus komt wel goed! :D Merci voor de tip, ben heel benieuwd :p
07/06/16 20:20
Dat kan alleen met een Whirlpool met crisp-functie. Dus niet met alle Whirlpools. Samsung heeft trouwens ook een gelijkaardige functie op zijn combi-micro's, maar de naam ontgaat me even.
08/06/16 09:58
Ik heb die whirlpoolachaal in andere micros gebruikt en da werkte perfect.
08/06/16 10:35
naughtygames
Die crisp functie, is dat enkel voor zelfgemaakte pizzas? Want als ik die gebruik voor diepvriespizzas drogen die serieus uit. Maar dan heb ik die gewoon heel de tijd verkeerd gebruikt.
08/06/16 10:36
ik weet ni. ik gebruikte da om eieren in te bakken
08/06/16 18:07
turnstile
Ik gebruik daarvoor een pan..
09/06/16 09:53
ik had geen fornuis... 't was een kot.
09/06/16 10:03
josfindus
Geen fornuis? Ik zou sterven vd honger.op kotstaan toch vaak gewoon zo een plaat met 2vuurkes? Ik zou dat gekocht hebben.

Kzalt recept vd cake is zoeken
09/06/16 11:35
...
er stond beneden in de keuken een fornuis. Waarom doet gij zo moeilijk over mijn microgolfgebruik va 10 jaar geleden?
09/06/16 11:42
josfindus
haaaaa ok. nee ik vond dat gewoon raar. alhoewel ik ook vrienden heb die een fornuis hebben en dat nog nooit gebruikt hebben

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.