Ontslag wegens hamburger eten tijdens ziekte

23/08/17 07:24
pijlbord
En ja tis onderling akkoord sorry. Ik zit nog half in slaap op t wc gimme a break.
23/08/17 07:32
Ja ik stelde die vraag "wie doet da in godsnaam" in het licht van dit topic. Namelijk iemand die ontslagen wordt en daar duidelijk niet mee akkoord gaat.

Ja en ik zit nog half in slaap op de trein, da hield u ook niet tegen om te zagen over gebrek aan kennis van wetgeving en gezond verstand omdat ik niet vermeld dat ge in onderling akkoord mss wel eens uw ontslagbrief "voor akkoord" zou ondertekenen. Iets wat absoluut niet van toepassing is in dit topic. Maar in de verste verte niet eens he.
23/08/17 07:34
Dat :' ) lachje was niet eens omdat ge overleg ipv akkoord gebruikte want ik snapte wa ge bedoelde. Da lachje was omdat die specifieke situatie niks met het topic te maken heeft en ik ni snap waarom ge da aanhaalt hier.
23/08/17 07:37
pijlbord
Ik kan toch niet rieken wat gij denkt in uw comments haha. Ik ga af op wat er staat.

En ik had trouwens niet op u want gij kent uw HR wel. Meer op de mensen die er precies vanuit gaan dat er op haar ontslagbrief in dilke letters 'omg ge zijt gaan eten trut' staat geschreven.
23/08/17 08:39
Ik zie deze situaties ongeveer dagelijks op mijn werk maar soit.

Ik zou ze naar de vakbond sturen.
23/08/17 08:40
Elementary
quote door

Ik zou ze naar de vakbond sturen.

Das gevaarlijk tegenwoordig he
23/08/17 10:21
Pijltje... koest.
23/08/17 10:22
AdrianHealey
Sinds ze die draken hebben aan het onthaal is naar de vakbond gaan levensgevaarlijk, ja :s
23/08/17 10:44
Ze was niet regelmatig ziek, en dat het omwille van die hamburger is, staat zwart op wit. Haar leidinggevende sprak haar hier op facebook over aan.

Maar bon, ik heb intussen meer informatie gevraagd over haar contract, en aangezien ze blijkbaar met weekcontracten werkt, is "ontslag" niet eens van toepassing. Ze krijgt gewoon geen nieuwe contracten meer. Dus ja, overbodig topic feitelijk :' )
23/08/17 16:56
Shipwreckage
dan was het niet de burger...
24/08/17 12:22
Wat dan wel?
24/08/17 13:02
pijlbord
Voila, wat ik en sommige anderen al heel de tijd zeggen dus. Werkgevers zijn slim genoeg ze, om het zo aan te pakken. Logisch ook, niks gevolgen. Weekcontracten zijn rot.
01/09/17 10:37
Staat er op uw doktersbriefje zo ni op: 'mag zich buitenshuis begeven' en dan ja, of nee.
Dus ik gok, da als daar ja staat, dat ge da misschien nog wel kunt aanvechten. Want in uw eten voorzien lijkt mij niet direct profiteren. Natuurlijk, als dit het zoveelste ding is voor die werkgever, dan kan da wel misschien zo den druppel geweest zijn...
01/09/17 18:07
Ja da staat daar inderdaad op, en dit was haar eerste negatieve voorval daar, maarja. Met tijdelijke contracten kan ze hen niks maken he.
06/09/17 01:44
Makara
quote door

Ja da staat daar inderdaad op, en dit was haar eerste negatieve voorval daar, maarja. Met tijdelijke contracten kan ze hen niks maken he.

Kakken in de brievenbus van den baas is nog de enigste voldoening vrees ik.
06/09/17 12:00
Ik zal het doorgeven!

Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.