Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Soylent : 33 reacties (2/2) [Culinair]

Soylent

12/07/17 21:14
Zjoske
Hmmmm rot fruit,lusten de vlinders ook graag.of zo een goei geblutste banaan die een hele dag in uw rugzak heeft gezeten.
Nee haha ik moet geen fruit promoten want ik eet dat zelf niet ze
13/07/17 09:01
USBfan
quote door


Omdat dat goedkoper is,waaaaay goedkoper.en omdat ge gdaarmee die rare poeder industrie niet sponsort.al ben ik meer voor de krakotten of een stuk fruit


Wat exact is er fout met die rare poeder industrie? Allez, ik ken die industrie persoonlijk, dus ik wéét wat er echt fout is. Maar ik vraag mij af wat iemand die niet sport en geen supplementen gebruikt of kent, daarvan denkt.
13/07/17 09:16
Zjoske
Niks als ge sport.maar als ge niet sport snap ik dat gewoon niet omdat dat belachelijk duur is.sorry was mss ongelukkig verwoord.
13/07/17 16:08
Zjoske
Ha ik weet waarom ik dat louhe vind,omdat ik dat associeer met die dieet shakes en poeders die vieze piramide systemen verkocht worden.maar dat is iets anders natuurlijk,maar dat zorgt voor automatische afkeer
13/07/17 16:27
quote door

Ik ken een paar mannen die dat nemen omdat zij moeite hebben gewicht bij te komen. Dan is het makkelijk om tussen maaltijden door rap 400-600 kcal erbij te kappen, met goeie verdeling carbs, proteinen en vet. Het bevat ook redelijk wat micronutrienten dus das altijd leuk.

Maar hou er wel rekening mee dat dat vloeibaar is en weinig verzadiging geeft. Dus ge gaat mogelijk snel terug honger hebben.

Ik heb dat al een paar keer geproeft, en dankzij de mix van carbs, proteinen en vet, is die smaak en textuur beter dan de gemiddelde proteineshake. Want dat is gewoon proteinen en dat is soms droog en chunky.

Maar punt is, echt voedsel is altijd beter. Probeer misschien een grote zak notenmix en een grote pot proteinepoeder in uw auto te steken voor noodgevallen. Maar een echte maaltijd kunt ge niet vervangen door zulke supplementen. Uw lichaam verteert dat ook niet zo efficient als echte voeding.


Ook gedaan om bij te komen. Vond dat echt gruwelijk vies. Vulde wel enorm en fijn omdat ge dan geen 5 boterhammen moet vreten in de plaats. Mee opgehouden omdat er nog altijd niet van bijkwam en foert geen zin om elke minuut van de dag rond eten te laten draaien.
15/07/17 11:25
Ik vind dat die prijs precies toch goed meevalt?
15 maaltijden voor 30 euro + 6 euro verzendingskosten naar België. Wel niet de officiële soylent maar toch. 3 maaltijden per dag zou 7.2 euro zijn. Niet dat ik dat full-time eten van plan ben maar dat lijkt mij niet overdreven? Die hebben precies ook een paar verschillende smaken om uit te proberen.

Alleszins. Voor dat naar hier op te sturen betaal ik 30 euro verzendingskosten. Evenveel als het product zelf. :p Dus ik ga iemand moeten zoeken om dat naar toe te laten sturen en dan volgende week op te pikken.
15/07/17 20:20
Shipwreckage
Moest ge niemand vinden laat maar weten
16/07/17 18:31
quote door

Moest ge niemand vinden laat maar weten

Ik kan het naar mijn zus verzenden, maar toch bedankt!

Zij is overigens diëtiste en ik vroeg of zij enig bezwaar in dat spul zag waarop ze zei dat de samenstelling er "wel ok" uitziet.
16/07/17 18:43
pijlbord
Very nice!

Made me f4rt none stop. Exactly what I was looking for as it is my f3tish!


Lovende reviews in ieder geval hahahah, zalig.

(en ik wil uw zus niet afkraken maar voedingsleer is.. afhankelijk van welke zogenaamde expert ge hoort kunnen bananen u ofwel doen vliegen of geeft er nog maar aan ruiken u al kanker)
16/07/17 19:17
quote door

(en ik wil uw zus niet afkraken maar voedingsleer is.. afhankelijk van welke zogenaamde expert ge hoort kunnen bananen u ofwel doen vliegen of geeft er nog maar aan ruiken u al kanker)


Wat wilt ge daar mee zeggen?
16/07/17 19:21
pijlbord
Dat ik niet denk dat er iemand is op deze wereld die kan zeggen of dat echt goed of slecht is voor uw lichaam.

(ik bedoel: enkel en alleen dat eten he). Als ge echt wil doorbomen over elk ingrediënt apart en wat dat met u doet en of dat in balans is en genoeg of teveel dan kunt ge beter nadenken over het nut van het leven denk ik, dat antwoord gaan we rapper vinden.
17/07/17 08:40
Gryffindor
https://nl.wikipedia.org/wiki/Soylent_Green
19/07/17 20:25
Uw2ePersoonlijkheid
Soylent groen is mensen
27/07/17 10:10
Gryffindor
Ik weet het, ik wou maar zeggen, dat het ook allemaal vies is. Eet gewoon eten


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.