Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Reisgezel Marokko : 10 reacties (1/1) [Gezocht]

Reisgezel Marokko

07/11/17 15:03
DreamersCircus
Hi allemaal!


Ik wil graag naar marokko gaan tussen 9-28 februari maar mijn mutti heeft liever niet dat ik alleen ga :( Nu is er wel een vriend die een weekje mee wil maar zit ik dus voor de rest nog met een dilemma (mijn mama teleurstellen of een stomme groepsreis doen). Vandaar dus een oproep of er mensen zijn die eventueel tijd en zin hebben om mij (een gedeelte) van de reis te 'vergezellen'. We hoeven heus niet alles samen te doen maar kunnen nog zien :D

Op mijn 'to do' list:

Chefchouan
Meknez/Fez/Moulay Idris
Todra Gorge
Woestijnenritje/kampement van een dag of twee
Marrakesh
Essaouira (zo aan de zee)

Opties voor vervoer zullen trein of auto zijn afhankelijk van budget en dergelijke

kampement in hotel of hostel lijkt me het handigste om niet constant op sociale media couchsurfing enzo te moeten zoeken.

Dus indien geïnteresseerd, laat maar iets weten en dan kunnen we een keer iets gaan drinken om te zien of het leuk is enzoo :D beetje kijken van exacte periode en vliegtickets en alles!

Wiiippieee,

Groetjes,
Asset
07/11/17 15:11
Hoe ver mensen tegenwoordig gaan om een date voor Valentijn te hebben ;)
07/11/17 15:23
USBfan
Als ge mij toevoegt aan uw to do lijstje kunnen we praten.
07/11/17 15:29
Als ge 25 zijt moogde u moeder nog wel eens teleurstellen en alleen gaan
07/11/17 15:42
DreamersCircus
quote door

Als ge mij toevoegt aan uw to do lijstje kunnen we praten.


Jammer 't is al te laat voor edit :(

quote door

Als ge 25 zijt moogde u moeder nog wel eens teleurstellen en alleen gaan


Mijn mama is de beste dus ik wil gerust rekening houden met haar zorgen, ze zou mij laten gaan ma waarom ni proberen voor allebei goed te doen?

Plus beetje 'bekend' volk rond mij zou ik zelf ook niet zo erg vinden...

07/11/17 17:56
Ik kom net terug van Marokko en ik heb eigenlijk al keiveel goesting om terug te vertrekken!
07/11/17 17:57
quote door



Jammer 't is al te laat voor edit :(



Mijn mama is de beste dus ik wil gerust rekening houden met haar zorgen, ze zou mij laten gaan ma waarom ni proberen voor allebei goed te doen?




Preach <3
07/11/17 20:09
XBMC
Graaf
09/11/17 19:56
Carolily
Klinkt kei tof :)
Ik heb nooit echt de drang gehad om Marokko te bezoeken, maar nu ik die plaatsen eens Google... Echt vet!
15/11/17 08:38
shanashizzle
ik wil wel! maar kan niet in die periode, alleen vroeger
15/11/17 12:43
DreamersCircus
Voor de geïnteresseerden, ik vlieg 12/2 van Brussel naar Tangier

Dan ga ik via chefchaouen naar Meknez/Fez (afhankelijk van bussen ofzo) om daar ff via Moulay Idriss te passeren

Dan door naar Marrakesh en daar een paar dagen chillen (evt. dagtripke of twee naar de woestijn)

en dan door naar Casablanca waar ik op 27/02 de vlieger terugpak.

Zij die mij willen vergezellen, laat maar horen :)

Mama komt uiteindelijk zelf mss een paar dagen af met een vriendin omda ze ook wat warmte nodig gaat hebben haha :D Maar nog altijd iedereen welkom


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.