Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Pronostiek Tour14 : 76 reacties (4/4) [Sport]

Pronostiek Tour14

15/07/14 00:28
pijlbord
Ik vind die ploegen (of eerder personen) die zo laag mogelijk proberen te scoren wel grappig.
How low can Jim go en Frank mist de plank hehe.
15/07/14 02:08
Haha, die mannen die gij bedoelt maken er ook een spel van om zo laag mogelijk te scoren maar wél met een zo "duur" mogelijke ploeg "gele trui: ji cheng" hahaha
15/07/14 10:01
quote door
Ma nemen die mannen dan zo'n onverantwoorde risico's? Ale dat kan toch geen toeval zijn dat van de in totaal 5 à 10 afvallers tot nu toe er 2 absolute topfavorieten bijzitten.


Froome kan gewoon niet sturen. Die is er ooi in geslaagd om te crashen in de eerste bocht van het WK tijdrijden :p

Contador was zijn eigen schuld naar't schijnt.

Enfin, Contador en Frank gisteren, dan heb ik nog 10 renners over :/
16/07/14 16:30
pijlbord
Ik vrees voor Talansky bleh. Gek hoe ge zo iemand terug de fiets op krijgt nadat hij al is afgestapt. Ge zou denken dat het dan al mentaal over en out is. Nuja misschien is dat al zo, heeft hij gewoon nog wat kilometers nodig om het echt te beseffen.
17/07/14 11:07
Yup, exit Talansky. Stom dat hij gisteren dan nog heeft uitgereden, het ging toen al nimeer.

Toen waren ze nog met negen..
17/07/14 13:03
pijlbord
Haha, ik had al die venten (en zeker cancellara) kunnen inruilen voor kittel en dan stond ik er nu helemaal niet slecht voor:p
Nuja, of ik had cavendisch gepakt (want met die sprinters kan ik écht nooit kiezen) en dan stond ik er hetzelfde voor.
18/07/14 20:06
Pft, waanzinnig slecht gescoord vandaag. Waarom heb ik nu niet gewoon Nibali en Kittel in mijn ploeg gegooid?
22/07/14 18:06
pijlbord
Best tevreden met mijn resultaat vandaag, hehe.
Nog zo een goed resultaat en ik denk dat ik (ik blijf voorzichtig) mijn tweede plaats wel kan behouden.

Ik bum nu wel dat ik pas achteraf doorhad dat ge voor vlakke ritten eigenlijk meer kans hebt op punten en crap, aangezien ge nu wel merkt dat mijn ploeg zich toch vooral op heuvel en bergritten focust. Maar niet ontevreden tot nu toe.
23/07/14 09:12
En Yates er uit. Nu heb ik er nog 8.
23/07/14 14:45
En Spilak - nog 7

Ni da die goe bezig was ofzo he
23/07/14 18:03
Ja Freakske, da's de pech nu na uw overwinning in het WK-spel zeker :p Niet dat ik zelf goed bezig ben, ik moet hopen dat Tony Martin de tijdrit wint, Voeckler nog wat onnozel doet hier en daar en ik schuif mss nog wat op.
23/07/14 18:29
pijlbord
7 kleine negertjes.. hehe. Maar ge staat toch op een derde plaats met maar 7 renners meer, das toch ook al een leuke prestatie:p
24/07/14 18:06
Volgend jaar wil ik 2 ploegen maken, één serieuze hier en dan zo'n trollploeg, denk dat ik er dan iets meer plezier ga aan beleven dan aan mijn tanend ploegje nu :(
26/07/14 18:17
pijlbord
Ik heb meer punten dan u in de tijdrit Jos, maar enkel omdat Nibali bij mij 33 punten ofzoiets scoort. En gij krijgt er 25 voor Martin.

is dat omdat hij in het geel bezig was of hoe zit dat?
26/07/14 21:34
Waarschijnlijk dan, ik vind het in ieder geval schandalig, vandaag moest mijn gloriedag worden :(
29/07/14 00:13
pijlbord
Allez, dat was het dan.

Ik vond het leuk. op zich wel bij met de punten, maar als ik dan kijk naar de nummer 1 van onze competitie vervalt dat natuurlijk in het niets:p
30/07/14 09:49
3de, niet slecht met 8 opgevers. Dat maakt het spel natuurlijk wat random. Allez ja, Yates en Van Poppel zat er wel aan te komen, maar met Froome, Contador en Talansky had ik 3 podiumkandidaten. En Cavendish moet ook meer punten scoren.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.