Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Welke telecomprovider gebruik jij? Telenet/Proximus/Scarlet : 20 reacties (1/2) [Tv en Radio]

Welke telecomprovider gebruik jij? Telenet/Proximus/Scarlet

27/12/19 20:52
Binnenkort ga ik alleen wonen en dat betekent ook een telecomprovider zoeken!

Thuis gebruik ik Telenet voor de bundel internet, telefonie en televisie, maar Telenet is duur (80 euro ongeveer).

Is Proximus of Scarlet aan te raden? En zo ja, tevreden of een andere opinie? Welke provider gebruik jij? :D

Shoot!

27/12/19 21:03
Wij hebben enkel internet via telenet, 23 euro per maand voor het basispakket, voor ons is dat genoeg. Mocht dat een optie zijn voor u: dat bespaart echt veel. Wij kijken alles online. Onze laptop is verbonden met de televisie en zo bekijken wij eender welk programma dat we willen van vtm, een, vier,... En vaak met een pak minder reclame.
27/12/19 21:21
We hebben een proximus pakket internet tv, vaste telefonie en 2 gsm voor +-95 euro. Behoorlijk tevreden .

In ons huurhuis hadden we orange + 1x proximus gsm abo voor 75 euro.. Al was het in realiteit meer owv overschreden internet on gsm .. + je kon niet terugkijken of geen catalogus..

Momenteel aan het overwegen voor Tadaam..
Maar tot op heden nog weinig recensies :)
27/12/19 21:22
Ik heb orange: internet, tv en gsm voor 70 euro.
27/12/19 21:29
Telenet met internet, tv en een vaste lijn. Geen proximus, want geen wachthuis en oprit openbreken is op eigen kosten dus toen we hier kwamen wonen hadden we niet veel keus eigenlijk.
27/12/19 21:33
Een volledig pakket van Telenet, meer dan 100 euro per maand kwijt, maar we zijn dan ook zware streakers en gamers. Ook veel mobiele dataverkeer. Enkel mijn gsm is Proximus want betaald door mijn werkgever. Telenet is kwaliteit. Al kan je bij elke telecomoperator pech hebben en in een gebied zitten waar het ene technische probleem na het andere voorkomt.
27/12/19 21:57
ik heb Telenet internet (en zoals nog iemand zei ik kijk ook gewoon online vrt.nu, stievie free, netflix en amazon video)
maar ik zag overlaatst een spotje van Tadaam (iets van Telenet uit) en dat zag er wel nice uit ... als ik nog niks had zou ik dat misschien pakken link website maar dan moet je een recente smart tv hebben of zo een apart doosje voor de tadaam tv app en andere streaming diensten.

en mobiel Proximus omdat ik dat via mijn werk heb en ze hebben de beste ontvangst.

27/12/19 22:41
Ik gebruik Scarlet omdat de rest zo duur is. Ik betaal 40€ voor internet & Tv.
Bij mij was er een snelle installatie. Bij Scarlet heb je iets minder zenders op Tv als bij de concurrentie, maar dat stoort me niet.
28/12/19 00:52
Orange, 64 euro voor gsm, internet en tv. Omdat het voor mij het goedkoopst was, wel niet echt te klagen van.
28/12/19 01:06
Yucca
quote door

Wij hebben enkel internet via telenet, 23 euro per maand voor het basispakket, voor ons is dat genoeg. Mocht dat een optie zijn voor u: dat bespaart echt veel. Wij kijken alles online. Onze laptop is verbonden met de televisie en zo bekijken wij eender welk programma dat we willen van vtm, een, vier,... En vaak met een pak minder reclame.


Dit gaan wij ook doen in ons nieuw huis. Ze komen enkel internet installeren, tv niet meer.
Netflix en online kijken zijn voor ons voldoende
28/12/19 02:09
deKirgizischeZomer
edpnet voor (onbeperkt) internet (35), orange voor telefoon (15),
al overweeg ik in de toekomst combo internet & telefoon te combineren bij orange
28/12/19 02:10
soV
Ik gebruik Telenet, "nestverlaters" hebben een leuke promo dat ze de eerste 6 maanden aan halve prijs betalen voor TV + internet dus das best wel een goeie deal om te beginnen.
Daarna ben ik gewoon blijven plakken omdat het gewoon een goeie dienst + klantenservice is.
Stabiel (bekabeld) netwerk en een makkelijk te gebruiken digibox. Als ge ook liever sporten ziet zou ik sowieso eerder naar Telenet gaan zien want die hebben het grootste aanbod.

Volgens sommige mensen zijn alle telecom diensten trash en hebt ge met elk wel een probleem. Hangt gewoon ook af hoe goed de bekabeling is en in welke regio je woont.
Keuze hangt zelf van u af, wat voor dienst je nodig hebt en gewoon vergelijken. Kwaliteit is normaal hetzelfde. Enkel de gebruiksvriendelijkheid + de klantendienst verschillen.


Zoals anderen hier ook zeggen: enkel internet is normaal ook voldoende als ge basic tv en Netflix enz wilt zien. Zeer handig om dan ook een chromecast in huis te halen want dan kunt ge gewoon uw laptopscherm uitzenden op uw tv zonder bekabeling/beamers.
28/12/19 02:11
deKirgizischeZomer
quote door



Momenteel aan het overwegen voor Tadaam..
Maar tot op heden nog weinig recensies :)


https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=24&t=56167

hier heb ik al veel early adopter-ervaringen gelezen,
lijkt best ok te zijn.
28/12/19 10:08
Orange gsm ( onbeperkt bellen 8 gb) internet en tv. 69 euro.
Enige nadeel is ge kunt niet terug krijgen maar vind dat dat opgelost wordt doordat je via de app kunt opnemen.
03/01/20 09:46
Ik heb Proximus! Da was goedkoper dan Telenet
04/01/20 00:32
wie nu geen orange neemt is niet goed bezig
04/01/20 20:59
deKirgizischeZomer
quote door

wie nu geen orange neemt is niet goed bezig


Vertel
08/01/20 19:02
Basis internet van Telenet en digitale TV; betalen ongeveer 50 euro.
09/01/20 14:04
Gryffindor
Wij telenet voor internet en digitale televisie + play sports en play more pakket.
Wij betalen €104 per maand.
09/01/20 17:05
Orange flybox, €20 per maand, we gebruiken dat met twee. Ik was wat sceptisch (internet via sim kaart, really?)
Maar 't is supersnel (Heverlee) en we zijn ook nog nooit over lde imiet gegaan (ookal gebruik ik keiveel internet overdag, waar de limiet lager van zou zijn).
Ik kijk wel nie alles HD. Ik heb maar een laptopke

en dan Mobile vikings op de gsm. Geen tv