Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Rijexamen : 23 reacties (1/2) [Verkeer en Technologie]

Rijexamen

04/07/09 13:31
aiaitisik
juup!

korte vraag:

Ik heb mjin theorie-examen afgelegd in Geel, maar ik kan pas de 19e augustus het rijexamen gaan afleggen. Kan ik dit ook in een ander rijexamencentrum doen?


merci

04/07/09 13:39
ThornWithin
Da gaat, maar ge neemt best ergens waar ge uw weg kent met de auto ;)
04/07/09 13:56
On21thSTREET
idd @ thornwithin, het is al moeilijk genoeg om op alle details te letten als je de weg kent, laat staan als deze onbekend is.
04/07/09 14:36
in alken ist ook super druk !
en overal nu denk ik in de vakantie
04/07/09 14:44
Peach
nee da ga ni ge kunt enkel naar uw centrum gaan waar ge het dichtste bij woont
04/07/09 14:53
MRACHIEL
indd @ peach
04/07/09 15:05
xencore
Kunt ge niet. Voor elke gemeente is een examencentrum officieel toegewezen.. Moet ge maar eens op internet opzoeken. Dus het niet van te kiezen!
04/07/09 15:45
Leprosy
Ik kan naar bree en geel gaan om een rijexamen te doen.
04/07/09 15:48
Extraction
Zoals Peach al zei, je kan alleen maar bij de bepaalde examencentra die toegewezen zijn aan jouw gemeente een afspraak maken voor je examen.
04/07/09 16:32
Lissje
Als ge rijlessen gevolgd hebt kunde wel een ander examencentrum kiezen, maar dan moet ge da regelen via de rijleraar.
Ik moet normaal gezien in Kontich mijn examen afleggen, maar kan ook naar Geel gaan als ik da vraag aan mijn rijleraar.
04/07/09 17:58
dirtypunk
Ge kunt echt wel kiezen welk examencentrum...
04/07/09 18:31
Mijn broer was eerst in Bree gegaan, en was er toen niet door. Aangezien zijn voorlopig rijbewijs nog maar een week geldig was, wou hij meteen een nieuwe afspraak maken, maar in Bree zat toen alles vol. Ze waren toen naar Alken geweest, en daar mocht hij zijn examen doen. Toen hij zijn rijbewijs al had, belde Bree dat er een plaatsje was vrijgekomen. Mijn broer zei toen dat hij zijn rijbewijs al had, en die mensen kwamen uit de lucht vallen en zeiden dat dat eigenlijk niet mocht, aangezien hij zijn theorie in Bree had afgelegd.
Maarja, hij had zijn rijbewijs dus wel :p
04/07/09 19:12
megasdetitas
volgens mij moet ge gwn gaan waar ge uw theorie hebt gedaan, ma voor theorie moogt ge wel kiezen waar ge gaat denk ik.
04/07/09 19:37
Daar is ne lijst van waar ge uw rij-examen moet gaan doen.... Ik mocht dat zelfs niet in Geel gaan doen, ook al is dat voor mij dichterbij dan Deurne..
04/07/09 23:41
lafortune
ik kan da pas 31 augustus doen, kvind da ook veel te lang wachte maarja... niks aan te doen.
05/07/09 01:44
metaalhoofdin
Ik heb mijn rijexamen reeds gedaan en je kan enkel je examen afleggen in het examencentrum verbonden aan de gemeente/stad waar je gedomicileerd bent.
Zo heb ik het mijne in Gent moeten afleggen, ook al woonde ik er nog niet zolang en kende ik mijn baan veel beter in Stekene. Maar aangezien je niet mag kiezen, kon ik het niet in Stekene doen.
05/07/09 11:46
Loreal
een vriendin van mij moest normaal in deurne gaan ma is toen rijlessen gaan volgen in Geel en heeft zo haar examen daar kunnen doen :)
05/07/09 11:49
StoryOfMyLife
Ik heb mijn theorie in geel gedaan en rijexamen in kontich
05/07/09 13:30
BustersUnitedHeroes
ge moogt al blij zijn da ge zo vlug kan gan ... in Moorsele staan de wachtlijsten tot in oktober ;)
05/07/09 13:34
Theorie moogde doen waar ge wilt, ik heb da in Geel gedaan, maar voor mijn praktisch examen viel ik toen onder Leuven (woonde in Aarschot), dus nee, ge kunt ni zelf kiezen waar ge uw examen gaat afleggen.