Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Laatste documentaire die je hebt gezien? : 346 reacties (4/18) [Tv en Radio]

Laatste documentaire die je hebt gezien?

01/05/18 21:53
The Celts : Blood, Iron and Sacrifice
Dat vind ik altijd wel een interessant stukje geschiedenis. :)

Wild New Zealand
De schoonheid van de fauna en flora van Nieuw-Zeeland.
02/05/18 09:14
SardaukarLevenbrech
quote door

amai
da ging zo van "hehehehe zo grappig" naar "hmm beetje bizar" naar "dit is bijna real life horror"
allez da is wa ik mij herinner, tis wel al een jaar geleden da'k die gezien hem


Die staat sinds kort op netflix.

Maar inderdaad, eerst was 't grappig en beetje intriguing, maar uiteindelijk fucked up horror shit ja.

Maar goed dat mijn tickle fetisj zich beperkt tot zelf gekieteld worden, ik steun de underground tickle industry dus niet.
08/05/18 19:25
quote door



Die staat sinds kort op netflix.

Maar inderdaad, eerst was 't grappig en beetje intriguing, maar uiteindelijk fucked up horror shit ja.

Maar goed dat mijn tickle fetisj zich beperkt tot zelf gekieteld worden, ik steun de underground tickle industry dus niet.

als er consensus is, is er geen probleem hé. word gij maar gekieteld zoveel gij wilt wilt jong.
ik weet nie of ik moet lachen of wenen om het feit da er effectief iets dergelijks bestaat hehe
09/06/18 10:08
DreamersCircus
kheb gisteren de docu gekeken over de aanslagen in parijs (op netflix) en fuck da was wel heavy. Kwas toen aan de andere kant van de wereld dus heb da eigenlijk ni echt van 'dichtbij' meegemaakt... Ma bon wel mooi gedaan eh, alleen echt heavy, mochten ze wel ff voor waarschuwen!
11/06/18 08:44
quote door

kheb gisteren de docu gekeken over de aanslagen in parijs (op netflix) en fuck da was wel heavy. Kwas toen aan de andere kant van de wereld dus heb da eigenlijk ni echt van 'dichtbij' meegemaakt... Ma bon wel mooi gedaan eh, alleen echt heavy, mochten ze wel ff voor waarschuwen!

Ik denk als je een docu kijkt over aanslagen dat het automatisch heavy is :p je kan geen docu daarover maken zonder het heftig te maken
11/06/18 10:41
DreamersCircus
Goh ik weet niet, da hangt er ook vanaf hoe hard ge relateert met die mensen?

Bowling for columbine vond ik bijvoorbeeld veel minder shockerend, misschien omdat dat al een pak langer geleden is, of da's ver weg ofzo.. Ook over de aanslag in Londen op de metro, da was wel super erg enzo ma da was zo minder 'persoonlijk' ofzo waardoor da ge meer afstand had. Bij dieje van Parijs zijn al die getuigenissen echt super persoonlijk enzo, kweet ni :p

Dus 'k had wel verwacht da da beetje shocking ging zijn ma ni gedacht dat het mij zo ging raken, nu snap ik wel meer mensen hun reacties enzo daarop, allez daarvoor snapte ik da eigenlijk ni omda'k da zelf grotendeels gemist had enzo?

11/06/18 11:20
U235
Ik heb op National Geographic nog uitzendingen over UFO's boven Europa opgenomen en later bekeken.
Een ging over de vliegende driehoeken die in 1989 veel boven België zijn gezien.
11/06/18 13:06
quote door

Goh ik weet niet, da hangt er ook vanaf hoe hard ge relateert met die mensen?

Bowling for columbine vond ik bijvoorbeeld veel minder shockerend, misschien omdat dat al een pak langer geleden is, of da's ver weg ofzo.. Ook over de aanslag in Londen op de metro, da was wel super erg enzo ma da was zo minder 'persoonlijk' ofzo waardoor da ge meer afstand had. Bij dieje van Parijs zijn al die getuigenissen echt super persoonlijk enzo, kweet ni :p

Dus 'k had wel verwacht da da beetje shocking ging zijn ma ni gedacht dat het mij zo ging raken, nu snap ik wel meer mensen hun reacties enzo daarop, allez daarvoor snapte ik da eigenlijk ni omda'k da zelf grotendeels gemist had enzo?



Is ook vooral omdat er veel slachtoffers waren gevallen en dan vooral in bataclan. En er werden dan nog een deel gegijzeld wat in de restaurants niet het geval was. Daar schoten ze de mensen neer en bliezen ze zich op of gingen weg.
03/07/18 21:25
Expedition Volcano, een documentaire over twee vulkanen in de buurt van Goma, D.R. Congo.
Interessante materie: een natuurkracht die je kan meten, een beetje kan controleren, maar waar je verder niets tegen kan doen.
03/07/18 21:29
The Truth About Tanacon
03/07/18 21:47
onverhuld
quote door

The Truth About Tanacon


Hahahaha
Same
05/08/18 23:43
Mikasa
Voyeur
10/08/18 22:40
Dead mommy dearest
13/08/18 11:20
onverhuld
Kben nog es cosmos aant kijken want das life
13/08/18 11:23
The secret life of Jeffree Star
13/08/18 11:42
Wanheda
quote door

The secret life of Jeffree Star


Ook gekeken
14/08/18 00:35
king of kong!!!!!!!! king of kong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14/08/18 00:36
quote door

niet de laatste maar de beste is The act of killing van Oppenheimer.

big up
quote door

ticklish.

yeee
14/08/18 09:12
Mikasa
Zeitgeist. Khad 'm nog nooit gezien, leuke stijl.

Cien dias de solidad. Ik verwachtte veel meer persoonlijke talks over jezelf tegenkomen of hoe zwaar het alleen zijn is na een week, na een maand... Maar het bleef vooral bij' vandaag ga ik dit doen' en 'ew het regent'.
14/08/18 09:48
quote door

The secret life of Jeffree Star


hahaha same