Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
vreemdste droom? : 162 reacties (3/9) [Dagelijkse Onzin]

vreemdste droom?

23/02/09 21:11
asilaydying
oeioei, ga k nie vertellen :d
23/02/09 21:12
ThosaxThreexWords
ik droomde dat ik het poemba ( van tiemon en boempa) was, en ik in de film van ice age 2, die geisers was aan het ontwijken, terwijl die twee monsters uit die film mij volgde, toen liep ik naar een straat en riep ik naar mensen 'jullie moeten allemaal de cd van rafaelle gaan kopen!' die mensen beginnen te lopen en ik wandel verder over de stoep, dan komt mijn mama voorbij met de auto en roept 'je bent te laat voor school!'


:o


ik droomde ook dat mijn mama slangen in stukken was aan het snijden,
en toen ik beter keek zag de binnenkant van die slang eruit als banaan :o ( dus zo plakjes banaan )
23/02/09 21:13
PillsInMind
dat ik en n paar kameraden in n lift werden ontvoerd voor huisdokterhandel.
ze gingen een persoonlijke huisdokter van ons maken voor rijke lui.
visueel was het fantastisch. maar dat is moeilijk uit te leggen natuurlijk
23/02/09 21:14
amaranthax
Wel,
ik was een Mexicaanse hoer en ik was mijn jobke aant doen bij 'n maffiabaas !
en toen wou ik ontsnappen dus sprong'k uit dat gebouw recht in't zwembad.
En toen werd'k vermoord :d
23/02/09 21:15
Da ik super hard in bad had gekakt
23/02/09 21:17
Cupcakeprincess
Yordi, vetzak :D
23/02/09 21:21
Piieter
Het is waarschijnlijk toeval, maar ik droom bijna iedere nacht iets dat de volgende dag gebeurt:p Geen grote gebeurtenissen ofzo, maar ik zie in een flits altijd een beeld dat ik de nacht ervoor al eens gezien heb:p
En ik droom ook iedere nacht weer t zelfde, dat k op 1 of andere hoge toren sta en iemand mij naar beneden duwt.
23/02/09 21:37
Composure
ik droom altijd da ze een vriendin van mij dood terugvinde
en altijd diezelfde nacht droomt zij dat ze dood gaat

echt raar :d
23/02/09 21:40
hairflip
'elke' nacht droom ik, dat negers ons land willen heersen
en dat ik en mijn ouders het alleen maar overleven.
Als ze mijn ouders dan willen vermoorden schiet ik wakker.
23/02/09 21:40
Vederlicht
Ik vergeet mijn dromen altijd :(
23/02/09 21:40
In't kort:

Ne maat van mij en ik vallen een of ander bedrijf binnen met onze katana en vermoorden daar iedereen Wat een bloedbad was me dat :p
23/02/09 21:44
Met de hele klas Polen binnenvallen, gebruik makende van een truck vol zand. Dan blijkt dat de remmen niet meer werken in een bergaf, maar komen we vast te zitten op een kubus van kiezel. Op dat moment loopt er een jeugdbeweging langs onder leiding van een zwevende foetus, en we trekken per ongeluk hun aandacht doordat er wat kiezel naar beneden valt. En tegen dat we tegen dat zwevend ding begonnen te vechten had ik iets van "wtf dit kan niet", en werd ik wakker. :p
23/02/09 21:47
ForgottenWishes
Als kind had ik een vreemde droom. iedere nacht, 4 jaar lang ofzo.
Ik was met mijn ouders aan het wandelen ergens waar veel watervallen waren die uit de lucht kwamen. en op een bepaald moment lopen papa en mama voor mij druk babbelend, en val ik in die waterval, en blijf ik maar vallen enzo, en ineens werd dat water dan gekleurd en flitst er een panter in beeld en dan werd ik wakker.

Of een aantal jaar terug ook dikwijls, nu soms af en toe nog, dat ik mijn dagdagelijkse dingen, mijn hobbies, school en dergelijk zie gebeuren, maar er zelf niet bij ben. dat ik mensen tegen mij 'hoor' praten, maar dat ik er helemaal niet ben, zeer freaky :D

kzou die betekenissen wel eens willen weten :D
23/02/09 21:48
Wel ik heb sinds ik klein was, nachtmerries over Tom & Jerry. Die staan dan in een witte kale ruimte, alles wit. En dan zoomt het beeld prcs telkens in en komen die dichter en dichter bij. En telkens dezelfde gelaatsuitdrukking. Zoals die enge clowns fzo. En zo dicht, tot ik in van schrik wakker word. En kvond Tom & Jerry nochtans altijd fijn om te kijken op tv:D
23/02/09 21:54
Beuurt
OMG rockchicky
ik heb ongeveer dezelfde droom ooit gehad!!
alleen was het niet in loopgraven maar in een trein
en welke oorlog weet ik niet :p
ik weet dat ik daar dagen niet goed van was
wasecht KEI intens!!
23/02/09 21:55
rockchicky
kheb er nog eentje: vroeger droomde ik altijd dat de muren van de slaapkamer dichter en dichter naar elkaar schoven en mij zo gingen pletten. En ik droomde altijd dat mijn zus daarvoor op n knopke duwde, dus meestal schreeuwde ik half wakker tege haar da ze moest ophoude en riep ik mijn moeder altijd :p

Maar nu even een vraagje .. ik merk op dat veel mensen over slechte dromen vertellen. Mag natuurlijk altijd, ik vind het best leuk om eens te lezen. Maar .. heeft iemand ooit een vreemde, maar ook heel mooie droom gehad? Of heeft een droom ooit een beslissing beïnvloed?

shoot!

Jullie mogen ook altijd proberen om andermans dromen een verklaring te geven :p
23/02/09 22:03
PepeJeansss
ik heb gedroomd da Dutroux hier int kasteel van Vorselaar woonde en da wij dien ginge zoeke mee de familie en da er zo altij iemand verdweem. Uiteindelijk bleven enkel en ik en mijn papa over :p
23/02/09 22:05
henia
nog een slechte, sorry rockchicky .
Ik lig in mijn bed en er vallen enveloppen op mij
maar als ze nog hoog zijn zijn ze klein
hoe dichter ze naar me toe komen hoe groter ze worden
als ze op me vallen zijn ze groter dan mij
ik word bedolven onder hen en ik stik.

Maar ik heb veel rare dromen

over nonnen, smurfen,...
Maar das te lang om te vertellen
Ik roep ook in mijn slaap, heel duidelijk en heel luid,
ocharme mijn broers en ouders:p
zo zei mijn pa deze zomer da ik over ne radio had geroepe:p
23/02/09 22:06
michherds
dak same me men vriende in een park was en wegliepe van freddy krueger en op nen duur liepe welle achter dieje en hemme welle dieje dood gedaan :d ook al een paar keer gehad:d
23/02/09 22:09
Mijn vrienden dromen vaal raar over mij, zo droomde een vriendin van mijn eens dat het uit was met haar lief en dat ze toen ging wenen op het wc van onze school en dat ik voor de deur van die wc stond met een grote pot met een papier op waar "€5 VOOR WENEND MEISJE" op stond, de mensen betaalde mij dan en dan deed ik de deur open van de wc waar zij op zat te wenen. Toen werd ik rijk.

Ikzelf droom vaak dat ik samen ben met mensen die ik totaal niet moet hebben of met onbekende mensen & ik heb ooit eens mijn klas en de halve school uitgemoord...fijn dat ik dat vond !