Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Netflix : 64 reacties (2/4) [Tv en Radio]

Netflix

19/09/14 12:42
is gek... Ik had vroeger ook een paypal acount zonder visa, en dat werkte. nu is dat ook gewoon gelinkt. Maar ik gebruik het amper...
Open een nieuw account?
19/09/14 12:47
josfindus
dus zelfs met visa moet ge nog paypal hebben?
19/09/14 12:49
ahnee, ik heb het nu gewoon via visa.
19/09/14 12:51
pijlbord
quote door

dus zelfs met visa moet ge nog paypal hebben?


Nee nee nee. of Visa, of paypal.

Maar ik heb een 'gewone' paypal, waar geen visa/mastercard/.. aan gelinkt is en dat werkt niet bij mij om te registreren bij netflix.

Ik probeer nu gewoon te weten te komen of dat ligt aan netflix of omdat mijn paypal account gewoon raar doet en momenteel 'limited' is.
19/09/14 13:01
All7aken
Nog nooit van gehoord. Maar ik kijk al mijn series via eztv.it. Daar is elke dag een update van alle nieuwe episodes van nieuwe series.
Ik heb er speciaal een iets grotere monitor voor gekocht. (ook nice om te gamen natuurlijk)
19/09/14 14:06
DeadAngell
Ik had al een hele tijd netflix. Ik deelde een account met een amerikaans meisje en haar papa betaalde. Handig wel!
Mijn plan is dus ook gewoon dat account te blijven gebruiken als dat gaat!

Indien ik toch zelf eentje zou nemen, zou ik dat wel samen met vrienden doen. Ge kunt met 4 tegelijk kijken!
19/09/14 14:32
quote door


Indien ik toch zelf eentje zou nemen, zou ik dat wel samen met vrienden doen. Ge kunt met 4 tegelijk kijken!


count me in!
19/09/14 14:36
quote door

Ik had al een hele tijd netflix. Ik deelde een account met een amerikaans meisje en haar papa betaalde. Handig wel!
Mijn plan is dus ook gewoon dat account te blijven gebruiken als dat gaat!

Indien ik toch zelf eentje zou nemen, zou ik dat wel samen met vrienden doen. Ge kunt met 4 tegelijk kijken!


Dat is wel goed om te weten!
19/09/14 15:08
shanashizzle
Ik wil dat eigenlijk ook wel weten of die maand gewoon bruikbaar is zonder visa etc, want ik heb dat niet.
19/09/14 15:25
DinosaurKiller
Ik begrijp de hele enthousiasme er rond niet.
19/09/14 15:32
monochronological
ik zie paypal bij betaalmogelijkheden dus als daar genoeg geld opstaat gaat dat.

Geen kredietkaart nodig dus.

also, probeer het gewoon zelf he..
19/09/14 15:49
monochronological
quote door


Ik probeer nu gewoon te weten te komen of dat ligt aan netflix of omdat mijn paypal account gewoon raar doet en momenteel 'limited' is.



mm, dat had ik niet gelezen.

als uw account limited is komt dat daardoor ja. Dan kunt ge daar basically niks mee doen tot ge een aantal documenten hebt ingegeven waarmee ge uw identiteit bewijst. visa gekoppeld hebben helpt daarbij wel om dat te vermijden.
19/09/14 18:26
josfindus
ja kheb gene paypal en gene visa dus als iemand wilt delen :p
en ja nee ik wilde dat nog niet testen he monochronological dan actieveer ik dat al. ik wil dat pas als er vlaamse tellevies is. anders doe ik het wel met gewoon streamen
19/09/14 18:28
monochronological
vlaamse gaan altijd beperkt zijn, verwacht daar maar niet te veel van..
het gaat sowieso geen vervanging voor een tv-abonnement worden.

zoek nog één of 2 andere mensen en ik wil mss wel delen ;p.
20/09/14 01:44
josfindus
ja maar ik hoef ook niet alles hoor. gewoon wat series van op één zou ik al content met zijn.
20/09/14 09:37
Fridge
quote door



Nee nee nee. of Visa, of paypal.

Maar ik heb een 'gewone' paypal, waar geen visa/mastercard/.. aan gelinkt is en dat werkt niet bij mij om te registreren bij netflix.

Ik probeer nu gewoon te weten te komen of dat ligt aan netflix of omdat mijn paypal account gewoon raar doet en momenteel 'limited' is.


Ik ging het ook proberen met paypal maar die is ook niet verbonden met een visa. Hopelijk lukt het. gisteren zelf geld overgeschreven naar paypal om netflix te betalen :/
20/09/14 10:08
Nog wel paar toffe netflix original series tussen! BoJack Horseman ... Alrrrrright!

20/09/14 13:19
ik snap het enthousiasme ook niet goed, Geen HBO series is voor mij het grootste minpunt en dat wordt hier niet eens vermeld.
20/09/14 14:00
pijlbord
quote door



Ik ging het ook proberen met paypal maar die is ook niet verbonden met een visa. Hopelijk lukt het. gisteren zelf geld overgeschreven naar paypal om netflix te betalen :/


Zou ge zo vriendelijk willen zijn om mij te laten weten of dat lukt?

Ik denk eigenlijk wel hoor, mijn paypal heeft nu gewoon kuren en daar ligt het vast aan. Maar voor ik begin met dat allemaal op te lossen (ik ga sowieso vanalles moeten doorsturen naar paypal) wil ik wel zeker weten dat het dan effectief lukt zonder gekoppelde visa.
20/09/14 20:00
Zelf geen PayPal of Visa/Mastercard/... dus ik kan helaas ook niet testen.

Veel verhalen gehoord van Nederlanders die Netflix hebben, maar daarnaast alsnog gebruik maken van bijvoorbeeld PopcornTime omdat het aanbod toch niet volledig aan hun wensen voldoet.

Mocht ik werken zou ik wel overwegen van Netflix te nemen (na het aanbod eens te hebben bekeken), want uiteindelijk is ongeveer 10 euro per maand voor unlimited kijkplezier zogoed als gratis. Daarenboven kunt ge u toch goed voelen dat ge betaald voor uw favoriete serie/film waar je toch graag een vervolg op zou willen zien komen.

Maar zolang het aanbod niet 100% is en nieuwe series niet snel erop gelanceerd worden, zal het alleszinds niet mijn noden 100% inwilligen.