Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Hoe gezond vind jij sushi? : 32 reacties (2/2) [Culinair]

Hoe gezond vind jij sushi?

28/12/18 04:17
Ge kunt toch niet iets gezond vinden. Iets is het of is het niet. :P Voor de rest heb ik niet veel bij te dragen sorry.
28/12/18 09:13
Fridge
Ik hoef het allesinds niet op mijn bord. Moest het met gerookte vis zijn of enkel met groenten zou ik het mss wel liever eten.
Ik denk dat het alvast gezonder is dan frituur.
28/12/18 10:31
Ik vind sushi reteranzig, maar erken dat het vast wel gezonder is dan een pak frut me saas en een vliezeke.
28/12/18 13:45
(Witte) Rijst bevat enorm veel suiker. En bevat daardoor ook veel kcal. In heel veel (arme) landen in Azië hebben mensen suikerziekte door de hoeveelheid rijst die ze naar binnen smikkelen.
28/12/18 14:11
onverhuld
quote door

Ik vind sushi reteranzig, maar erken dat het vast wel gezonder is dan een pak frut me saas en een vliezeke.


Ik las pak friet me kaas en now my mind is going places
28/12/18 15:19
Een vliezeke hahahs wtf.

Calorieën =\= ongezond das gewoon de energiewaarde.

Plus ik herinner me dat sushibooit inderdaad rauwevis + wasabi + beetje rijst is. Dat lijkt me gezonder dan crunchy dragon california rolls met surimi, mayonaise en gefrituurde uien.



Weet er iemand eigenlijk met zekerheid wat gezond is? Hoeveel van wat sfgewisseld met wat?

28/12/18 15:29
quote door

Zou je bv. sushi (klein pakje) kopen om thuis 's avonds voor de TV op te smikkelen?


Millenials.
12 euro sushi kopen bij de tv. En dan geen job vasthouden jongjonge. ;)

Protip. Als ge graag sushi voor den tv eet kunt ge snel rauwe vis koken. Als ge die flessen en kruiden koopt voor een goeie msrinade voor uw vis kunt ge da vaak gebruiken. Potje rijst koken, koriander og whatever erbij, wa iomkommer, visfilet in stukkjes snijden en in msrinade doen. Bij iwe rijst doen en vwala tvsushi. Dat is ook duur, maar minder zot, makkelijk te eten, plus je kan bet poké noemen, da's hawaiaans. Ben je nog de hipste van de straat ook.


28/12/18 18:33
Uw2ePersoonlijkheid
quote door

Een vliezeke hahahs wtf.




Hehehe nu zie ik ne grote friet met mayonaise in een vruchtwaterzak voor mij.
28/12/18 19:38
onverhuld
Hahahahha <3 prachtig beeld
29/12/18 22:10
quote door



Ik las pak friet me kaas en now my mind is going places


poutine <3
29/12/18 23:02
onverhuld
GIJ SNAPT MIJ
30/12/18 23:26
Tja, rauw vlees of vis, ik vind het een walgelijke gedachte. Persoonlijk heb ik er eens last van gehad dus ik eet het niet meer tenzij het bereid is. Voor diegenen die er geen last van ondervinden en het lekker vinden, denk ik wel dat het gezond is.
02/01/19 13:27
levendigefantasie
Het hangt er inderdaad vanaf of je het zo eet of er nog extra saus bij doet of zo. Wat ik eigenlijk nooit doe want heb ik niet nodig.


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.