Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Spel 11: De gevangenis : 2249 reacties (112/113) [Weerwolven]

Spel 11: De gevangenis


Einde spel, overwinning team wolf.

Dagdromen, Positivisme, Relashio, Beautifullies, Shipwreckage, Romaric & Singto


Algemene regels
Functies en rollen
Characters in Google Forms of Characters in Excel

Burgemeester: Dagdromen
Levende spelers: Positivisme , Nem , Shipwreckage , snakeeyedboy , Singto , Beautifullies , Kubakawana , onverhuld , USBfan (12)
RIP Lijst:
B: Warodon , Blizzerd , erro , Taboo (noxataboo@gmail.com) , Freakske , Romaric , AutumnMonologue , Muddy , Ramp ,
W: Relashio (1)
Vampier: Ypsilon (1)

Start speltekst: 10
N1 softe nacht: 14
D1 Burgemeester: 29 (verkiezing dagdromen)
N2: 31 (geen kil)
D2: 56 (lynch blizzerd/warodon)
N3: 59 (geen kil)
D3: correctie 74 (niemand sterft)
N4: 79 (rip erro & taboo)
D4 + toevoeging: 88 + 89 (rip freakske & romaric)
N5: 91 (niemand sterft)
D5: 104 (rip ypsilon)
N6: 106 (niemand sterft)
D6 109 (AutumnMonologue sterft)
Eindtekst: 110 (ramp & muddy sterven)

30/07/17 15:15
Wat was er nu eigenlijk gebeurd de avond met Yps en USB?
30/07/17 15:18
Ik vraag me nu wel af hoe het komt dat ramp en posi mij exact hetzelfde bericht hebben gestuurd met een uur tussen
30/07/17 15:19
Bij nacht 4. Kleine en grote silhouetten die elkaar een fistbump gaven. Das toch duidelijk een tip? Ik was verbaasd dat niemand dat ging nachecken. (Shipwreck : grote vent in achtergrondverhaal, singto : tenger ventje in beschrijving)
30/07/17 15:21
En zo nogaat een paar tips (te overduidelijk naar mijn goesting).
30/07/17 15:21
Nog een paar (correctie) tips
30/07/17 15:28
quote door

Ik vraag me nu wel af hoe het komt dat ramp en posi mij exact hetzelfde bericht hebben gestuurd met een uur tussen


Oei welk bericht???
30/07/17 15:45
quote door

Bij nacht 4. Kleine en grote silhouetten die elkaar een fistbump gaven. Das toch duidelijk een tip? Ik was verbaasd dat niemand dat ging nachecken. (Shipwreck : grote vent in achtergrondverhaal, singto : tenger ventje in beschrijving)


Zo'n tips zitten er altijd wel in, maar zijn meestal enkel duidelijk voor de mensen over wie de tip gaat :p
30/07/17 15:51
quote door



Zo'n tips zitten er altijd wel in, maar zijn meestal enkel duidelijk voor de mensen over wie de tip gaat :p


Sorry, maar dat was toch wel overduidelijk. Andere weerwolvengroepje waar ik vroeger meespeelde zou er direct op alle kleine en subtiele tips gesprongen zijn. Dit was echt niet subtiel.
30/07/17 15:52
Nuja, dit is niet uw ander weerwolfgroepje, er is bij mijn weten niemand die de link tussen jullie en die tips heeft gelegd, dus niets verloren lijkt me

Edit: Ahnee, ge hebt zelfs gewonnen :p
30/07/17 17:19
Soit.

Dankjewel voor alle moeite die jullie hierin hebben gestoken Lode en Iris. Uit ervaring weet ik hoeveel tijd dit in beslag neemt. Ik heb ervan genoten!
30/07/17 17:42
Ramp
quote door

Ik vraag me nu wel af hoe het komt dat ramp en posi mij exact hetzelfde bericht hebben gestuurd met een uur tussen
omdat iedereen info wilt eh
30/07/17 18:13
quote door

Volgens mij had in termen van functies de burgers echt wel een gigantisch voordeel en zaten de betere spelers bij team wolf. Wat voor mij aantoont dat de verdeling van functies minder relevant is dan de kwaliteit van de spelers.


dit vond ik (achteraf bezien) toch niet ideaal. Een ronde zonder ziener/auraziener is zeker ok. Maar de spelers die wat meer ervaring hadden en dus creatiever om kunnen springen met 'secundaire' infovergarende burgerfuncties, die zaten dan praktisch allemaal wel bij de wolven. Dan is het huidige resultaat van weinig info en constante verwarring toch wel ergens logisch (achteraf bezien)
30/07/17 18:37

aja, kan blizzerd nu eindelijk eens zeggen wat er mis was met mijn eerste 3 nachten ? :)

wat ik had doorgegeven vs wat ik echt deed:

n1: look halen ( niks doen )
n2: barricade ( barricade )
n3: functie proberen maar mislukt ( niks doen )

voor zover ik weet was er toen geen enkele aanleiding om te veronderstellen dat ik gelogen zou hebben. Niemand heeft me ergens dingen zien doen die niet klopten bij mijn uitleg. Geen waarzegger of stalker had iets vreemd kunnen zien. Dus wat was er wel aan de hand ?
30/07/17 19:53
AdrianHealey
quote door



dit vond ik (achteraf bezien) toch niet ideaal. Een ronde zonder ziener/auraziener is zeker ok. Maar de spelers die wat meer ervaring hadden en dus creatiever om kunnen springen met 'secundaire' infovergarende burgerfuncties, die zaten dan praktisch allemaal wel bij de wolven. Dan is het huidige resultaat van weinig info en constante verwarring toch wel ergens logisch (achteraf bezien)


Achteraf bezien: sure.
Maar blizzerd & warodon hebben samen ook al 6 (of meer) spellen achter de rug. Taboo is ook niet onervaren. Erroarist ook niet.

Muddy wel, maar die stelde veel vragen over zijn functie en leek echt wel door te hebben.

Usbfan was ineens passief. Nam en freakske ook ervaren, ook passief. Etc.

Enfin, ik kan ook niet voorzien wie ineens veel passiever speelt dan anderq.
31/07/17 04:24
quote door

omdat iedereen info wilt eh


Ja maar er stond in beide exact hetzelfde grapje dus ik vond dat kei raar :D zoiets van "wat hebt gij deze nacht gedaan (allez in weerwolven he ;) )"
31/07/17 06:57
Plagiaat!!!! :o
31/07/17 09:08
quote door

Enfin, ik kan ook niet voorzien wie ineens veel passiever speelt dan anderq.


maar je verhoogt zo wel het aantal parameters waar toeval een effect op kan hebben, en als je evenwicht daarop gebaseerd dan verhoog je de kans dat het niet gaat zoals het op papier kan lukken.
31/07/17 09:10
AdrianHealey
Das toch onvermijdelijk?
31/07/17 09:22
Ramp
quote door



Ja maar er stond in beide exact hetzelfde grapje dus ik vond dat kei raar :D zoiets van "wat hebt gij deze nacht gedaan (allez in weerwolven he ;) )"
What can I say... ik heb weinig creativiteit :p
31/07/17 10:34
Ahja mijn sheet