Raad een drinkebroeder of zuster aan

14/06/16 23:49
Mokeponn
Dan valt er te onderhandelen.
14/06/16 23:52
Zonderling
Ik stel wel alvast een veto op jenever en dergelijke
15/06/16 00:04
josfindus
ik wil wel is met decorum aan dat meer met die 2 stoelen eentje drinken.

en pijlbord als de dijle hetzelfde effect heeft als de schelde zie ik dat ook wel zitten.

maar helaas, geen tijd. bomvolle agenda :( ik had niet eens plaats over om mijne yoga nog in te plannen. daarom vind ik die noxameetings nog wel goe. iedereen in ene keer terug zien op ene dag :p al is dat niet hetzelfde.
15/06/16 00:10
All7aken
Ik bied mij aan in Mechelen.

En newspaper. Not happening!
15/06/16 00:11
Invictus
Ik wil wel eens tot in Mechelen komen, All7aken!
15/06/16 00:15
Is er niemand met superveel ruimte waar wel allemaal kunnen blijven slapen? En veto op de pizza:p
15/06/16 00:17
Berlioz
quote door

Sinds ik u een intellectueel heb genoemd zijt ge precies toch maar wat pissig op mij, dus ik sla die uitdaging even over denk ik.

Decorum mag afkomen, en pakt die berlioz maar mee dan ook (geen idee wie dat is ma /care)

Zicht op de Dijle spreekt die Berlioz wel aan.

15/06/16 00:24
Adolfo
Waar is AwesomeLand? Heb ik iets gemist?
15/06/16 00:25
josfindus
quote door

Is er niemand met superveel ruimte waar wel allemaal kunnen blijven slapen? En veto op de pizza:p

indoors niet. outdoors plaats zat!
en mijn zus heeft nen domino's
kweet alleen niet of ik allemaal creepy zatte noxanen op mijnen hof wil
15/06/16 00:38
Uw zus heeft ne domino's... Is ze.... is ze nog vrijgezel? *kwijl*
15/06/16 00:44
Zonderling
ma we zijn nie creepy ze *staart maniakaal naar een domino'smenu*
15/06/16 00:48
hadden we hier maar iemand met een café, dan konden we het een avond voor onszelf claimen
15/06/16 00:54
josfindus
neje die heeft die dankzij hare halve trouwboek. sorry.

eum kunnen we dat cafe niet claimen waar AH soms werkt. En er was hier toch een griet met een café in mechelen? wie was dat ook al weer?
15/06/16 01:02
Ilse. Ik vergeet der noxa. ummm, luunn? I dunno.
15/06/16 01:04
josfindus
ja lunnn!!! is die hier nog?
15/06/16 01:09
pijlbord
drinken met een groep is bah. Zeker als het een noxa groep is. 2-3 man tesamen is al druk genoeg. Toch als ge meer wilt dan gewoon random drinken in groep.
15/06/16 01:10
Mokeponn
Ge moogt ook allemaal hier crashen ze. Ook plaats genoeg. En nen domino's 30min van hier! BYOB wel dan :' )
En good luck getting here.
Mijn lief stelt veto op ons bed. Jammer.
15/06/16 01:10
Zonderling
quote door

drinken met een groep is bah. Zeker als het een noxa groep is. 2-3 man tesamen is al druk genoeg. Toch als ge meer wilt dan gewoon random drinken in groep.

En bij dezen het historische moment dat ik pijlbord eens gelijk geef.
15/06/16 01:13
josfindus
ja ik doe ook wel liever een op een gesprekken ze. maar ja dan duurt het soms een halfjaar eer ge met iemand kunt afspreken. allé ik had mijne beste maat zelfs een halfjaar niet gezien, terwijl wij elkaar soms elke week zagen. Of 3 keer op een week.
Ik probeer nu zo in te plannen om minstens om de 2 weken met 1 iemand echt gepland af te spreken.liefst elke week. Zodat ik niet met iedereen 10jaar contact verlies.
Maar soms is dat dus toch wel gemakkelijker om met een (liefst beperkte) groep af te spreken. Bij voorkeur op een rustige plaats. Dat hoeft dan idd niet in een druk café want dan hebt ge niet veel conversaties.

maar allé zie nu bijv. hoe lang dat geleden is dat ik zelfs met yps nog is een pint ben gaan pakken. Tis gewoon schandalig! Voila, bij deze doe ik meteen een belofte om dat goe te maken! echt waar. deze zomer nog.
15/06/16 01:24
quote door

Ge moogt ook allemaal hier crashen ze. Ook plaats genoeg. En nen domino's 30min van hier! BYOB wel dan :' )
En good luck getting here.
Mijn lief stelt veto op ons bed. Jammer.

Lola EN pizza :o It doesn't get any better!!