Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Betaalbare kapper Leuven (opgelost) (Gezocht)

Betaalbare kapper Leuven (opgelost)

25/12/11 15:50
Rienemien
Hallo iedereen,

ik ben op zoek naar een goede EN betaalbare kapper in Leuven, liefst zonder afspraak.
Kent er iemand een goede kapper?


Thnx!
25/12/11 15:52
ik kan wel afkomen .. broske ofzuweeee
25/12/11 16:00
EternalScream
ik ga altijd naar die in de mechelse straat, geen afspraak en prijs valt goed mee + studentenkorting
25/12/11 16:06
heu, Kurt op de Martelarenlaan in Kessel-Lo. Maar vrees dat em enkel venten doet.
25/12/11 16:08
kreatos is goedkoop en altijd zonder afspraak
25/12/11 16:18
VENUSx

Einde van de muntstraat, aan fiere Margriet.
25/12/11 16:50
quote door
ik ga altijd naar die in de mechelse straat, geen afspraak en prijs valt goed mee + studentenkorting

20 euro? Fuck da, I'm cheap :c.

OT: Zou ik ook best willen weten, want ik begin minder en minder content te zijn van de K Hair in de munt. Dieje homo was awesome, maar dieje is er precies nimeer :c
25/12/11 17:22
BreeVandeKamp
Ik heb een schaar, en kwil da gerust gratis doen.
betaalbaar genoeg?

Voor de rest, de meeste kappers in leuven hebben een studentenkorting, dus als ge nix te geks doet, zitte echt wel met 20eu safe. Kging een tijdje (lees vorig jaar) naar die van de tiensestraat (zo int begin, ken de naam nimeer). Die was wel keigoe, verstond tenminste wak bedoelde alsek zei opknippe en welke kleur enal.
25/12/11 17:38
DinosaurKiller
En als er ergens helemaal niets ophangt over studentenkorting krijg je het meestal toch nog als je er om vraagt, secret power of the student discount.
25/12/11 17:43
diem
ik ga soms bij arte op het beckerremyplein in kessel-lo
ni echt leuven centrum maar da's pal aan de achterkant van het station
is toch goedkoper dan de kappers in het centrum die 50 euro ofzo vragen..
met afspraak, best effe vragen naar jimmy (aangezien die het beste is vind ik)
25/12/11 17:45
DinosaurKiller
quote door
kreatos is goedkoop en altijd zonder afspraak

Ja maar dat zijn allemaal geen echte kappers.
25/12/11 18:02
Torturedvision
quote door

Ja maar dat zijn allemaal geen echte kappers.

and what makes "een echte kapper"?

Ik ben niet specifiek pro of contra als het gaat over keten-kappers zoals Y&D, Kreatos, ... maar ik ben al uiterst tevreden geweest en andere keren ontevreden, hangt toch echt gewoon af van wie uw haar knipt?
Ge komt ergens als kapper/kapster toch maar te werken als ge iets of wat haar kunt knippen ze.
25/12/11 18:03
DinosaurKiller
quote door

and what makes "een echte kapper"?

Ik ben niet specifiek pro of contra als het gaat over keten-kappers zoals Y&D, Kreatos, ... maar ik ben al uiterst tevreden geweest en andere keren ontevreden, hangt toch echt gewoon af van wie uw haar knipt?
Ge komt ergens als kapper/kapster toch maar te werken als ge iets of wat haar kunt knippen ze.


Dat zijn bijna nooit kappers van opleiding maar mensen die de inferieure Kreatos cursus hebben gevolgd.
25/12/11 18:03
Jaikalymaa
Zijn er dan ook onbetaalbare kappers in Leuven? Dat ge uw haar laat knippen en een rekening van 7254.50 euro voor u krijgt?
25/12/11 18:09
Avantgarde
die brainwash aan 't ladeuze is wel ne cheape ma echt goed geknipt was da nie.
25/12/11 18:17
EternalScream
quote door

20 euro? Fuck da, I'm cheap :c.

OT: Zou ik ook best willen weten, want ik begin minder en minder content te zijn van de K Hair in de munt. Dieje homo was awesome, maar dieje is er precies nimeer :c


laatste keer had ik 18€
25/12/11 19:57
Fruity
Op de bondgenotenlaan 'le salon' is ne hele goede kapper en ook helemaal niet duur + studentenkorting!

Als ze u aanraden van in de tiensestraat bij k-hair te gaan , niet doen !
Ja, het is daar goedkoop maar ze knippen echt niet goed...
25/12/11 19:58
Fruity
quote door

20 euro? Fuck da, I'm cheap :c.

OT: Zou ik ook best willen weten, want ik begin minder en minder content te zijn van de K Hair in de munt. Dieje homo was awesome, maar dieje is er precies nimeer :c


Indd, dieje homo was goed!
Maar nu trekt het daar echt op niks meer...

Le salon op de bondgenotenlaan!!!!!
25/12/11 20:17
kan goe zijn da het bij kreatos geen 'echte' kappers zijn (wut) maar de kreatos waar ik ga, zen ek heel tevrede van. kei vriendelijk en mn ahar is altijd zoals ik wil. terwijl ik vroeger naar hairequip ging en buitenkwam me veel te kort of ni kort genoeg en lag gwn nooit hoe het moest.
25/12/11 20:22
zwanstnanihe
In welk universum is kreatos goedkoop?


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.