Dweilen

29/06/16 17:08
ik moet met carolin met lijnolie dweilen voor mijn polybeton maar ik vind dat dat stinkt :( Dat riekt naar klooster ofzo
29/06/16 19:21
Dettoll !
29/06/16 20:19
josfindus
Eoek dan een ander merk voor uwe polybeton. Wij hadden voor de houtznvloer ook zo kuismiddel met olie in. Volgens mij was dat van ecover ofzo.
29/06/16 22:04
heb eens een bus mr proper lavendel gekocht en dat rook hier toch wel best lekker :)
30/06/16 08:14
quote door

Dettoll !

Waarom ontsmet gij uwe vloer?
30/06/16 15:39
All7aken
quote door

Wij hebben mr proper, blauwe. zo'n kleine fles met autodoseerding

Daar staat een ambi-pur logo op, wat verklaart waarom da beter en harder ruikt dan anderen.

(y)

En wanneer ben je van plan die is te gebruiken? :p
30/06/16 15:40
TakeShelter
quote door

Dettoll !

da gebruik ik nie, das giftig voor de katten
30/06/16 15:46
quote door

En wanneer ben je van plan die is te gebruiken? :p

eergisteren.
(y) (y)
30/06/16 17:14
quote door

Waarom ontsmet gij uwe vloer?

Smetvrees x3
01/07/16 01:46
Ik poets met Dettol. Dat ruikt niet zo geweldig goed (zo citroengeuren enzo), maar ik doe dat omdat ik een kat heb, kvind da 'properder'. Maar als ge wilt dat uw huis goed ruikt heb ik wel een kei goeie tip: koop wasmiddel dat goed ruikt (ik ruik nu ook wel heel graag 'net gewassen kleren';) en doe daar een beetje van in een pot en zet dat op uw vuur. Niet op de hoogste stand ofzo he. Maar dan ruikt heel uw huis echt zo 'JOEPIE'.
01/07/16 21:24
Ellun
Mr proper, de automatische doseerfles gebruik ik veel.
Nu ook dettol allesreiniger, ruikt ook goed vind ik.

Ma van dweilen alleen ruikt mijn huis ni fris. Daarvoor doe ik onvoldoende product int water. We hebben zo ne steen waarop alle voetafdrukken te zien zijn als ik te veel product gebruik. Echt vreemd. Dus meestal veel product als ik de meubeltjes kuis en minder voor de vloer :)
01/07/16 21:30
Niet thuis, maar in de klas gebruik ik de rode/roze mr proper met 'automatische doseerdop' (alsof da da werkt, daar blijft maar uit komen bij mij zenne), maar die is sinds vandaag op dus nu moet ik kiezen tussen de gele en de blauwe hm. :( 't Was 2+1 gratis in de winkel en ik kon niet kiezen welk kleurtje ik wou. :' )
01/07/16 21:49
DeadAngell
Ik doe da gewoon met t product da mama mij in mijn handen heeft geduwd tijdens mijn housewarming een jaar terug. Die fles is nog niet leeg, oeps. Ik stofzuig liever.
03/07/16 00:31
Ik dweil echt zo beschamend weinig. 'Eens met nat doen', vandaag was na een heele lange tijd dat t zover was. Ik doe dat echt nog op dezelfde manier dan toen ik een klein meisje was, inefficiƫnt en wss niet tegoei, puur omdat ik niet beter weet. 'hoe dweilen' weigerde ik te googlen.

Ik herinner me dat vooral huizen van andere mensen telkens ruikten naar product. (Of zoals elephantgun het zegt, huizen die 'JOEPIE' ruiken.) Alsof die mensen elke dag kuisten. Da's wel aangenaam voor 5 minuten, maar daarna wordt het zo onnatuurlijk.
Eens vegen vind ik vaak al voldoende. Maar als ge ziet dat een stukje tomaat bijna als het ware is ingegroeid in het parket, dan moogt ge wel eens 'met nat doen'.
03/07/16 01:47
quote door
Maar als ge ziet dat een stukje tomaat bijna als het ware is ingegroeid in het parket, dan moogt ge wel eens 'met nat doen'.

Best erg dat ik hierdoor moet glimlachen uit herkenning :p
03/07/16 02:57
josfindus
quote door

Ik poets met Dettol. Dat ruikt niet zo geweldig goed (zo citroengeuren enzo), maar ik doe dat omdat ik een kat heb, kvind da 'properder'. Maar als ge wilt dat uw huis goed ruikt heb ik wel een kei goeie tip: koop wasmiddel dat goed ruikt (ik ruik nu ook wel heel graag 'net gewassen kleren';) en doe daar een beetje van in een pot en zet dat op uw vuur. Niet op de hoogste stand ofzo he. Maar dan ruikt heel uw huis echt zo 'JOEPIE'.

Amai ocharme uw longen en die van uw katten.ge kunt net zo goed de uitlaatgassen van een file op de snelweg gaan opsnuiven.

Also efkes voor de zekerheid meegeven : me g nooit detol en javel voor exrtra proper en ontsmetti g.er ontstaat dan een chemische reactie van giftige dampen waar ge van dood(t) kunt vallen!
06/07/16 12:27
quote door

Amai ocharme uw longen en die van uw katten.ge kunt net zo goed de uitlaatgassen van een file op de snelweg gaan opsnuiven.

Also efkes voor de zekerheid meegeven : me g nooit detol en javel voor exrtra proper en ontsmetti g.er ontstaat dan een chemische reactie van giftige dampen waar ge van dood(t) kunt vallen!

Ge hebt effe for the record ook van het merk dettol speciale handzeep , afwasmiddel , allesreiniger he .
van het MERK dettol aangepast aan het karweitje . Dus tis ni da als ge uw handen me die dettol handzeep wast dat ge opeens afschilferende huid gaat krijgen..
06/07/16 12:32
josfindus
daar zit nog steeds anti-bacterieelspul in he. dat is niet nodig, toch zeker niet voor uwe vloer. tenzij ge graag uwe hamster vermoordt!
uwe afwas moet ge ook niet ontsmetten. in het afwasmachine op 60graden ontsmet dat vanzelf.

tenzij ge met uw handen in de kak zit,dan gebruik ik die handzeep wel.
06/07/16 13:26
Gelukkig heb ik geen hamster en gelukkig heb ik het graag schoon. Tis veeel minder dan pure dettol .
Achja sommige mensen leven graag proper en andere weer niet . Dat is ieder zijn volste recht.
En gelukkig is allesreiniger niet enkel voor mijne vloer dus das een win win voor mij .
Hoera
06/07/16 14:20
doen alsof niet ontsmetten niet proper is.

Ik snap dat niet goed, antibacteriele dingen gebruiken voor alledaagse huishoudtaken. Da kan toch alleen maar slecht zijn voor uw immuunsysteem? Waarom zou ge nu de bacteriƫn op uwe vloer willen doden? Die reclames proberen ook duidelijk een probleem te scheppen dat zij dan oplossen. 'ge ziet eht neit, maar uw huis zit vol met beestjes *insert onozele cartoon van groen beestje* Terwijl er helemaal niemand sterft of ziek wordt van met uw handen aan een zeeppomp te zitten of uwe vloer met zeep te kuisen.