Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
welke sport moet ik in godsnam doen? : 95 reacties (3/5) [Sport]

welke sport moet ik in godsnam doen?

28/12/12 22:04
Alfred
fitness en gezond eten
28/12/12 23:04
quote door


Ik ben ook mogal zwak en ik vind ook niks leuk. Das de pointe. Teamsporten is niks voormij. Nooit.
Als tips zeggen 'ge moet uw mentaliteit veranderen en sport leuk vinden' is compleet nutteloos he.


Dus: ge vindt zelf dat ge zwak zijt en het tijd is om te gaan sporten, maar ge wilt niks in teamverband doen, het mag geen zeer doen en ge vindt quasi niks leuk.

You have 2 options:

1. Stop met u aan te stellen, hijs uw kont van de bank en DOE iets. Elke deftige sport zult ge wel (een beetje) voelen opt begin en vereist doorzettingsvermogen.

2. Begin er gewoon niet aan. Maar kom dan niet klagen dat ge aant vervetten zijt.


Seriously, kweek een beetje karakter...
28/12/12 23:27
Zumba!
Nooit gedacht dat het iets voor mij was maar het werkt!
28/12/12 23:39
HerGashiDidSlash
inline skaten, mss de sport die buiten zwemmen dan, de 'beste' sport is voor u lichaam, het is als lopen maar beter voor u knieën en leuker.
als je inline skaten te gay vindt ga dan voor aggressive rollerblading

asge sport niet leuk vind, gewoon ear plugs in oren en muziek luisteren
29/12/12 02:08
xLorette
koopt zo'n step en mss simpele gewichtjes,zet da vo den tv en zo sporte
29/12/12 03:10
Damvlam
quote door


Dus: ge vindt zelf dat ge zwak zijt en het tijd is om te gaan sporten, maar ge wilt niks in teamverband doen, het mag geen zeer doen en ge vindt quasi niks leuk.

You have 2 options:

1. Stop met u aan te stellen, hijs uw kont van de bank en DOE iets. Elke deftige sport zult ge wel (een beetje) voelen opt begin en vereist doorzettingsvermogen.

2. Begin er gewoon niet aan. Maar kom dan niet klagen dat ge aant vervetten zijt.


Seriously, kweek een beetje karakter...
Ik ga niet sporten omdat dat leuk is, maar omdat dat moet.. een beetje zoals den afwas doen. Ik wil geen teamsporten omdat ik alleen wil zijn. Introverten ftw. Ik wil niet bij een club gaan omdat mij dat te veel kost aan dokters, verzekeringen en lidmaatschappen.
Ik zoek dus iets dat ik in mijn situatie kan volhouden. T mag pijn doen, maar dan moet het ook leuk zijn. Zelfkastjiding is niet mn ding. Gezond zijn zijn we niks niks mee aks ik me verder in slaap moet huilen he.

M8cht ik kiezen zou ik dus verder doen met mijn mentale ontwikkeling, maar dat begint fysiek pijn te doen. Denk aan een kostuum moeten kopen voor een trouw. Ik ga echt niet ineens avondkledij mooi vinden, maar t is dat of zelfmoord. Of niet naar den trouw gaan, maar bon.

3. Ik kan tetug op mijn vodkamdieet gaan als het gaat om uiterlijke vettigheid. Maar ik wil kunnen opstaan. En dat gaat dan al niet. Ik wil kunnen opstaan en bewegen, dus daar heb ik een interessante sport voor nodig. Ik kan ook gewoon naar de dokter gaan, maar dan zijn we bij het tweede probleem.

Ik klaag niet, ik vraag tips.
29/12/12 09:18
pijn en plezier gaan standaard niet samen he. Ge moet zelf het plezier ervan willen en leren inzien. Nu is er nog wel een verschil tussen effe doorbijten bij een training en nimeer uit uw bed geraken vd spierpijn... Opbouwen is daar het sleutelwoord.

Ik zou trouwens sowieso wel eerst een check-up laten doen bij de dokter voor ge ergens aan begint, als ge zoveel last hebt van uw benen. Dat kost u misschien enkele euro's maar dan weet ge tenminste of er iets ernstigs aan de hand is of niet. Bovendien kunt ge dan ook vetpercentage etc laten meten, kan een goeie motivator zijn om door te zetten.

Als ge iets zoekt dat goedkoop of gratis is, ni in teamverband en ni lopen, komt ge al snel uit op thuis filmkes volgen en nadoen. Eventueel in combinatie met fietsen of toch een beetje zwemmen.
29/12/12 09:20
Disambiguation
Ochtendstijfheid of pijn komt vaak voor bij reuma
29/12/12 10:53
Dus ge wilt niet in groep sporten omdat ge graag alleen zijt, maar alleen zijn met uw gedachten is ook te moeilijk omdat ge dan zelfmoord wilt plegen? Dik zijn is precies niet uw enige probleem.
29/12/12 11:34
Damvlam
:D
Dik ben ik nog niet. Asociaal wel.
29/12/12 12:36
.. Neem de fiets naar uw zwembad? Twee in een woehoe.
En anders neemt ge inderdaad maar een fitnessabonnement. Uw eerste twee bezoeken ofzo zijn vaak gratis dus ge kunt nog keiveel fitnesscentra aflopen voor ge iets moet betalen. Maar als ge 4 euro (okay, hier is het wel 2 euro) voor te gaan zwemmen al veel vindt..
Hee, misschien moet ge een jobje als kuisvrouw nemen in een ziekenhuis. Dat is een van de meest intense workouts die ik ooit al gehad heb en op een week kon ik de resultaten al zien. Also, ge wordt daarvoor betaald. Dus ja.
29/12/12 14:03
met die ingesteldheid zou ik niet vragen of er een sport is die je kan doen... sport is koud, belachelijk en doet pijn en ge word daar suicidaal van. ZEKER in het begin.
als ge de fun van afzien niet inziet, gaat eender welke sport niet volhouden.
29/12/12 14:07
pijlbord
'met die ingesteldheid', pft.
De helft van de wereld is dik en lui. En de andere helft is arm en heeft geen eten en als ze het wel hadden waren ze ook dik en lui. Dus misschien moeten we wel besluiten dat 'die ingesteldheid' gewoon inherent is aan de mens.
Sport is voor weinig mensen echt aangenaam. Tof voor u als uw lijf endorfines of whatever schijt vanaf dat ge nog maar rechtstaat om is te gaan kakken, helaas is dat niet voor iedereen zo.
29/12/12 14:11
quote door
'met die ingesteldheid', pft.
De helft van de wereld is dik en lui. En de andere helft is arm en heeft geen eten en als ze het wel hadden waren ze ook dik en lui. Dus misschien moeten we wel besluiten dat 'die ingesteldheid' gewoon inherent is aan de mens.
Sport is voor weinig mensen echt aangenaam. Tof voor u als uw lijf endorfines of whatever schijt vanaf dat ge nog maar rechtstaat om is te gaan kakken, helaas is dat niet voor iedereen zo.

Do you even lift phaggot
29/12/12 14:22
pijlbord
Ja, reageer anders totaal hersenloos, zo voldoet ge totaal niet aan het beeld van de stereotiepe spierbundel. Me lift weights, me strong and punch people.

Altijd tof als iemand zijn eigen graf graaft.
29/12/12 14:39
quote door
Ja, reageer anders totaal hersenloos, zo voldoet ge totaal niet aan het beeld van de stereotiepe spierbundel. Me lift weights, me strong and punch people.

Altijd tof als iemand zijn eigen graf graaft.
Yeah
29/12/12 14:47
quote door
'met die ingesteldheid', pft.
De helft van de wereld is dik en lui. En de andere helft is arm en heeft geen eten en als ze het wel hadden waren ze ook dik en lui. Dus misschien moeten we wel besluiten dat 'die ingesteldheid' gewoon inherent is aan de mens.


Dat had me anders wel geen evolutionair goede strategie geleken om dik en lui te zijn... Face it, als ge dik en lui zijt, mij best, zaag ook gerust tegen mij, maar steek het niet op uw mens zijn.
29/12/12 14:53
pijlbord
quote door


Dat had me anders wel geen evolutionair goede strategie geleken om dik en lui te zijn... Face it, als ge dik en lui zijt, mij best, zaag ook gerust tegen mij, maar steek het niet op uw mens zijn.


Ik ben niet dik en lui. Gewoon lui. Ik heb het geluk dat ik niet makkelijk dik word. En ik eet niet zoveel en geen vlees blablabla dus dat helpt ook.

En als ik ooit dikker wordt ga ik wél nog meer op mijn voeding letten en eventueel zelfs sporten. Wat dik zijn is ongezond en vies.

Ik zeg enkel dat sport voor sommige (de meeste) mensen nu eenmaal niet aangenaam is en ge wel wat moet zoeken voor ge iets gevonden hebt dat u ligt en waar ge toch wat plezier aan hebt.

Ik steek niks op mijn mijn mens zijn. Het zijn net de mensen die intens van sport genieten (en goed voor hun he trouwens) die uitspraken doen vanuit hun mens-zijn, want zij kunnen zich blijkbaar niet voorstellen dat iemand géén mentaal orgasme krijgt van 25 kilometer lopen, en dus besluiten ze maar dat de rest van de wereld mentaal en fysiek zwak is.

En ik zeg enkel dat dat niet voor iedereen zo makkelijk is.

Also: Wat een gezeik over evolutionair. Uw eet en smaakgewoonten zijn echt wel niet meer te vergelijken met 20.000 jaar terug. Nu hebt ge de 'luxe' van veel te kunnen eten zonder dat ge er drie dagen moet achterlopen met een speer. Dus evolutionair gezien kunt ge het u nu veroorloven van dik en lui te zijn ja, of ge het nu leuk vindt of niet.
29/12/12 15:24
quote door
ik ooit dikker wordt

Strong grammar/10

quote door
De helft van de wereld is dik en lui. En de andere helft is arm en heeft geen eten en als ze het wel hadden waren ze ook dik en lui.

Voor een deel waar, als gij kijkt naar de 3e wereld. Maar uw stelling geldt niet hier in onze westerse samenleving. Het zijn net die mensen die een relatief laag inkomen hebben, die er op het vlak van voeding en gezondheid slecht uitkomen. Zij gaan vooral goedkope voeding aankopen, en net die voeding is hoog in kcal (veel fructose, sucrose, vetten,...) en laag in micronutrienten.

quote door
Ik steek niks op mijn mijn mens zijn.

In for teh Lulz:
quote door
Dus misschien moeten we wel besluiten dat 'die ingesteldheid' gewoon inherent is aan de mens.


quote door
...en dus besluiten ze maar dat de rest van de wereld mentaal en fysiek zwak is.

Ik besluit enkel dat de OP in dit geval een slechte ingesteldheid heeft. Ze wil verandering, maar in mijn ogen zonder al te veel moeite te willen doen.
In uw geval kan ik geen uitspraak doen, aangezien gij momenteel niet streeft naar verandering binnen uw voedings- en bewegingspatroon.

quote door
Ik ben niet dik en lui. Gewoon lui. Ik heb het geluk dat ik niet makkelijk dik word. En ik eet niet zoveel en geen vlees blablabla dus dat helpt ook.

Ik zou toch eens wat research doen in teken van uw voedingspatroon. Alsook strong broscience, vlees maakt u niet dik. Carbs do.
29/12/12 15:34
Blinwar
Please, MaartenWuyts, schrijf u in bij de Jersey Shore, you'll do great. Niet iedereen wilt 's nachts in bed met zijn spieren lebberen.

Mensen hebben de neiging om nog al fel te beginnen sporten eens ze er echt aan willen beginnen. Dus, Damvlam, probeer echt gewoon een minimum aan dagelijkse sport te doen. Bijvoorbeeld 10 minuten lopen per dag, rustig. Het belangrijkste is om van sport een dagelijkse (of tweedagelijkse als dat moeilijk is) gewoonte te maken, zonder uwzelf te willen drengen in grote ambities.

Natuurlijk zult ge uw eetgewoonten ook ietwat moeten veranderen, maar denk daar nu nog niet aan. Begint met touwtjespringen of lopen of zwemmen voor een x aantal minuten per dag, en dan zult ge vanzelf iets gezonder willen leven en dus ook eten.