Warning: sizeof(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /usr/www/users/noxazq/code.php on line 652
Kippenvel tapes + boekjes : 31 reacties (2/2) [Gezocht]

Kippenvel tapes + boekjes

29/12/08 17:30
OK, even ter verduidelijking: ik heb de cassette van Het Spookhuisspel al.
M'n broer had Zit Niet Op De Gronk maar die is door de jaren heen verloren gegaan.

Blackbleedingflower bood me al de cassette van de Vriezeman aan en als ik van Invidia de cassette van de Gronk kan krijgen zit dat ook snor!

Dus wat ik nog nodig heb:

Het Spookhuisspel boekje
Zit Niet Op De Gronk boekje
Waarom Ik De Vriezeman Haat boekje

Bedankt aan alle andere die ook de moeite deden om te kijken of ze het nog hadden en zelfs ernaar te zoeken!

Trouwens, deze nacht, nadat ik dit topic postte, moest ik de hele tijd aan het introliedje van de verhaaltjes denken, ik kreeg kippenvel... en kroop uit schrik onder m'n lakens :o :p
29/12/08 20:11
xSoraya
Als gij dicht bij Antwerpen woont, ga eens kijken op de wapper bij 'De Slegte', das een tweedehands boekenwinkel en daar hebben ze massa's van die kippenvel boeken voor 2 euro ofzo!
30/12/08 00:46
Silkepilke
ik was altijd bang als ik die gelezen had
maar ik weet niet waar ge die vind..
30/12/08 17:10
Daarstraks de tape van de Vriezeman gekregen!

Dus wat ik nog nodig heb:

Zit Niet Op De Gronk tape ( Invidia? )

Het Spookhuisspel boekje ( Umoederisnenemo? )
Zit Niet Op De Gronk boekje
Waarom Ik De Vriezeman Haat boekje
30/12/08 20:53
Komt in orde B)
31/12/08 00:04
Allright :D

Dus...:

boekjes van de 3 verhaaltjes B)
03/01/09 20:41
NeanderTaker
ik ben 10 jaar geleden op kippenvel-weekend in Diest geweest B)
17/08/11 22:11
Up - na twee jaar weer aan gedacht.

Lieve mensen... ik zoek dus nog het volgende:

- tape Zit Niet op de Gronk (kreeg die normaal van iemand hier maar nooit meer iets van gehoord)
- de drie boekjes die bij de verhalen horen (zie eerste post topic)
20/09/11 17:50
Misschien eens kijken op sites als eBay of zo?
09/03/16 23:59
Van onder het stof halen gesproken...

Mensen hier die daar nog iets van hebben liggen (dat ge weet)? De leefgroep waar ik sta (internaat) vindt dat te gek!

De ontbrekende dingen:

- cassette 'Zit Niet op de Gronk' (kreeg die normaal van iemand hier maar nooit meer iets van gehoord)
- de drie boekjes die bij de verhalen horen (zie eerste post topic)
23/09/19 11:17
Hallo,
Ik heb net bij het opruimen in een oude cassettedoos nog het cassettebandje gevonden van Kippenvel : Zit niet op de Gronk ? Dat is wel het enige dat ik nog heb van kippenvel. Ben je hier nog steeds naar op zoek ? Laat even iets weten aub in welke zin dan ook, dan kan ik het anders aan iemand anders aanbieden.
Groeten,

Linda
13/10/19 23:35
quote door

Hallo,
Ik heb net bij het opruimen in een oude cassettedoos nog het cassettebandje gevonden van Kippenvel : Zit niet op de Gronk ? Dat is wel het enige dat ik nog heb van kippenvel. Ben je hier nog steeds naar op zoek ? Laat even iets weten aub in welke zin dan ook, dan kan ik het anders aan iemand anders aanbieden.
Groeten,

Linda


Ik zoek deze al zolang! Ik heb je even een pb gestuurd, laat je aub iets weten? Bedankt!


Om op deze topic te kunnen reageren moet je ingelogd te zijn.