Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Waarom sommig jongens zo agressief worden als hun meisje een andere jongen leuk vinden : 79 reacties (1/4) [Seks en Relaties]

Waarom sommig jongens zo agressief worden als hun meisje een andere jongen leuk vinden

25/06/03 17:37
poepsnoewpertjeuh
Ik heb het overlaatst met mijn liefje uitgemaakt omdat hij een kerel had afgeklopt die op mij was, en daarna begon hij tege mij te brullen en te roepen! Meisjes worden soms ook wel jaloers, maar ze praten er gewoon over of vinden het toch niet zo erg, maar jongens, sjeezes, die worden zo agressief als ze jaloers worden, daar wil ik wel eens graag een uitleg voor!
25/06/03 17:41
slippypoo
niet alle jongens ...

anyway ik veronderstel dat de meeste kerels, hun lief als hun eigendom beschouwen (bij mij ist in ieder geval zo ;) ). Ze willen deze niet verliezen en er zijn altijd wel potentiële kapers op de kust.
En zoals in de dierenwereld, wordt er getest wie het sterkste is
;)

:)
25/06/03 17:41
joriss
we zijn gewoon een bende bastard
ikzelf doe da wel nie, ten eerste omda ik da ma stom vind, ten tweede da heeft geen nut, ten derde ik ben nie sterk genoeg en ten vierde ik heb geen meiske
ma ik ben wel jaloers :p
25/06/03 17:42
victoriasecret
kdenk dat ook wel Slippypoo...
25/06/03 17:48
slippypoo
gewoon aannemen, dan moet ik minder uitleg doen
;)
25/06/03 17:54
engeltje01
ja slippypoo ge et gelijk
25/06/03 18:01
hamstersCANnotFLY
nie alle jonges
toen da da bij mij was heeft ie gewoon me mij gebabbeld daarover...en alles is goed gekome
en der is NOOIT iemand daarvoor bijeen geslage geweest
25/06/03 18:25
victoriasecret
ik heb dat met mijnen kozen (ik vrijer der NIET mee hé)...hij is zo dalijk overbescheremend op zijn nichtje hé ie ga op iedereen gaan muile buisen die mij ook maar iets misdoet
25/06/03 18:46
kuijke
wsl is dieje jonge zo agressief omdattem u echt doodgraag zie en u ni kwijt wilt en da dan zo uit éh..
elke jonge uit da anders
25/06/03 19:04
manneken
Ik ben jaloers ma ne jong in mekaar kloppen van gewoon te kijken of babbelen weetek nie!Wel als hij aan mijn meiske zou zitten dan zou'k hem wel perto kloppen!!

greetzz

ikke
25/06/03 19:13
Deugenietjah
ik denk eerlijk

als ge u vriend bij een meisje ziet (waarvan ge weet dat da meisje op hem valt)
dat ge super jaloersss gaat zijn
en zeker als ze zich te pletter amuzeren

ik zou dat allesinds zijn

das gewoon logische die jaloezie... das ook omgekeerd als een jonge da bij zijn vriendin ziet

maar dat die die gast daarvoor moet afklopen, vind ik persoonlijk een beetje te ver

ma ik zou da tegen mijn vriend zeggen da ik daarmee afspreek en ni in het geniep (om het zo maar te zeggen) te doen
want ik zou dat dan ok willen

maat dat hij die gast gaat slaan...das wel te ver... :)
25/06/03 19:17
korrietjeuh
ik denk dat sommige jongenz hun meisje zodanig graag zien dat ze je bijna willen bezitten en niet delen met een ander:)

mjaah in mekaar kloppen is nog iets anders hé hmmz:S
25/06/03 19:29
kuijke
Mjah in mekaar kloppe vink persoonlek zwak!
zeker voor zowiet ..
ge ziet hem graag éh en ni die jonge da op u is ( denk ik )
25/06/03 19:34
jot
da noemt wss jaloersheid en jah iedereen is jaloers ik zou liever willen dat ij jaloers was dan niet oor ikzelf ben meeeeeeeega vlug jaloers hihi ;)
25/06/03 19:39
CrazyHaasjeeuh
das nie bij jonges alleen zo:p
25/06/03 19:42
kuijke
ben ook snel jaloers mar ik gan daa wel niemand ver afkloppe!
25/06/03 19:49
jot
dheh ik wel oor ghihi nene
zo bennek ni maar ik kan dan wel n beetje histerisch doen denk ik
ik eb et nog ni echt meegemaakt..
25/06/03 20:08
hotgirl8090
als jongens jaloers zijn is het deels omdat ze van u houden
die waar ik mee vrij, heeft geen greintje jaloezie in zich!!! Ik ga hem binnenkort es op de proef stellen...haha
maja, als ze natuurlijk beginnen te kloppen ist ook ni goed he
tja
25/06/03 20:37
bleh
is het niet zo dat het een beetje je ego streelt als er nog mensen zijn die je lief aantrekkelijk vinden?
en bovendien moet je maar genoeg vertrouwen hebben in hem/haar dat hij/zij je niet zal laten vallen voor een ander..
25/06/03 20:38
kuijke
ik zou ok hysterisch zijn ..
ik hemt al meegemaakt .. ik wor dan meestal pisnijdeg op dieje persoon