Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Douane bij londenreis? : 44 reacties (2/3) [Reizen]

Douane bij londenreis?

13/02/07 22:48
Mullen98
op de luchthaven daarentegen :s 1,5 week geleden nog zware problemen gehad... kheb er een strafblad aan overgehouden :|
13/02/07 23:06
Diaspora
sucks to be you..
lol :p
13/02/07 23:06
Cype
ze staan al wekelijks hun tijd te verdoen aan de grens Belgie / Nederland
en denk dat engeland tochwel iets riskanter is,

13/02/07 23:09
Mullen98
banee ze doen nix, ze hebben zelfs ni naar onze paskes gekeken...
14/02/07 00:48
Blackismyheart
trein idd geen controle, bus wel...al 4 keer meegemaakt *zucht*
14/02/07 06:54
screamingxmillionair
me de bus idd
ze komen gewoon op de bus
kijken der wa rond
en age ne verkeerde smoel trekt
dan pikke ze u der wel uit
gewoon braaf blijven kijken
en der zal niets gebeuren;)
14/02/07 12:06
@screaming: dan heb ik een probleem als ik met de bus ga haha

En idd, pak gewoon bier mee. Want je zuipt je arm daar in Londen. Het bier smaakt wel cava maar er zit niets van alcohol percentage in. Dus stel dat je hier 5 pinten moet drinken om zat te worden, wilt dat zeggen dat je daar 10 halve liters van Foster moet drinken om zat te zijn. Als je dan weet dat 1ne Foster £2,20 is, zijn er tien dus £22 (= 33 euro ongeveer). Maar ik neem aan dat niemand zat wordt van 5 pinten dus tel daar nog maar eens wat pondjes bij :p
14/02/07 12:10
trouwens, een aanrader als je van alternatieve kleding en vreemde mensen houdt: Camden Town! Ze hebben daar een ganse markt met T-shirten zoals in de Large maar dan nog veel meer :p en ze zijn niet al te duur! (ik geloof een £5 per T-shirt = 7,5 euro ongeveer)

En laat uw geld pas inwisselen in Londen zelf (meeste nemen daar nog geen euro's aan). Zoek u een money exchange die het goedkoopste is (ge vindt er genoeg hoor) en niet aan het station zelf. De beste deal die wij hebben gedaan was €100 = £65. En dat was ergens in de buurt bij King's Cross.
14/02/07 12:48
Frootie
steek da gwn in uwe rugzak die onder in de bus zit
ze gaan toch nie uw rugzakken opensmijten?!
14/02/07 13:44
WhatxAboutxUs
toen wy naar londe ginge moest ge u bagage op een rekske legge
en zo keke ze door u tas:)
ma kdenk nie da ze daar iets vn gaan zegge
xxx
14/02/07 18:02
ik had controle een jaar gelede
14/02/07 18:12
Brainfart
...ennnnn??
15/02/07 14:29
peebeebee
Als ge met de ferry gaat, toch een béétje oppassen. Er staan wel degelijk 2 of 3 flikken bij het inchecken, soms vergezeld van honden. Of de honden ppgeleid zijn tot drugshond weet ik niet, maar langs politiehonden lopen met illegale substanties is altijd ff slikken.
Drank zal voor hun wel geen groot probleem zijn, zal gewoon afgeven worden.

Verder worden sommige bussen ook oppervlakkig gecontroleerd.
MAAR, meestal loopt het wel allemaal vlotjes. :)
15/02/07 14:31
peebeebee
Oja, ik moet er zeker niet bijvertellen: alles bij één iemand steken, dan is de pakkans al stukken kleiner. Want als ze één iemand betrappen, zullen ze iedereen wel controleren.
16/02/07 14:04
SheetA
bij de bus kan het ook voorkomen, en nie alleen naar londen?
naar praag was het hetzelfde; die doen een paar koffers open, en halen 2 man uit de bus.. :)
16/02/07 19:58
deugenietje
ik ben 5 j geleden met school naar londen geweest, enkel pascontrole gehad bij de douane , het is wel 5 jaar gelede dus ik weet niet of het nu nog zo is
17/02/07 00:12
FieldsOfAgony
't Moet al goed lukken dat de douane een hele bus overhoop gaat halen om drank te vinden. Nuja, ik weet het niet, er is altijd wel een kans.
17/02/07 17:09
deugenietje
Het bier smaakt wel cava maar er zit niets van alcohol percentage in. Dus stel dat je hier 5 pinten moet drinken om zat te worden, wilt dat zeggen dat je daar 10 halve liters van Foster moet drinken om zat te zijn. A

ah dus bier dient om zat te worden ? ik dacht dat men dat dronk omdat het lekker is
18/02/07 10:48
ronincochese
Haha op de bus nooit. Het enige dat ge mss zou moeten doen is uw pas tegen het raam houden en er niet illegaal uitzien. ^^
18/02/07 14:57
Loudmouth
ik ga toch maar geen illegale dingen meepakken op schoolreis naar londen, geen zin om betrapt te worden.. tzou ma is moete gebeure he