Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Wunderlist : 9 reacties (1/1) [Computer en Elektronica]

Wunderlist

21/04/20 09:23
Ik gebruikte tot nu toe meestal Wunderlist als site/app om TO DO lijstjes te maken, maar vanaf 6 mei zal deze niet meer bruikbaar zijn.
Wunderlist is overgenomen door Microsoft en zij hebben natuurlijk hun eigen alternatief voorzien voor Wunderlist, maar voor dat ik hier zomaar naar overschakel, vroeg ik me af of er iemand nog andere aanraders (of afraders) heeft om TO DO lijstjes te maken.

Wat ik belangrijk vind:
- verschillende lijstjes kunnen maken
- mogelijkheid om gedeelde lijstjes te maken met vrienden (en taken toe te wijzen)
- een toepassing die zowel via de browser als via de app te gebruiken is (en synchroniseert natuurlijk)
- deadlines aan taken toewijzen
21/04/20 10:05
https://todoist.com/nl/home
21/04/20 10:17
Keep
21/04/20 10:20
Is er een reden om niet over te stappen naar die van microsoft? Aangezien dat het eenvoudigste voor mij zou zijn zodat ik niet die lijstjes opnieuw moet maken.
21/04/20 12:02
quote door

Is er een reden om niet over te stappen naar die van microsoft? Aangezien dat het eenvoudigste voor mij zou zijn zodat ik niet die lijstjes opnieuw moet maken.


Er zijn blijkbaar manieren om Wunderlist-lijstjes in andere apps te importeren.
En ik heb gemixte reviews gelezen van Microsoft To Do, genoeg om te twijfelen.
21/04/20 21:59
PIM essentials misschien?
22/04/20 00:33
Ik heb alles overgezet naar To Do en ik merk geen verschil met Wunderlist, ben er dus wel tevreden van.
25/04/20 10:22
Ik heb wél alles overgezet naar to do en buiten de lelijke lay out is alles nog gewoon het zelfde.
Dat is natuurlijk geen antwoord op je vraag maar misschien heb je hier ook iets aan haha
25/04/20 12:30
Bon ja ik ben ook gewoon overschakeld naar To Do. Lijkt mij inderdaad vrij gelijkaardig aan Wunderlist en ik vond precies geen reviews met goeie argumenten om niet over te schakelen.
26/07/20 12:12
reyn
quote door

Keep

seconded


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.