Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel 20 - Game of Wolves : 227 reacties (2/12) [Weerwolven]

Spel 20 - Game of Wolves


Functies en Rollen
Regeldocument
Beschrijving van characters

Deadline instructies: maandag 5/08, 20u.

Levend:
Ballegerard - Ygritte
Dagdromen - Daenerys Targaryen
Depulso - Brienne of Tarth
Erroarist - Arya Stark
Schaduwland - Samwell Tarly
Starvomiter - Lyanna Mormont
Ypsilon - Thoros of Myr

Dood:
Romaric (Burger)
Snakeeyedboy (Burger)
Blizzerd (burger)


N1: 2 (RIP NPC)
D1: 4 (Lyanna Mormont burgemeester)
N2: 4 (geen zichtbare kill)
D2: 7 (lynch op Romaric)
N3: 8 (kill op snake)
D3: 10 (lynch op blizz)
09/07/19 22:26
Heel vet character.
Niet veel mensen in Westeros die kunnen beweren dat ze een Walker hebben gedood of iemand van Greyscale hebben genezen.

Maar toch benieuwd naar jullie redenering achter de keuze.
09/07/19 22:50
Uw naam is Sam...en de zijne ook....
10/07/19 12:50
Ik doe ook mee, kies maar een character voor mij!
10/07/19 13:31
quote door

Ik doe ook mee, kies maar een character voor mij!


Sowieso een van de Sand Snakes he..
10/07/19 14:14
Lady Lyanna Mormont presenttt
10/07/19 20:30
Ik ben vanaf morgen op Waha festival en zal geen internetontvangst hebben.
Ik vermoed dat de eerste deadline niet gaat vallen voor dat ik terug ben, maar indien er toch iets van me verwacht wordt, stuur me dan maar een sms.

Voor het verdere verloop van het spel zal ik wel dagelijks online zijn.
10/07/19 23:28
Ser Jorah Mormont doet ook nog eens mee!
15/07/19 23:53
De pm’s zijn verstuurd en winter is hier.

Lees zeker het functiedocument aandachtig door. Focus extra op je eigen functie en rol, de speciale functies (barricade, superstem, artefact zoeken, artefact stelen) en het killsysteem. Meer info hierover in het regeldocument spel 20 .
De characterdocument zijn we mee bezig en wordt tegen ten laatste donderdag online gezet, op tijd dus voor de eerste tekst waar hints in kunnen zitten.

Het is nu nacht 1. Kills en eenmalige functies kunnen nog niet uitgevoerd worden. Stuur vóór donderdag 18/07 om 20u00 je instructies voor je nachtelijke functie naar Nem en Positivisme (altijd naar ons allebei sturen!!).

Na nacht 1 komt Dag 1, met de verkiezing van de burgemeester, oftewel wie er op de Iron Throne zal komen te zitten (zolang die zelf nog leeft…). Diegene die op de Iron Throne zit, zal een Dagger van Dragon Glass krijgen om zich 24u mee te beschermen. Daarna moet deze dolk doorgegeven worden of vernietigd worden. Waarschijnlijke deadline voor deze stemming: zondagavond 21/07 om 18u.

Valar Morghulis
17/07/19 10:28
quote door

Uw naam is Sam...en de zijne ook....


HAHAHAHAHAAHAHAH perf
17/07/19 19:39
Nog iets meer dan 24u voor de instructies deadline!
18/07/19 22:43
Na het ontvangen van die alarmerende Raven zou je denken dat er toch wel wat paniek heerste onder de mensen die in Winterfell verbleven. Maar uiteindelijk viel het allemaal wel goed mee. Sommigen dachten dat er niet veel van aan was, dat die mensen uit het nabijgelegen dorp graag nogal wat overdrijven. De White Walkers zijn verslagen, dat hebben genoeg mensen hier in Winterfell met hun eigen ogen gezien.
Misschien was het daarom wel dat sommigen onder hen gewoon met een gerust hart gingen slapen en hun deur zelfs niet op slot deden. Men kan zich nu afvragen of deze mensen in hun kamer bleven omdat ze eigenlijk gewoon niet de moedigste waren of misschien omdat ze gewoon graag op hun kamer zaten om eventuele vergaderingen van de volgende dag voor te bereiden.

Maar de meeste mensen hielden het onheilspellende bericht in gedachten wanneer de avond viel. De meesten waren iets meer op hun hoede. Sommigen probeerden zelfs anderen wat in de gaten te houden, men wist immers nooit! Zien of er iets verdachts te gebeuren stond. Enkelen bleven zelfs niet eens in hun eigen kamer deze nacht.

Ondanks het feit dat er toch door een aantal mensen vanalles in de gaten werd gehouden (of toch geprobeerd), kwam de ochtend als een schok. Op het middenplein werd een op het eerste gezicht onbekend lichaam ontdekt. Na grondig onderzoek bleek het om ene Victorian Greyjoy te gaan. Niemand leek al van hem gehoord te hebben. Het lichaam was volledig bedekt met ijs. Was dit een of andere vreemde grap? Eerst die onheilspellende Raven, en nu één dode… Dit kan toch echt de Night King niet opnieuw zijn, die zou het niet bij 1 dode houden… Toch?

De mensen van Winterfell willen toch liever het zekere voor het onzekere nemen. Er wordt gezamenlijk beslist om een verkiezing te houden om te zien wie van hen het nu eigenlijk verdient om op de Iron Throne te zitten. De stemming zou openbaar gebeuren en de winnaar van deze stemming zou, voor de zekerheid, een dolk van Dragon Glass krijgen om zichzelf te beschermen tegen de White Walkers.

------------------------------------

Pm's zijn verstuurd.

Het is nu dag. Gelieve te stemmen voor de burgemeesterverkiezing (Iron Throne). De burgemeester krijgt het artefact (dolk van Dragon Glass) om zich 24u mee te beschermen tegen wolkill en lynch. Daarna moet de burgemeester de dolk doorgeven of vernietigen (via pm laten weten aan Nem en Posi).
Deadline: Zondag 21/7 om 18u (laatste geldige stem om 18:00 forumtijd).
19/07/19 00:20
Iedereen stemt best simpelweg op zichzelf.

Enkel burgers kunnen superstem uitvoeren. Indien iedereen op zichzelf stemt, zal het artifact naar de burger of een van de burgers gaan die in de voorbije nacht superstem hebben doorgestuurd als instructie.

Het is de enige manier om meteen zeker te zijn dat de burgemeester een mens is.

Official vote: SL
19/07/19 08:46
Depulso
Official vote: depulso
19/07/19 10:07
Klinkt niet slecht, praktische vraag naar Posi en Nem:

Wat gaat er gebeuren als effectief iedereen op zichzelf stemt en er, hypothetisch gezien, geen superstemmen zijn gedaan? Wordt er dan iemand random aangeduid?
19/07/19 10:25
Bij een hypothetische gelijkstand wordt er random beslist.
19/07/19 11:47
Ik heb het in ieder geval gedaan.
19/07/19 16:25
Official vote: starvomiter
19/07/19 16:32
Official vote: dd
19/07/19 19:56
Is er een absolute meerderheid nodig of wint gewoon diegene met de meeste stemmen?
19/07/19 22:36
Official vhoyr:erro