Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Autoruit bevriest langs de binnenkant : 53 reacties (1/3) [Verkeer en Technologie]

Autoruit bevriest langs de binnenkant

29/12/08 17:40
Ja je leest het goed, mijn autoruit bevriest langs de binnenkant. Dit is het eerste jaar dat ik dat voor heb en eigenlijk is het best vervelend, ijskrabben in je wagen is niet zo'n goed idee dus moet mijn auto eerst 15 min draaien eer ik kan vertrekken. Heeft hier nog iemand hetzelfde voorgehad? Hoe zou ik dit kunnen oplossen?
29/12/08 17:43
Doek over de ruit leggen.
29/12/08 17:44
Dat is een mogelijke oplossing, maar zoveel tijd heb ik niet eer ik s ochtends mijn trein heb en vroeger dan half 7 opstaan heb ik geen zin in :p , ik zou gewoon willen dat de buitenkant bevriest en niet de binnenkant :p krabben is rap gedaan.
29/12/08 17:47
KaasKroket
Zet uw auto in de garage!

En als ge geen garage ter beschikking hebt, dan zit er niks anders op dan de motor een half uurtje eerder aan te leggen.
29/12/08 17:47
Mwa, zo'n doek trekt ge daar gewoon 's avonds over ze.
29/12/08 17:47
's nachts de doek laten liggen?
Een hete spons gebruiken?
29/12/08 17:47
Tigerprinted
ja dieje doek moet 's avonds, als ge da 's morges doet heeft da ook geen nut e ...

edit : ge kunt ook zo een speciaal ding kopen, zo zilver , k weet nie hoe da noemt da's ipv ne gewone doek
29/12/08 17:48
ilseDeZwakke
idd, doek zal het minste tijd nemen denkik...
29/12/08 17:48
Snachts is er geen probleem hoor, ik heb voor thuis een kap die mijn volledige wagen bedekt. Het probleem stelt zich als ik s avonds van de trein terug met de auto naar huis rij, die kap duurt te lang (en is volledig nat van de vrieskou van snachts) eer die over mijn auto is. En ik heb geen persoonlijke garage aan het station:p
29/12/08 17:51
EuskadiAskatuXavi
koud naar huis terug rijden s'avonds :p niet met ne volle bak warmte luchtblazer. Drm bevriest u auto langs binnen. Ge ramt u blazer wss vollenbak op warmte. Waardoor u auto keiwarm is. Ge zet u auto daar s'avonds neer. Het gevolg buiten koud, binne warme lucht. Da vormt condens op u vooruit, en dan vriest het:p en vriest dat er binnenin aan :P
29/12/08 17:54
Ik rij s ochtends naar het station, dan is mijn auto niet bevroren dus zet ik geen warmeluchtblazer aan. Ik rij s avonds terug naar huis en dan zsetr ik wel de blazer aan om mijn ruit te ontdooien. Dan kom ik thuis en doe ik mn kap erover. S ochtends niks vries aan men ruit.

Maar toch n leuke theorie
29/12/08 17:57
EuskadiAskatuXavi
mss eens zoeken naar de oorzaak wrm ge condens hebt op de binnekant van u auto ? Tkan toch nie zijn dat ge zo'n hete zijt :p dat u auto van u adem opwarmt he :P Als ge weet wrm er zich condens vormt binnenin zijt ge al ver denkek :P ma bonne chance dermee :) Kheb et zelf eigelijk nog nooit meegemaakt, en mijn auto staat constant buiten
29/12/08 17:58
Slechte auto en ijzige kou zijn genoeg daarvoor.
29/12/08 17:58
Papa moet morgen toch met zijne auto naar de garage dus die gaat dat daar es vragen:) vin et ook ma raar:d
29/12/08 18:08
ashtoroth
leg een doek op de chauffage terwijl ge uw boterhammen opeet. En net voor ge vertrekt legt ge dien doek op uw ruit.
29/12/08 18:09
stephanieKeTje
Ik heb hetzelfde voor. Mijn wagen moet ook buiten staan 's nachts en er ligt heel de nacht een dik laken over.
Langs buiten geen probleem meer, maar aan de binnenkant wel :s !
Ook wanneer m'n wagen al enkele dagen niet gereden heeft.
29/12/08 18:15
hmm ben ik blij dat ik niet de enige ben die zo iet raars heeft:p
Ik eet smorges pas opt werk:)
29/12/08 18:26
Ritchie
een doek is toch een simpele oplossing, of zo'n zilver ding
29/12/08 18:33
tjiftjaf
Waarom staat deze topic in godsnaam bij "ernst'?
29/12/08 18:38
ApriliaRacing
de binnenkant bevriest?
Kzou u dichtingen is tegoej laten nakijken...


Btw: zo ijsdekens e, kheb er ook 2. das 2min werk om die erop en eraf te halen.
+ smorgens u auto al laten draaien vooraleer ge vertrekt, doe ik ook. 5min fzo, dan is het ook al wat warmer binnen...