Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Seks als kinderen in zelfde kamer zijn : 30 reacties (1/2) [Seks en Relaties]

Seks als kinderen in zelfde kamer zijn

28/03/20 21:39
Tot welke leeftijd vinden jullie het ok als ouders seks hebben terwijl hun kind in dezelfde kamer ligt te slapen?
28/03/20 21:42
Protego
Wij doen dat niet in dezelfde ruimte. Maar dat is gewoon onze keuze een beetje. En plus een heel slechte slaper, die wordt wakker van het kleinste geluid dus ook geen optie moesten we het wel doen ze.
28/03/20 21:45
Ik stel de vraag vooral omdat 2 afzonderlijke collega's van mij gisteren vertelden dat ze dat wel doen, en hun kinderen zijn rond de 8 à 10j. En die vonden mij precies een beetje preuts omdat ik dat echt ni ok vind. Enkele argumenten van hun:

"in het donker he, dan denkt die toch gewoon dat wij aan het worstelen zijn ofzo"

"jama die slaapt kei vast, die wordt daar ni wakker van"

"ja maar dat is in een veilige en liefdevolle omgeving, dan is da ni erg"
28/03/20 21:49
Ik vind het al awkward als er een huisdier in dezelfde kamer is. Laat staan kinderen. En ik wist op mn tiende wel al Af van de bloemetjes en de bijtjes.
28/03/20 22:09
goh.. zijn kamerdeur moet altijd ope blijven anders is hij ni op zijn gemak, en onze kamer is naast de zijne dus ja.. 1 keer gehad dat hij ineens ninjagewijs in onze kamer stond 'WAJO ZIJN JULLIE AAN HET VECHTEN? PAPA IS AAN HET WINNEN!'

qua leeftijd denk ik 2 jaar max.. en dan nog afhankelijk van hoe en wa e hahaha
28/03/20 22:13
Jong geleerd.
28/03/20 22:30
quote door

Ik vind het al awkward als er een huisdier in dezelfde kamer is. Laat staan kinderen. En ik wist op mn tiende wel al Af van de bloemetjes en de bijtjes.


Dit.
28/03/20 23:30
Protego
En sorry zo die (flauwe) “pas op dat ge de kinderen niet wakker maakt” da vind ik nu ook niet echt aantrekkelijk klinken eigenlijk :s
28/03/20 23:45
quote door

Ik vind het al awkward als er een huisdier in dezelfde kamer is. Laat staan kinderen. En ik wist op mn tiende wel al Af van de bloemetjes en de bijtjes.


Allee jong, niks dat beter extra spanning geeft dan een kat die al knipogend naar u zit te staren terwijl ge op elkaar ligt te pompen! Of die zichzelf op het gemak begint te wassen op een halve meter van u.






Maar da’s fo real de reden waarom ik hier thuis liever niet doe aan seks met het licht aan. Kitteh stares.
29/03/20 05:12
Niet? Ik hoorde dat vroeger vaak genoeg terwijl ik niet eens kort bij de kamer van mijn mama sliep en vond da al vuil, mag er nie aan denken dak in dezelfde kamer zou moeten slapen omg.
29/03/20 07:56
Vroeg begonnen is half gewonnen.
29/03/20 10:02
Hoezo slapen kinderen van 8-10j in dezelfde kamer als hun ouders? Hebben die geen eigen kamer??

En NIET doen. Kheb er nog trauma's van en mijn kamer was schuin tegenover die van hen.
Doe gewoon aan Samsonseks.
29/03/20 11:01
Ik zou dat inderdaad gewoon niet doen... Laat staan als uw kinderen al 8-10 jaar zijn. Allez komaan? Ik kan daar echt niet van over eigenlijk. Als uw kleine bij u slaapt als baby, misschien, ik zou nu zeggen van niet maar ik heb geen kind dus ik kan dat niet inschatten eens het echt zo ver is. Maar zelfs dan zou ik dat toch echt wel vermijden indien mogelijk. Niet omdat dat kind daar iets van gaat weten als die nog maar 6 maanden is, maar IK zou weten dat die aanwezig is en dat is al genoeg om geen goesting meer te hebben. :' )
29/03/20 11:05
quote door


Doe gewoon aan Samsonseks.


Elkaar woordjes verkeerdelijk toefluisteren?
Of n arm in uw gat hebben?
29/03/20 12:32
quote door


Elkaar woordjes verkeerdelijk toefluisteren?
Of n arm in uw gat hebben?


samsonseks (de ~, man. zelfst. nw. geen mv)
seksuele betrekkingen terwijl de kinderen afgeleid worden door een kindertelevisieprogramma
29/03/20 12:41
als baby vond ik dat echt een turn off de aanwezigheid van onze zoon in de kamer tijdens..

Nu kan dat gewoon perfect in onze kamer als hij slaapt

En jup bij onze hond vind ik dat ook niet aangenaam. Die is ook veel te plakkerig :) En wordt daar kei onrustig door.

Ofwel als hij niet thuis is of wij met z'n 2 weg zijn
maar nu dus eigenlijk, ik zou het nooit doen id zelfde kamer
29/03/20 13:27
Currahee
quote door

als baby vond ik dat echt een turn off de aanwezigheid van onze zoon in de kamer tijdens..



haha
grappig verwoord
29/03/20 13:31
quote door



haha
grappig verwoord


Ik las het ook op die manier.
Huehuehue.
29/03/20 13:47
Maar waarom slapen die 8 en 10-jarige nog in de kamer van hun ouders?
29/03/20 14:31
Y'all need Jesus