Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Zylom spelletjes gratis downloaden. : 27 reacties (1/2) [Gezocht]

Zylom spelletjes gratis downloaden.

18/07/07 12:08
tinkywinkyx
Ik zoek dus eigenlijk een site waar je eigenlijk die spelletjes van zylom gratis kunt downloaden zonder probeerverise van 60 minuten...

Heeft er iemand enig idee hoe je dat kunt doen of dat dat gaat of niet ?


Alvast bedankt !
18/07/07 12:11
frizjuh
ik heb er geen idee van, aangezien ik nooit spelletjes speel op pc ^^ ;)
xxx
18/07/07 12:11
pinguinjamaicaan
ge kunt da ook gwn kope :d
18/07/07 12:12
tinkywinkyx
Ja ik weet het maar naar het schijnt kun je dat op een bepaalde manier gewoon gratis downloaden zonder probeerversie..
18/07/07 12:23
oh dan zou'k da ook graag weten, ma ik zou nie weten hoe of wa :p

Ik download die spellekes meestal via 'msn games'
dat is ook een probeerversie van 60 minuten, maar zolang je dat spel niet dicht doet,
kan je blijven spelen ;)
18/07/07 12:25
da spel sluit vanzelf af na 60 min ... @ miesje ?
18/07/07 12:27
tinkywinkyx
Idd PoisonedSoul.
18/07/07 12:30
SheetA
Ja idd, het spel sluit na 60 minuten gewoon af. Ik weet niet of voor dit iets betstaat om te blijven spelen, maar bij reflexivegames.com alleszins wel... ik zal eens op zoek gaan.
18/07/07 12:30
@poisenedsoul:
NEE: da is juist wa ik zeg:
ik speel dat ALTIJD via 'msn' games, en als je dat spel NIET sluit, kan je
gewoon blijven spelen.

Jullie moeten me niet geloven hoor, mij nie gelaten, maar ik doe het altijd
zo en ik kan een hele dag spelen, dusja...


(msn games intikken op google, eerste of tweede link normaal)
18/07/07 12:32
ma hoh, koppigaards
18/07/07 12:35
SheetA
Dat is goed als dat bij jou werkt, maar bij bepaalde mensen werkt dat nu eenmaal niet. Wees jij eens niet zo koppig.
tinkywinkyx , ik heb een link in je gastenboek geplaatst, misschien dat die werkt.
18/07/07 12:36
ah dus jullie spelen ook allemaal via die link?

HIer staat een bepaald spel al 3 dagen open,
ik doe da al meer dan anderhalf jaar zo.
Ik heb het wel degelijk over de link via msn games en nie via
zylom zelf.

Jij bent dan de eerste bij wie da nie werkt.
18/07/07 12:37
http://zone.msn.com/en/root/default.htm


Hier hebde de link. Als ge graag u spel wilt uitspelen:
die link en het spel NIET dichtdoen :)
geloof mij, hij sluit niet af na 60 minuten :]
18/07/07 12:37
SheetA
Ja, leer misschien eens lezen. De games worden gedownload via Zylom.com, en dat is een probeerversie die na 60 minuten automatisch sluit. Dus niemand die hier praat over de 'msn games'.
18/07/07 12:42
leer jij mss eens lezen:

ik zeg net: VIA DIE SITE!


ik heb deze morgen om half 10 daar een spel gedownload en da staat nu nog steeds open.


Ik weet da niemand hier spreekt over 'de msn games'

maar op die site, kan je die zylom spelletjes downloaden en die SLUIT NIET AF na 60 minuten.
Leer aub zelf eens lezen voor ge iemand afbreekt.

Of test het mss eerst is uit, want als je niet weet over wat je spreekt en dus niet weet of je gelijk hebt,
moet je ook niet iemand iztten afbreken
18/07/07 12:44
tis nie omda ik spreek over 'de msn site' da je daar geen spelletjes van zylom kan spelen.
Ik heb daar al 20 spelletjes van zylom gedownload, en allemaal kunnen uitspelen omdat die niet sluiten.
18/07/07 12:47
SheetA
Amai zeg, noemen ze dat al iemand afbreken?
Uw eigen ervaring zeggen, en heel vriendelijk dan nog beweren dat het spel hier afsluit
(en bij mij precies niet alleen)
Wat is er afbrekend aan "leer misschien eens lezen"? Dat moet je eens uitleggen. Je kunt precies niet echt tegen kritiek.. How zeg.
Als ik u afbrak, deed ik dat echt wel op een andere manier, bv. "Stom belachelijk kind, zwijgt nu toch eens, da spel sluit af, daarmee basta" Da noem ik mensen afbreken.
(waar ik per slot van rekening ook steeds tegen ben, ik breek zelf niet graag mensen af ;) )

Achja. En er bestaat trouwens een "edit" knopje voor iets.
18/07/07 12:59
ik heb geen edit knop nodig :)

En 'afbreken' was mss niet het juiste woord, maar ik ging er eigenlijk gewoon van uit
dat men wel begreep wat ik bedoelde, maar dat is dus duidelijk niet het geval. Maar bon, dat
maaakt mij niet zoveel uit eigenlijk. Ik weet zelf wat ik bedoel en ik heb bij deze effe duidelijk
gemaakt dat ik het dus anders bedoel, maar een verkeerd woord gebruikt heb :p

Mijn eigen ervaringen vertellen niet dat het spel afsluit.
Mijn ervaringen vertellen:
die zylom spelletjes kan je op 1000 verschillende sites downloaden. En je hebt idd overal een probeer versie van 60 minuten. En na 60 minuten sluit het spel af.
Via die link die ik net gaf, kan je OOK zylom spelletjes downloaden, en die sluiten niet vanzelf af na 60 minuten. Die sluiten af van zogauw je het spelletje afsluit.
Ik ben nu trouwens volop aan het wachten op 'delicious deluxe 2' die nog op die site moet verschijnen (op de andere sites is hij er al wel). Nadat ik 'delicious deluxe' heb uitgespeeld via die site (omdat het niet afsluit heb je de tijd om het volledig uit te spelen), wil ik dolgraag de tweede ook spelen :)
18/07/07 13:32
SheetA
Nuja, via reflexivegames.com kun je de games ook downloaden, en ook vaak dezelfde games als op zylom.
Enig nadeel is dan: Ze zijn in het Engels.
Er bestaat voor deze reflexivegames.com een speciale patch voor, maar als iemand die moet hebben moet je het maar vragen in PM :)
18/07/07 13:52
SheetA
Alee ja... reflexive.com ... de games hoorde er niet echt bij. ^^